Здравейте колеги,
Когато на колата току що и е светнала резервата и изгася двигателя, след това пали, върви 50 и огасва.
На стартер не пали. Случайно, на стартер и на полусъединител (за да я мръдна за да не пречи), след един два метра даде признаци, че ще запали и при натискане на съединителя, без да спирам въртенето на стартера пали. Ако даде признак, че ще запали и спра да въртя, при повторно завъртане не пали. Ако долея нафта, за да угасне лампата, след едно завъртания на стартера пали без проблеми.
Каква може да е причината?
Предварително благодаря!



Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
имаше някъде тема как да регулираш лампата (на колко литра да свети). Според мен Ако някой го е пипал и е направено на прекалено малко - ти свършва горивото, а ти си я поразклатил като си пробвал на съединител и малко е засмукала.
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
И аз към това се насочих, така че отворих сондата. Беше доста мръсно. Изчистих го но не мисля, че от него. На самата сонда има една люлка (на дъното до цетката) , която задвижва една лостова система с две гумички. При едното положение се затваря притока на нафта от резервоара и се отваря притока от контейнера на върнатото гориво. а в другото положение се затваря отвора от върнатото гориво, а се отваря притока от резервоара. Тази люлка е имала нещо като поплавък, който е счупен и го няма. Според мен при малко гориво, люлката е увиснала и е затворила притока от резервоара.Някой има ли представа какво е закачено на люлката и ако махна лостчето с гумички, ще влоша ли нещо?
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
...а според мен, това което колегата lubo007 искаше да ти каже, е да намериш човек с ваг-ком който да ти закачи колата и да ти види на какво остатъчно количество гориво в резервоара ти е настроена да ти светва лампата.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
А къде се гледа на колко е настроена.. и евентуално редактира?
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
zidarov написа:И аз към това се насочих, така че отворих сондата. Беше доста мръсно. Изчистих го но не мисля, че от него. На самата сонда има една люлка (на дъното до цетката) , която задвижва една лостова система с две гумички. При едното положение се затваря притока на нафта от резервоара и се отваря притока от контейнера на върнатото гориво. а в другото положение се затваря отвора от върнатото гориво, а се отваря притока от резервоара. Тази люлка е имала нещо като поплавък, който е счупен и го няма. Според мен при малко гориво, люлката е увиснала и е затворила притока от резервоара.Някой има ли представа какво е закачено на люлката и ако махна лостчето с гумички, ще влоша ли нещо?
Колега без този поплавък няма да ти показва нищо реално!Ако не можеш да си намериш само поплавък трябва да смениш целия механизъм!
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
tih написа:...а според мен, това което колегата lubo007 искаше да ти каже, е да намериш човек с ваг-ком който да ти закачи колата и да ти види на какво остатъчно количество гориво в резервоара ти е настроена да ти светва лампата.

Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
Здравейте, на всички.
Не Ви отговорих, защото един джип ме подпря отзад и колата беше на ремонт. Сега е в мен. Поплавъка за който говорих, не е този който показва нивото на горивото ( той си е наред и работи перфектно). Става въпрос за един механизъм в най - долната част, който е с правоъгълно клапанче. Той е като вилка. След работа, ще го снемам и ще го покажа. В момента съм го махнал за сега нямам проблеми. Относно резервата, като отворих сондата, имаше около два пръста нафта, и лампичката беше току светнала.
Аз си купих VAG-COM кабел и сега разучавам функциите му.
До довечера. Ще пусна снимки
Успешен ден!
Не Ви отговорих, защото един джип ме подпря отзад и колата беше на ремонт. Сега е в мен. Поплавъка за който говорих, не е този който показва нивото на горивото ( той си е наред и работи перфектно). Става въпрос за един механизъм в най - долната част, който е с правоъгълно клапанче. Той е като вилка. След работа, ще го снемам и ще го покажа. В момента съм го махнал за сега нямам проблеми. Относно резервата, като отворих сондата, имаше около два пръста нафта, и лампичката беше току светнала.
Аз си купих VAG-COM кабел и сега разучавам функциите му.
До довечера. Ще пусна снимки
Успешен ден!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 29 окт 2010 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
Здр.Колега.Според мен причината е в шчупения механизам.Аз имам подобен проблем,разглеждал съм сондата и знам как работи .На мен ми я няма едната гумичка, някои да има идея от каде мога да си намеря такава маслоустоичива гума,че тая дето я слагам и се Е.... М..... 

Re: Golf 4 1.9 TDI - Проблем при палене на резерва
Здравейте, вече е топло и по-дълго време светло, така че ми остава повече време за анализи. Достигнах до следния извод.
При първото отваряне на сондата забелязах, че има някаква утайка, като малки, черни парцалчета. Те бяха на дъно и далеч от смукателната тръбичка. Едно от тях беше застанало на клапанчето в дъното на сондата. Не знаех ролята на този клапан, така че го махнах. Почистих сондата и я монтирах. От тогава нямам проблеми ( но не съм оставал колата на резерва), но разсъждавайки, за какво е този клапан и допълнителен поплавък, достигнах до следния извод.
Когато има достатъчно гориво, клапанът е отворен и всичко е ОК. Но когато остане малко, клапана се отваря и затваря на прав участък, при което задържа върнатото гориво в буркана и двигателя работи нормално. Ако се спре на наклон, в сондата има около 300гр., достатъчно за да потеглиш и да стигнеш до равен участък.
На опела, който имах преди , като кача двете гуми на тротоара, с малко гориво, за да запаля, трябваше да бутам, до като го сваля на равно. Явно тук са го решили по този начин за да не се бута.
Сега ще си го възстановя.
Успешен ден
При първото отваряне на сондата забелязах, че има някаква утайка, като малки, черни парцалчета. Те бяха на дъно и далеч от смукателната тръбичка. Едно от тях беше застанало на клапанчето в дъното на сондата. Не знаех ролята на този клапан, така че го махнах. Почистих сондата и я монтирах. От тогава нямам проблеми ( но не съм оставал колата на резерва), но разсъждавайки, за какво е този клапан и допълнителен поплавък, достигнах до следния извод.
Когато има достатъчно гориво, клапанът е отворен и всичко е ОК. Но когато остане малко, клапана се отваря и затваря на прав участък, при което задържа върнатото гориво в буркана и двигателя работи нормално. Ако се спре на наклон, в сондата има около 300гр., достатъчно за да потеглиш и да стигнеш до равен участък.
На опела, който имах преди , като кача двете гуми на тротоара, с малко гориво, за да запаля, трябваше да бутам, до като го сваля на равно. Явно тук са го решили по този начин за да не се бута.
Сега ще си го възстановя.

Успешен ден
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта