Пасат б5, кой е най добрият и защо?
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
И аз вече 6 години имам В5 AFN TDI, които купих когато беше около седем годишен и досега имам навъртяни около 80 000км. За тези години съм сменял 5 носача, спирачни накладки, масла филтри, ремъци.Като цяло не се оплаквам, колата е икономична и ми върши работа.Ще се въздържа от големи суперлативи, защото има и неща, които ме дразнят, ама пък става въпрос за 13 годишна кола.Радиатора на парното е за смяна,взе да дърпа масло, има счупени водачи на стъклата и дрънчи, изгоряли лампички на въздуховоди, плафона ту свети ту не свети, а бе една камара едни такива дребни нещица, които дразнят и са за оправяне.Веднъж ме остави и на пътя, на метри преди да вляза в Гърция се проби една метална тръба от охладителната система и ми изтече антифриза. Това не означава, че се отказвам от марката но си оставам с известна носталгия към трите В3-ки, които съм имал. Е те това бяха железни коли, никакви дертове не съм имал с тях и никога не са ме оставяли на пътя.
- martosac
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил / Велико Търново
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
B5 1998 tdi 110hp high-line комби
На месец по около 3000км
За година и половина само консумативи и щипка на механизма на предното стъкло за 10лв
от известно време утечка, която срещу стотина лева за един модул комфорт сигурно ще я забравя
ТОТАЛ - 110ЛВ
Плюсовете вече.... въпрос на лични преценки.
НО тая возия, комфорт, интериор, икономия на гориво(щото ми излиза като бензинка на газ ИЗВЪНГРАДСКО), пространство, и цялостна визия
НИКОГА и НИКЪДЕ няма да я намериш за ТИЯ пари. Който има друго мнение съм съгласен да дискутираме цяла нощ. Аргументи приемам всякакви.
На месец по около 3000км
За година и половина само консумативи и щипка на механизма на предното стъкло за 10лв
от известно време утечка, която срещу стотина лева за един модул комфорт сигурно ще я забравя
ТОТАЛ - 110ЛВ
Плюсовете вече.... въпрос на лични преценки.
НО тая возия, комфорт, интериор, икономия на гориво(щото ми излиза като бензинка на газ ИЗВЪНГРАДСКО), пространство, и цялостна визия
НИКОГА и НИКЪДЕ няма да я намериш за ТИЯ пари. Който има друго мнение съм съгласен да дискутираме цяла нощ. Аргументи приемам всякакви.
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Най-хубав Б5 е относително понятие, всеки си има предпочитания(Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало гъ..!!). Аз карам 1.8Т, почти 6 години. От около 2 години карам и Bora - от време на време. Хубаво е първо да си провериш цените на частите, за да знаеш колко ще ти струва подмяната им(ремонта). Пасата има повече пространство, по-голям е, междуосовото разстояние е повече(около 20см),вози по-добре, като цяло е по-комфортен. Хубавото на Bora-та е че има голям багажник, но ако шофьора е по-едър и кара с издърпана назад седалка, отзад не остава много място. Окачването на Bora-та е по евтино за ремонт.
Зависи ти какво търсиш, сам ли пътуваш, какъв пробег ще правиш, каква сума си склонен да даваш за поддръжка и т.н.
От тези модели и нагоре, частите вече са по-скъпи, а Б5 си има проблеми! Зависи и колко е запазена една кола, но и зависи колко ще я караш и ти. След 100 000 км по нашите пътища, вероятността да ремонтираш е голяма. А 100 000 не е кой знае какъв пробег.
По въпроса с бензиновите мотори, 1.6 - слабичък, 1.8 - бива , 1.8Т - най-добре(данъкът е най-висок). Но турбото се скапва при някои и струва пари. Дори да е на малко километри, ако колата е карана с некачествени масла, може да има проблеми с турбото. Но това вече е на късмет.
Успех с избора и безпроблемни и безремонтни километри!!!
Зависи ти какво търсиш, сам ли пътуваш, какъв пробег ще правиш, каква сума си склонен да даваш за поддръжка и т.н.
От тези модели и нагоре, частите вече са по-скъпи, а Б5 си има проблеми! Зависи и колко е запазена една кола, но и зависи колко ще я караш и ти. След 100 000 км по нашите пътища, вероятността да ремонтираш е голяма. А 100 000 не е кой знае какъв пробег.
По въпроса с бензиновите мотори, 1.6 - слабичък, 1.8 - бива , 1.8Т - най-добре(данъкът е най-висок). Но турбото се скапва при някои и струва пари. Дори да е на малко километри, ако колата е карана с некачествени масла, може да има проблеми с турбото. Но това вече е на късмет.
Успех с избора и безпроблемни и безремонтни километри!!!
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Тука едно момче си взе бензинова, обаче А4. Мисля, че беше 125 коня, сега ще я сменя със 150 коня. Щом турбото се скапва, дали по добрия избор не е 125коня Б5 или А4?! Вярно малко по-слаба, но не мисля, че с 125 коня няма да дърпа доволно?! А и, ако му се направи чип тунинг пак ще иде на 150, предполагам и разхода ще падне. Вие как мислите? 

- samo_pechka
- Мнения: 9050
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ами аз мисля,че на атмосферки , да се правят тунинги е .... мисията невъзможна .Може и да става ,но ще е много нисък ефекта или с много пари
. Не съм запознат с това много , но знам,че си е друго с 1.8Т
а и подлежи доволно на "помпане" 



- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Не се стърпях да не напиша нещо за колегата zfa159.
За мен B3 е железен автомобил но е морално остарял и честно казано ако трябва да излезна от него в публичното пространство официално облечен ще ми е повече от неловко.
Да сравняваш двете коли г/д ми звучи като да кажеш ,че ладите са били по-здрави и евтини за поддръжка или пък да кажеш ,че Поршето ти излиза много скъпо само ,защото не ти е по джоба. Карал съм и Б3, а сега имам Б5.5 и разликата в комфорта е от огромна и си заслужава парите. Ако при теб всеки ден идват 5-ци за ремонт то аз не виждам нищо ненормално в това,като се има предвид,че е пълно с такива в България а отделно те са трошки. Няма как, когато взимах моята в България тя да беше 8000 лв а в Германия 12000.
Оправял съм доста неща на Б3-ката а сега и на б5-цата и спрямо Б3 и аз виждам много глупави промени в новата но така са решили от завода.
За мен B3 е железен автомобил но е морално остарял и честно казано ако трябва да излезна от него в публичното пространство официално облечен ще ми е повече от неловко.
Да сравняваш двете коли г/д ми звучи като да кажеш ,че ладите са били по-здрави и евтини за поддръжка или пък да кажеш ,че Поршето ти излиза много скъпо само ,защото не ти е по джоба. Карал съм и Б3, а сега имам Б5.5 и разликата в комфорта е от огромна и си заслужава парите. Ако при теб всеки ден идват 5-ци за ремонт то аз не виждам нищо ненормално в това,като се има предвид,че е пълно с такива в България а отделно те са трошки. Няма как, когато взимах моята в България тя да беше 8000 лв а в Германия 12000.
Оправял съм доста неща на Б3-ката а сега и на б5-цата и спрямо Б3 и аз виждам много глупави промени в новата но така са решили от завода.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
zfa Той и трабанта братко няма какво да му се строши-да караме всички трабани ли ? Като масово се купуват гробници,ама защото е луксозна кола пасата и за некви си 5-6 хилки си гъзар с пасат (подлъган от цената) се раждат митовете за трошливите пасати и за невероятно скапващото се (може би пластмасово) окачване...
Личен пример,като съм имал и карал доста коли от различни марки.
На пасата освен шибаното динамо,което изгоря точно когато не трябваше...нищичко друго не е сменяно.Нищо.40 000 км. съм минал,като съм ползвал колата по предназначение,нито съм я карал по планините с 400 кила киреч отзад,нито съм минавал на една страна през легналите полицаи да не би да се раздвижат амортисьорите.Носачи не съм сменял,но има 1-2 за ремонт,но при все,че пълненето и нови тампони излиза 120-150 лв. за всички,калпавите са 330 лв. комплекта,горе долу толкова излизат и полиуретановите,не знам кое е проблема в това прословуто окачване.
Двигател-моя е АФН 110 коня.Безпроблемно куче.Разхода извън града по борд съм го свалял на 4.1,но реално под 4.5 не съм,средно да се вземе 4.8-5 литра на 100 км. Градско 6-7.5 литра,но все пак нека не забравяме,че моя е и 4х4,така че на тия с един задвижващ мост,можеш да свалиш 0.7 -1 литър от показанията.
Като кола...Според мен това е един от най-балансираните автомобили за времето си.Балансиран в смисъл-цена,обслужване,разход на гориво,дълговечност и пр. Сравнителните модели на БМВ и Мерцедес,от тия години,няма по нищо по което да са по-добри.Най-малкото,че от разхода примерно при бмв,го избиваш тоя пасат.
По въпроса за бензиновите-двигателя е 1.8Т,другия го забрави.125 коньовия гори повече и върви доста по-малко от 150 коньовия.Големите двигатели са добри,макар и екзотика,но там е по-голям разхода.
В тоя ред на мисли,аз съм стигнал до заключението,че повече кола която не е дизел и 4х4 няма да влезе вкъщи като основна. (имам и лада нива,ама тя не се брои
)
Личен пример,като съм имал и карал доста коли от различни марки.
На пасата освен шибаното динамо,което изгоря точно когато не трябваше...нищичко друго не е сменяно.Нищо.40 000 км. съм минал,като съм ползвал колата по предназначение,нито съм я карал по планините с 400 кила киреч отзад,нито съм минавал на една страна през легналите полицаи да не би да се раздвижат амортисьорите.Носачи не съм сменял,но има 1-2 за ремонт,но при все,че пълненето и нови тампони излиза 120-150 лв. за всички,калпавите са 330 лв. комплекта,горе долу толкова излизат и полиуретановите,не знам кое е проблема в това прословуто окачване.
Двигател-моя е АФН 110 коня.Безпроблемно куче.Разхода извън града по борд съм го свалял на 4.1,но реално под 4.5 не съм,средно да се вземе 4.8-5 литра на 100 км. Градско 6-7.5 литра,но все пак нека не забравяме,че моя е и 4х4,така че на тия с един задвижващ мост,можеш да свалиш 0.7 -1 литър от показанията.
Като кола...Според мен това е един от най-балансираните автомобили за времето си.Балансиран в смисъл-цена,обслужване,разход на гориво,дълговечност и пр. Сравнителните модели на БМВ и Мерцедес,от тия години,няма по нищо по което да са по-добри.Най-малкото,че от разхода примерно при бмв,го избиваш тоя пасат.
По въпроса за бензиновите-двигателя е 1.8Т,другия го забрави.125 коньовия гори повече и върви доста по-малко от 150 коньовия.Големите двигатели са добри,макар и екзотика,но там е по-голям разхода.
В тоя ред на мисли,аз съм стигнал до заключението,че повече кола която не е дизел и 4х4 няма да влезе вкъщи като основна. (имам и лада нива,ама тя не се брои

- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Със чип на 1.8 125 коня никога неможеш да стигнеш 150 коня и вървенето на 1.8т,който ти ги разправя тия работи те лъже много 

- ivelinivanov74
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 29 окт 2012 22:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
K написа:По улиците много балъци явно има с изборените коли, и аз включително един от тях. Замислих се за продажба.
zfa, имаш явно опит с колите, защо не напишеш един пост с плюсовете и минусите на Б5/Б5.5. Хубаво е да има събрана информация на едно място.
Той има информация само за минусите


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Продължавате да разсъждавате на дребно и се вглъбявате в първото ми мнение, все едно съм ви бръкнал в г*за с него
В5, 5.5 и А4 правя с кеф, няма такова нещо, че ги правя с нежелание ни най-малко. Чудесни коли са за ремонт и е прекрасно, когато някоя такава влезе в сервиза,обръща и се точно толкова внимание,както и на всяка друга и гледам да си свърша работата по нея, по възможно най-добрия начин.Личното ми мнение,че колата не заслужава парите,които струва,запазвам за себе си.То това не се отнася само за В5 и В5.5 и А4,отнася се и за много други марки и модели коли,с които се занимаваме.Предимството в моята работа е, че ако не искам или не мога да свърша нещо и няма да го направя с кеф и удоволствие, мога да кажа на клиента, че не се занимавам с това и който ме познава, знае много добре, че го правя най-редовно.Ако не исках да правя В5 и В5.5 и А4, просто нямаше да ги правя...елементарно е да го схванете, ама не, бил съм ги правел с нежелание и омраза
Мненията ми за тези коли са отрицателни от гледна точна на заводските недомислици по тях и евтините материали,които ползват при производството.Това прави една В5 или В5.5 кола,която да я покараш 10-тина години и да трябва да се ориентираш за нещо друго,защото малко след тази възраст започва да се разпада постепенно,колкото и добре да си я поддържал.Това никой тук не е*ава да го схване и не се замисля,че никой не говори за турбини,съединители и т.н.,а говоря за заводски недомислени неща,които са с единствената цел да е максимално евтино и просто изпълнението (което и е основния проблем на колата всъщност).
Когато виждате каква мизерия е направил Ханс под тях,да виждате какви евтини материали е използвал по климатика и парното на колата,да виждате как пластмаса на 6-7 години се разпада,все едно е на 25,как изолацията на ел. кабели се рони и разпада от умора на материала,все едно е кабел на 30 години,как вместо нормалния алуминиев изпарител,който VAG използват до 97-ма (това е вътрешния радиатор за климатика), Ханс е сложил такъв от пресована ламарина и то тънкостенна,който най-редовно се пробива, ще разберете защо В5 и В5.5 е хубава кола, ако е до 10 годишна и защо мнението ми е такова.
Когато хора, каращи поредния В5 или А4 на пътна помощ, вместо "Здрасти", ви казват "Ей човек,добре,че са тия коли и А4-ките, че да има от какво да живеем и ти и ние" ,ще започнете да разбирате от къде духа вятъра и защо аз мисля така, седейки от другата страна на нещата.
Гледам не 1 и 2 В5-ци в продължение на 4-5 години.Колата не се чупи,не се чупи,не се чупи и после от раз се чупят 400 неща по нея и я плащаш още един път.Това им е основния проблем - сметнат и е някакъв ресурс и Ханс се е справил доста добре в това отношение...затова мнението ми е такова за колите,не,че имам нещо против тях.
Какво му пречеше на Ханс да сложи едно болтче,което да крепи датчиците на АБС отпред,за да не изпадат и да не се разместват - нищо,ама не е сложил,понеже технологично е по-скъпо.Какво пречеше да измисли малко по-добре климатичните тръби,за да не са най-долната точка на колата отпред (по-ниско са от моста дори) - нищо,само че не я е мислил да се кара в България по тези "пътища" .Какво му пречеше да ползва по-качествени материали като ел. инсталация и пластмаси, както прави в А8 от същите години ,примерно...това,че трябва да е евтино и да произведе колата за минимална сума...
За В3 и В4 - морално са стари отдавна отдавна и безспорно не стават за хора, които имат по-различни ежедневни нужди от по-представителна кола.Ясно е това,аз много добре го разбирам и с никого не споря.Също така не съм казал,че ще си карам В3-ката до живот.Ще я сменя,ама няма да е за В5 или В5.5 или А4...Единственото,което исках да кажа е,че според мен В5 и В5.5 не заслужават парите,които струват и не са толкова здраво и яко изпълнение,колкото хората очакват,когато казват "Пасат" и повечето хора,с които се срещам ежедневно,са по-скоро разочаровани от колата,от колкото да кажат "много съм доволен".Да,има и много доволни,не отричам,само че те са предимно с по-нови години и наистина уникално запазени екземпляри.
Моля колегите,които ме критикуват съвсем директно и с крайни изказвания,от сорта на това,че правя тези коли с нежелание и омраза,да не приемат толкова крайни моите изказвания и да се въздържат от такива коментари, след като аз никъде не съм казал такова нещо и ни най-малко не смятам така.
Умишлено спирам да пиша в темата от тук нататък,защото никой не е*ава да разбере за какво говоря и защо го говоря.Също така спирам и да я чета,понеже ми омръзна само да ме храните,вместо да си размърдате малко мозъка,да разберете защо имам такова мнение за колата - не е,понеже правя само такива,не е защото издигам в култ В3 и трябва те да се карат вечно,не е защото не ги правя с кеф и удоволствие,не е поради никаква такава причина,а просто защото Ханс си е оставил ръцете по тези коли,изпилил ги е финансово откъм сглобка и материали до безумие и просто имат малък ресурс на нормална експлоатация и предвид,че тук масово караме 10+ годишна кола,смятам,че не са съвсем удачен избор,предивд видяното,което се случва с тях, като минат 10-12 години...


В5, 5.5 и А4 правя с кеф, няма такова нещо, че ги правя с нежелание ни най-малко. Чудесни коли са за ремонт и е прекрасно, когато някоя такава влезе в сервиза,обръща и се точно толкова внимание,както и на всяка друга и гледам да си свърша работата по нея, по възможно най-добрия начин.Личното ми мнение,че колата не заслужава парите,които струва,запазвам за себе си.То това не се отнася само за В5 и В5.5 и А4,отнася се и за много други марки и модели коли,с които се занимаваме.Предимството в моята работа е, че ако не искам или не мога да свърша нещо и няма да го направя с кеф и удоволствие, мога да кажа на клиента, че не се занимавам с това и който ме познава, знае много добре, че го правя най-редовно.Ако не исках да правя В5 и В5.5 и А4, просто нямаше да ги правя...елементарно е да го схванете, ама не, бил съм ги правел с нежелание и омраза



Мненията ми за тези коли са отрицателни от гледна точна на заводските недомислици по тях и евтините материали,които ползват при производството.Това прави една В5 или В5.5 кола,която да я покараш 10-тина години и да трябва да се ориентираш за нещо друго,защото малко след тази възраст започва да се разпада постепенно,колкото и добре да си я поддържал.Това никой тук не е*ава да го схване и не се замисля,че никой не говори за турбини,съединители и т.н.,а говоря за заводски недомислени неща,които са с единствената цел да е максимално евтино и просто изпълнението (което и е основния проблем на колата всъщност).
Когато виждате каква мизерия е направил Ханс под тях,да виждате какви евтини материали е използвал по климатика и парното на колата,да виждате как пластмаса на 6-7 години се разпада,все едно е на 25,как изолацията на ел. кабели се рони и разпада от умора на материала,все едно е кабел на 30 години,как вместо нормалния алуминиев изпарител,който VAG използват до 97-ма (това е вътрешния радиатор за климатика), Ханс е сложил такъв от пресована ламарина и то тънкостенна,който най-редовно се пробива, ще разберете защо В5 и В5.5 е хубава кола, ако е до 10 годишна и защо мнението ми е такова.
Когато хора, каращи поредния В5 или А4 на пътна помощ, вместо "Здрасти", ви казват "Ей човек,добре,че са тия коли и А4-ките, че да има от какво да живеем и ти и ние" ,ще започнете да разбирате от къде духа вятъра и защо аз мисля така, седейки от другата страна на нещата.
Гледам не 1 и 2 В5-ци в продължение на 4-5 години.Колата не се чупи,не се чупи,не се чупи и после от раз се чупят 400 неща по нея и я плащаш още един път.Това им е основния проблем - сметнат и е някакъв ресурс и Ханс се е справил доста добре в това отношение...затова мнението ми е такова за колите,не,че имам нещо против тях.
Какво му пречеше на Ханс да сложи едно болтче,което да крепи датчиците на АБС отпред,за да не изпадат и да не се разместват - нищо,ама не е сложил,понеже технологично е по-скъпо.Какво пречеше да измисли малко по-добре климатичните тръби,за да не са най-долната точка на колата отпред (по-ниско са от моста дори) - нищо,само че не я е мислил да се кара в България по тези "пътища" .Какво му пречеше да ползва по-качествени материали като ел. инсталация и пластмаси, както прави в А8 от същите години ,примерно...това,че трябва да е евтино и да произведе колата за минимална сума...
За В3 и В4 - морално са стари отдавна отдавна и безспорно не стават за хора, които имат по-различни ежедневни нужди от по-представителна кола.Ясно е това,аз много добре го разбирам и с никого не споря.Също така не съм казал,че ще си карам В3-ката до живот.Ще я сменя,ама няма да е за В5 или В5.5 или А4...Единственото,което исках да кажа е,че според мен В5 и В5.5 не заслужават парите,които струват и не са толкова здраво и яко изпълнение,колкото хората очакват,когато казват "Пасат" и повечето хора,с които се срещам ежедневно,са по-скоро разочаровани от колата,от колкото да кажат "много съм доволен".Да,има и много доволни,не отричам,само че те са предимно с по-нови години и наистина уникално запазени екземпляри.
Моля колегите,които ме критикуват съвсем директно и с крайни изказвания,от сорта на това,че правя тези коли с нежелание и омраза,да не приемат толкова крайни моите изказвания и да се въздържат от такива коментари, след като аз никъде не съм казал такова нещо и ни най-малко не смятам така.
Умишлено спирам да пиша в темата от тук нататък,защото никой не е*ава да разбере за какво говоря и защо го говоря.Също така спирам и да я чета,понеже ми омръзна само да ме храните,вместо да си размърдате малко мозъка,да разберете защо имам такова мнение за колата - не е,понеже правя само такива,не е защото издигам в култ В3 и трябва те да се карат вечно,не е защото не ги правя с кеф и удоволствие,не е поради никаква такава причина,а просто защото Ханс си е оставил ръцете по тези коли,изпилил ги е финансово откъм сглобка и материали до безумие и просто имат малък ресурс на нормална експлоатация и предвид,че тук масово караме 10+ годишна кола,смятам,че не са съвсем удачен избор,предивд видяното,което се случва с тях, като минат 10-12 години...

-
- VW експерт
- Мнения: 13469
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
- vladko33
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Аз съм доволен от моя 5.5 1.9 ТДИ 131кс. За 3 години и около 60 000км. съм сменял консумативите, наложи се и гарнитура на главата, както и един горен носач. Механизмите на предните прозорци също се скапаха. В момента колата е на 214000 и съединителя ми притриса и е за смяна. Като цяло частите са скъпи - особено отговорните като съединител, маховик и т.н. Но като избирах колата гледах внимателно и дълго-взех запазен екземпляр, който поддържам добре и не съжалявам за което. Разхода е доста нисък- между 4.8 и 7.5 в зависимост от карането. Нормално извънградско каране - около 5.5.
Към колегата, който се прехранва от такива коли- явно имаш по-добри наблюдения, би ли споделил ти каква марка и модел препоръчваш като безпроблемни и качествени (нещо в диапазона 2002-2008)?
Към колегата, който се прехранва от такива коли- явно имаш по-добри наблюдения, би ли споделил ти каква марка и модел препоръчваш като безпроблемни и качествени (нещо в диапазона 2002-2008)?
- Lonely-Wolf
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Много хубав въпрос зададе колегата Vladko,да знам какъв да ми е следващия автмобил 

-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
vladko33 написа: Към колегата, който се прехранва от такива коли- явно имаш по-добри наблюдения, би ли споделил ти каква марка и модел препоръчваш като безпроблемни и качествени (нещо в диапазона 2002-2008)?
И за около 5000лв., ако има нещо

- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
respekt86 написа:vladko33 написа: Към колегата, който се прехранва от такива коли- явно имаш по-добри наблюдения, би ли споделил ти каква марка и модел препоръчваш като безпроблемни и качествени (нещо в диапазона 2002-2008)?
И за около 5000лв., ако има нещо
И ако може да не се троши грам и да са му евтини частите като на голф двойка

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта