"треперене" на светлините

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

"треперене" на светлините

Мнениеот cacho » Чет 16 ное 2006 23:18


потърсих но не намерих, сори ако съм пропуснал някъде...
та като работи на обороти (на тъмно) забелязвам много странно присветване на всички видове осветления. Акумолатора е на 2м алтернатора на 4м (рециклиран от франс....) замерването показва че всичко е в граници не помня точно но ми зачетоха гаранцията на акумолатора. колата е Г2 ЕЗ
предполагам не е фатално обаче кат се наредя на някой светофар и...... като некоя жигулка си подмигвам...срамя марката
а да като дам газ и пак си мига в смисъл и на по високи обороти




Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 17 ное 2006 8:05


Какво ти премигва? Само фаровете или цялото усветление вътре в купето?


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пет 17 ное 2006 8:11


Реле регулатора или четки.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 17 ное 2006 8:43


Алтернатора от каква кола е,защото на някои от двутактовите си бяха направени да си треперят на празен ход.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 17 ное 2006 9:25


naskogolf написа:Реле регулатора или четки.

Днес ще се боря с тоз проблем :?


pipi_to
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 сеп 2004 23:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pipi_to » Пет 17 ное 2006 9:31


И аз имам абсолютно същия проблем (с нисан примера), преди няколко месеца ми смениха диодна плочка (изгоря от моята невежест - течеше от една свръзка антифриз отгоре й и не благоволих да затегна скобата) и все си мисля, че от тогава е проблемът.
Като стигнеш до решение, кажи какво си направил.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 17 ное 2006 14:15


Споко и аз съм така ;).. проблемът най-вероятно е износени четки..


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 17 ное 2006 14:19



Последна промяна от L&R на Пет 17 ное 2006 14:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 17 ное 2006 14:20


А все пак, палиш нормално, нали?
Щото може да е и от прекъснала (прекъсваща) клетка на акумулатора.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 17 ное 2006 15:39


и аз имам сащия проблем вече 4-5 месеца си карам така и почвам да свиквам с това но интересното е че от време на време се оправя.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пет 17 ное 2006 18:08


Имах Г2 1.6 ez и имах същиат проблем ,след смяна на реле регулатора проблемът бе решен.Алтернатора беше Валео.


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cacho » Съб 18 ное 2006 22:18


сори ма ме нямаше няколко дни..... та динамото е валео и е ремонтирано от Франзизкуп (сменени лагери, четки, реле пък и го направиха хората пред мен а принципно съм доволен от тях-имам познат там). Нямам проблеми с палене и зареждане и ако оправията е с разглобяване и презапояване- а нема нужда ще карам до като не мяуне


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 18 ное 2006 22:24


правят се на тарикати и сменят само четките. :evil: регулатора почти никога не издържа повече от четките-затова са модул а не отделно...
а на валеото-това си е болка-почва да мига. смени модулчето и недей ходи при мангали повече! :evil: :evil: :evil:


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cacho » Съб 18 ное 2006 22:34


ще покара още щтот ми се върти в главата 35лв
а на ред са двата радиатора и антифриза.... тенкс


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Нед 19 ное 2006 17:56


Нищо не ти коства да презапоиш тия три спойки,обикновенно в тях е проблема-разбиват се както на таблото стабилизатора.Винаги може да си купиш нов рерулатор.Аз карам вече 4-та година с така направен регулатор,нищо че има живот колкото на четките и няма никакви проблеми в това отношение.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=30033&postdays=0&postorder=asc&start=0



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта