Здравейте съфорумци, моля за съвет от вас къде може да се крие решението на следния проблем.
Първо да опища проблема. Колата не палеше изобщо 2дена(пробвах по няколко пъти),днес вече е при майстор.Но той неможа да разбере къде може да е проблема(няма vagcom).
Значи запали колата в сервиза,но неработи изобщо нормално.Работи сякаш е на 2-3 цилиндра.Пуши много бял пушек.Гледахме дали има разминавания в белезите на ангренажния ремък,дали е прескочил нещо, но всичко бе ок. Зъбчатката на коляновия вал го беше оправял друг майстор преди около 2години. На контакт символа за подгряващите свещи си свети и след 4-5 сек. си гасне.Майстора почна да развива дюзите да видим дали ще има няква промяна,но като че ли само при умната дюза имаше най-малко разлика в поведението на мотора. Като инфо само да спомена че преди 3 дена карайки забелязах свистене,предполагам от интеркулера(лепих го лятото),но не сме го гледали днес.Колата дори и с изряден интеркулер невървеше над 3000оборота.
По принцип чета много във форума,но точно такъв проблем неможах да намеря.
Благодаря предварително!

1,9 тди 1з проблем
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Хора помагайте, проблем с 1,9тди 1з
Бефорума Ваг-Ком ще я трудна работа,а да беше писал от кой град си за да може някой колега от форума да ти помогне с диагностика поне 

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1,9 тди 1з проблем
Пробвай да замерите компресията на цилиндрите това е първото.Развивате и 4-те тръбички към дюзите и гледате дали има нафта и на 4-те.Казваш ,че двата вала са на центровка но помпата без ВАГ трудно се настройва...бутнете я една идея на предварение. Развиите свещите и ги огледайте по връхчето и ще се разбере кой цилиндър не работи. Особено внимание при затюгане на свещите (почистваш резбата и леглото на главата и конуса на свеща) защото са на конус и не легнат ли добре ще си губиш компресията . От зад пушека как мирише ... на сурова нафта клонящо на ... пластелин ?
Re: 1,9 тди 1з проблем
Благодаря за съвети!
Към колегата ventotdi, какво имаш в предвид под "помпата бутнете я една идея на предварение"?
На къде се бута?
А за свещите нали сега не е много студено,а и тя пали по време на работа свещите играят ли няква роля?
Май мирише повече на сурова нафта, неразбирам много много и предполагам немога добре да ви обясня нещата.
Към умната дюза имаше някакъв кабел ,изключихме го и почти си остана лошата работа на двигатела.
А и по принцип така внезапно как може да блокира една кола, заради някаква центровка на помпата. Тая центровка толкова лесно ли може да се развали?
Хора кажете дали ви се е случвало подобно нещо,
Защо нищо не пишете?
Дайте някакъв съвет.
Мерси предварително на хората,които пишат.
Към колегата ventotdi, какво имаш в предвид под "помпата бутнете я една идея на предварение"?
На къде се бута?
А за свещите нали сега не е много студено,а и тя пали по време на работа свещите играят ли няква роля?
Май мирише повече на сурова нафта, неразбирам много много и предполагам немога добре да ви обясня нещата.
Към умната дюза имаше някакъв кабел ,изключихме го и почти си остана лошата работа на двигатела.
А и по принцип така внезапно как може да блокира една кола, заради някаква центровка на помпата. Тая центровка толкова лесно ли може да се развали?
Хора кажете дали ви се е случвало подобно нещо,
Защо нищо не пишете?
Дайте някакъв съвет.
Мерси предварително на хората,които пишат.
Последна промяна от veso-bg на Чет 31 яну 2013 18:29, променено общо 1 път.
- TDI stavrev
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 08 ное 2009 20:45
- Автомобил: MKV
- Двигател: BKD
- Местоположение: Sliven
Re: 1,9 тди 1з проблем
Колега не каза от кой град си за евентуална диагностика на място!Според мен нещата клонят към помпата но без ВАГ-КОМ е много по-трудно.
Re: 1,9 тди 1з проблем
Хора ако имате идеи казвайте, че утре продължаваме с майстора борбата.
Последна промяна от veso-bg на Съб 26 яну 2013 19:44, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: 1,9 тди 1з проблем
И според мен е от помпата сигурно е прехвърлила зъб като си я въртял студена.На мен един път така ми се случи много тресеше и пушеше двигателя и като я закачих помпата прескочила зъб,при мен се случи от форсаж
,но докато не се закачи нищо неможе да се каже.

-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: 1,9 тди 1з проблем
колега имах сходен проблем,при мен се оказа зял авансатор на помпата.смени я и се оправиха нещата.
проблема се появи от раз,форсирах колата на място и изведнъж започна да прекъсва отзад пушеше бял-лютив пушек и едвам вървеше.
проблема се появи от раз,форсирах колата на място и изведнъж започна да прекъсва отзад пушеше бял-лютив пушек и едвам вървеше.
Re: 1,9 тди 1з проблем
Колега казваш "помпата сигурно е прехвърлила зъб" предполагам това е друго , а не зъбчатката на коляновия вал?
Оправя ли се помпата при прескочил зъб? Питам да знам да не ме лъжат утре в сервиза, в който ще ходя за диагностика.
И как за в бъдеще да паля, за да не се случват подобни неща?
Оправя ли се помпата при прескочил зъб? Питам да знам да не ме лъжат утре в сервиза, в който ще ходя за диагностика.
И как за в бъдеще да паля, за да не се случват подобни неща?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: 1,9 тди 1з проблем
Не не е като на колянов вал,а на самата помпа зъбчатката може да е прехварлила зъб .Тя може да е прехварлила защото е бил хлабав ремъка не е от значение това как въртиш,не се притеснявал за това но като я закачат на компа ще си каже какво и е.Успех утре и да пишеш какво е станало.
Re: 1,9 тди 1з проблем
Здравейте отново,
майстора вчера сменил горивния филтър и колата при палене пак работила зле ,но след малко се пооправила и намаляло пушенето.
Днес сутринта отивам в сервиза паля колата пак неработише нормално,но осезаемо по-малко пуши. Закарах колата в друг сервиз за диагностика,но странното се случи когато спрях пред сервиза(около 2км съм карал),колата работеше доста добре.
Излезнаха следните грешки:
0201- Датчик за обороти-няма сигнал
0226 Регулиране начало на впръскване, разлики при регулиране
021Е Датчик за движение на иглата вх. отвор
0405 Елетрическо изключване (ELAB) прекъсване
0000 Неразпозната неизправност
Даде ми лист с грешките макйстора.
Изчистил грешките и после ми вика да покарам 5км и пак да се върна за диагностика.
При второто диагностициране,няма никаква грешка.
Майстора вика сложи добавка на Лики Моли за почистване и 2Тмасло и виж дали ще се оправи пушенето (сиво-бял).
При натискане припушва пак, не като в събота,но пак пуши.
Преди тези проблеми тези дни, при натискане колата освен сутрин малко непушеше, защо пуши сега?
Според вас газ за горене ли да сипя или лики моли добавка.
Или спукания интеркулер прави тези проблеми?(ще го оправям тези дни)
Моля за съвет от всички,които разбират.
майстора вчера сменил горивния филтър и колата при палене пак работила зле ,но след малко се пооправила и намаляло пушенето.
Днес сутринта отивам в сервиза паля колата пак неработише нормално,но осезаемо по-малко пуши. Закарах колата в друг сервиз за диагностика,но странното се случи когато спрях пред сервиза(около 2км съм карал),колата работеше доста добре.
Излезнаха следните грешки:
0201- Датчик за обороти-няма сигнал
0226 Регулиране начало на впръскване, разлики при регулиране
021Е Датчик за движение на иглата вх. отвор
0405 Елетрическо изключване (ELAB) прекъсване
0000 Неразпозната неизправност
Даде ми лист с грешките макйстора.
Изчистил грешките и после ми вика да покарам 5км и пак да се върна за диагностика.
При второто диагностициране,няма никаква грешка.
Майстора вика сложи добавка на Лики Моли за почистване и 2Тмасло и виж дали ще се оправи пушенето (сиво-бял).
При натискане припушва пак, не като в събота,но пак пуши.
Преди тези проблеми тези дни, при натискане колата освен сутрин малко непушеше, защо пуши сега?
Според вас газ за горене ли да сипя или лики моли добавка.
Или спукания интеркулер прави тези проблеми?(ще го оправям тези дни)
Моля за съвет от всички,които разбират.
Re: 1,9 тди 1з проблем
Колеги токущо запалих колата и пак неработи нормално. При палене и първите няколко км колата работи сякаш няма гориво или работи на няколко цилиндъра.При подаване на газ пуши. След 2-3км работи осезаемо по-добре,но не е като преди.
Колегата вчера предположии помпата че може да е прескочила...
Казах на майстора- каза че не е прескочила. Кофти работа.
Моля за съвети от клубни майстори,..ако трябва ще им плащам по банков път за съвети:)).
Колегата вчера предположии помпата че може да е прескочила...
Казах на майстора- каза че не е прескочила. Кофти работа.
Моля за съвети от клубни майстори,..ако трябва ще им плащам по банков път за съвети:)).
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 тди 1з проблем
Аз така и не разбрах как изведнъж е почнала да не работи добре? Нещо на проблем с помпата ми "мирише" евентуално може да е авансатора. Я източи горивния филтър в прозрачен съд, примерно пластмасова кутия и виж дали има вода на дъното.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 тди 1з проблем
Хайде бе, толкова ли няма някой "истински" майстор, който да "оправи" колата дистанционно? Момчето пари предлага!veso-bg написа:...
Моля за съвети от клубни майстори,..ако трябва ще им плащам по банков път за съвети:)).

Re: 1,9 тди 1з проблем
Няма да стане дистанционно
:
:
Горивния филтър е сменян в събота.


Горивния филтър е сменян в събота.
Последна промяна от veso-bg на Чет 31 яну 2013 18:33, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта