Проблем с Голф 2 1.8 k-jetronic

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Проблем с Голф 2 1.8 k-jetronic

Мнениеот Jouzev94 » Чет 17 яну 2013 1:26


Колеги имам сериозен проблем.Преди около година си взех Голф 2 1.8 с толкова прословутата механична инжекция и евентуално му беше сложена газова уредба така го взех.На първо време от собственика ми беше казал че дюзите са за чистене защото на бензин не палела а при смяна от газ на бензин почвала да тресе.Та както и да е колата седя около 6 месеца без работа в гараж да но това лято оправих документите.Карах я само на газ и понякога на бензин но много трудно започна да обръща на бензин тресеше,не се форсираше.И сега преди коледа започна да прави проблеми дори и на газ реших да махна газовата система и да си я карам на бензин,но уви не става.Колата на бензин не иска да пали,започнах търсене по веригата бенз.помпа след това стигнах ро разпределя който извежда горивото до инжекторите,гориво до там постъпва,разбрах го по следната схема извадих инжектора еветнуално имах човек който подава старт на двигателя,принципно си мислех,че ако всичко е наред инжектора ще впръска гориво,но уви и това не се стана взех игличка издърпах леко нещо като повдигач нагоре и гориво потече не без определено налягане без издърпване дори и не сълзи.Пробвах до сега какво ли не но без успех,изчетох доста форуми и какво ли не,но без никакъв резултат а за сервиз не мога да си помисля защото нямам излишни пари,моля за съдействие от страна хората който разбират от К-джектроник за някакви идеи,до сега пробвах няколко неща до 5 та дюза която е за warm up не бях сигурен дали работи правилно и пуснах ток чува се прословутото "чукане" задържах около 10 сек след това завъртам на стартер колата се опитва да запали но без резултат,до всички инжектори постъпва гориво но явно без определеното налягане четох за нещо което при К-джектроник свежда налягането до минимум при работа на газ открих го и го изолирах да не би проблема да е от него,без резултат,помпата се чува че работи,въртиш ключа за старт почва да върти стартера евентуално не пали пускаш ключа и помпата се чува че спира,това ме навежда на мисълта че помпата работи,но нямам с какво да измеря какво налягане прави,повдигнах ръчно плочката под маркуча от филтъра към инжекцията,защото като се надигне освобождава бенз пътища към инжекторите резултат никакъв.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с Голф 2 1.8 k-jetronic

Мнениеот Dpop » Чет 17 яну 2013 13:17




Потребителски аватар
eCy!
Мнения: 391
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
Автомобил: Golf
Двигател: BMN
Местоположение: Pleven

Re: Проблем с Голф 2 1.8 k-jetronic

Мнениеот eCy! » Чет 17 яну 2013 16:07


Kолега първото нещо е да замериш налягането на помпите иначе ще се блъскаш и чудиш а проблема може да е в тях. За да ги замери може да си купиш манометърче и да си направиш троиник на маркуча за входното гориво (така е най-лесно) ето примерни снимки
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проблем с Голф 2 1.8 k-jetronic

Мнениеот Jouzev94 » Чет 17 яну 2013 18:11


Колеги днес от 10:30 до към 4 се занимавах с колата и най-накрая успех,Проблема беше в налягането на горивото и всеки ми казва сменяй помпа ама аз се оказах кораво колепе и си държах на моето си,че ще стане и така тръгнах от помпата в резервоара подкачващата извадих маркуча който отивам към нагнетателната помпа и завъртях на стартер гориво перфектно налягане..след това минах през нагнетателната там направих почистване на филтри след това,най-скапаната част горивния филтър беше ужасен...евентуална смяна та така получих перфектното налягане..след това по пътя на логиката стигнах до разпределителя и до клапата която отваря бензинопроводите към инжекторите,извадих всички инжектори,почистване слагане на нови "О" пръстени и реших да пробвам,отново провал само опитва да запали но не и да пали.Така реших да прегледам Warm Up регулатора оказа се че изобщо никъв го няма за това прекарах ток от акумулатора към 5 тия инжектор(нещо като смукач го играе) обогатява сместа с допълнително гориво при палене,гледах в една тема че се задържало около 10 сек на контакт да впръсква гориво(защо на контакт но все едно)Изключих си мобилайзера завъртях и чух толкова приятен за мен звук първо тресеше първата една минута но мисля че е нормално за кола която не е работила на бензин от около 6 месеца след това работата се изчисти,но не поддържа обороти пусна ли педала на газта гасне,но там мисля че е от сероапарата защото губи налягане когато педала на спирачките е натиснат държи обороти нормални но пусна ли го гасне :D та все тая подкарах си колицата благодаря че се отзовахте :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта