Става интересно как по талон е ЕЗ,или блока е такъв?
Не е РП,понеже е 1.6,а и тоя маркуч от отдушника не беше ли отстрани?
Остава и да е сменен целия мотор...я автора да потърси на блока под най-дясната свещ кво пише?
Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Блоковете на ЕЗ и РП са леко еднакви 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Истинско RP 1.8 всички 1.6 които съм виждал са с жила на съединителя ане с помпи. А и с климатик 1.6 съвсем ще умре горкия 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Честито на собственика.Баси кефа да си купиш 1,6 карбуратор и да излезе 1,8 моно.
Тая бобина ми се чини,че не отговаря за матора...поне ако комутатора е отделно...
Тая бобина ми се чини,че не отговаря за матора...поне ако комутатора е отделно...
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
На първите РП-та(до 1990 год) бобината е точно такава(с отделен комутатор) и делкото е с вакуумен регулатор на аванса. 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Значи му открихме проблема-вакуума... 

Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Iezekil написа:Значи му открихме проблема-вакуума...
Съгласен съм с теб този вакум които е от моното към дистрибуторната капачка доста често поне на мен ми прави мизерии маркучето и като се измъкне и колата пляка кашле мляска зацикля неиска да отмести. Виж си хубаво вакумите. колега аз сам кат твоя двигатл РП но ми е 1.8 моно но предполагам проблема е този както Iezekil е казал
- ericmax
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Колеги благодаря за всичко.Ако имате път към Бургас и някой има нужда от помощ да се обади.
Днес се порових из колата и в багажника открих една лепенка.


Май колата наистина се оказа 1,8 / 66 КW , двигател RP (за което съм дълбоко благодарен на жена си-понеже тя я откри)
Сега след като съм по-запознат и след като имам 'Руководство по еклпоатацией "
мисля ,че ще разбера какво и защо !!!
Успехи на всички
Днес се порових из колата и в багажника открих една лепенка.
Май колата наистина се оказа 1,8 / 66 КW , двигател RP (за което съм дълбоко благодарен на жена си-понеже тя я откри)
Сега след като съм по-запознат и след като имам 'Руководство по еклпоатацией "

Успехи на всички
- ericmax
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Колеги извинете за безпокойството:
Снощи ми се случи следното.Както си работеше нормално и се прибирахме от пазар изведнъж намаля интензитета на фаровете,радиото спря и добре че нямаше коли ,че минах на червено (с едва мигащи аварийни,все едно че съм на акумулатор)за да се прибера
Днес направих проба като махнах + ,работи нормално.Възможно ли е някое реле или друго покрай генератора?Имам ел.схема ,но трудно се ориентирам.
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.Дали мога да го отсраня сам или да ходи на майстор????
Снощи ми се случи следното.Както си работеше нормално и се прибирахме от пазар изведнъж намаля интензитета на фаровете,радиото спря и добре че нямаше коли ,че минах на червено (с едва мигащи аварийни,все едно че съм на акумулатор)за да се прибера
Днес направих проба като махнах + ,работи нормално.Възможно ли е някое реле или друго покрай генератора?Имам ел.схема ,но трудно се ориентирам.
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.Дали мога да го отсраня сам или да ходи на майстор????
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Ами измери първо дали зарежда генератора с един уред, пък тогава може да се мислят варианти
-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
ericmax написа:Колеги извинете за безпокойството:
Снощи ми се случи следното.Както си работеше нормално и се прибирахме от пазар изведнъж намаля интензитета на фаровете,радиото спря и добре че нямаше коли ,че минах на червено (с едва мигащи аварийни,все едно че съм на акумулатор)за да се прибера
Днес направих проба като махнах + ,работи нормално.Възможно ли е някое реле или друго покрай генератора?Имам ел.схема ,но трудно се ориентирам.
Някой да се е сблъсквал с такъв проблем.Дали мога да го отсраня сам или да ходи на майстор????
Не е добре да махаш плюсовата клема при работещ двигател(съответно и генератор).
На ВАЗ 2103,да,ама на тая кола недей!
- ericmax
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Б3 1,6 ,90 год. търся съвет и помощ
Забравих да напиша къде беше проблема на колата.
Пукната леко дистрибуторна капачка
след смяната на капачката и палеца вече е добре
Благодаря на всички да сте живи и здрави и по много от всичко хубаво!

Пукната леко дистрибуторна капачка
след смяната на капачката и палеца вече е добре
Благодаря на всички да сте живи и здрави и по много от всичко хубаво!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта