Голф 4 1.9 тди AJM минава в авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlladii
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 1.9 тди AJM минава в авариен режим

Мнениеот vlladii » Съб 19 яну 2013 20:19


Колеги имам проблем с един голф 4 2000г 1.9 тди AJM мотор.Та проблема се явява в това, че му мига лампата на подгрева и при диагностика колата показва грешка:
16989 - Internal Control Module: ROM Error
P0605 - 35-10 - - - Intermittent
грешката се трие но след време пак се появява при наличието на тази грешка като гледам колата на живи данни виждам че турбото не надува достатъчно и колата не върви.От време на време се оправя но при рестарт на двигателя.
Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да каже как да се справим и ние.Във всички теми който намерих в интернет хората съветват да се смени компа на колата или да се препрограмира ROM паметта.




Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Голф 4 1.9 тди AJM минава в авариен режим

Мнениеот aliyatin.com » Нед 20 яну 2013 10:44


Колега първо проверете за изгорели крушки на задните светлини!Когато мигат подгревните натиснете СТОП-и ако спрат да мигат възможна причина е стоп машинка!


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 тди AJM минава в авариен режим

Мнениеот IvailoOo » Нед 20 яну 2013 20:22


Предполагам това отговаря на въпроса ти...
Прикачени файлове
1312.JPG


Потребителски аватар
vlladii
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 тди AJM минава в авариен режим

Мнениеот vlladii » Пон 21 яну 2013 0:08


Колега това го прочетох в сайта на Rosh Tech но сега след цяла седмица каране колата не трупа тази грешка но пък пак не върви и остава без турбо а на диагностика вече не излиза никаква грешка.Не знам вече какво става.Чудя се поради каква причина компа може да изключва турбото на колата и да нямаме достатъчно надуване от турбото.Друго което се сещам може ли да е от ЕГР клапана ако заяжда и остава отворен?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 29 госта