пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Техническа и сервизна информация за Passat
tedsss3
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 04 яну 2013 13:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот tedsss3 » Чет 24 яну 2013 3:37


Здравейте колеги! от скоро съм притежател на въпросния пасат.. та като седна в колата винаги стъклата са ми запотени отвътре(също се получва и като се возим 4-5 човека). паля и чакам на място няколко минути и съм пуснал да обдухва стъклата на макс, но уви не ги суши и се налага да ги поизтъркам с кърпичка за да ги подсуша, защото нищо не се и вижда. пускам и нагревателя за задното и страничните огледам, но имам чувстото, че не работи лампата светва но задното и огледалата си остават запотени дори и след няколко километра каране ? смених филтър на купето, но уви като загрее колата си духа топло от всички места климатроника го пускам на HI на най- силно :banghead:




Потребителски аватар
Lonely-Wolf
Мнения: 279
Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с пасат б5 99г 1.9 тди 110

Мнениеот Lonely-Wolf » Чет 24 яну 2013 9:21


Смени си филтъра на купето и ще прогледнеш ;)
п.с. значи си за колегата zfa :)

Последна промяна от Lonely-Wolf на Чет 24 яну 2013 11:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: проблем с пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот Asko VW » Чет 24 яну 2013 10:49


Колегата е написал, че е сменил филтъра и не е помогнало.
По мое мнение, проблема е в затворена клапа за рециркулация на въздуха в купето. Или ти си я затворил от бутона по невнимание или не знание, или е заяла в затворено положение. Провери дали не си я затворил и ако е затворена я отвори. Ако обаче по индикация е отворена, но е заяла в затворено положение, ще береш ядове.


Volkswangel
Мнения: 627
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: проблем с пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот Volkswangel » Чет 24 яну 2013 12:25


И след проверките, посочени от колегите по горе, виж за теч от радиатора на парното maikomila или влага в салона от прецакано уплътнение


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот KGL » Пет 25 яну 2013 10:59


ЗА да не отоварям нова тема, защото е с близък проблем. Нормално ли ви се стръва, зимата да харчи антифриз. Няма видими течове, колата не се поти от вътре при пуснато парно? Модела е е същия.


nik_savov
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 18 май 2009 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот nik_savov » Пет 25 яну 2013 16:23


radiator na parnoto,kolega


detelinkin4ev
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ловеч

Re: проблем с пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот detelinkin4ev » Пет 25 яну 2013 19:46


виж си клапата която върти въздуха в купето и вкарва въздух от вън ако тя е затворена стъклата се потят ако е отворена не се потят . този проблем се получава ако ти е изгоряла серво машинката на клапата . най лесно е да махнеш филтър купе и да я видиш в какво положение е


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот velinsl » Съб 26 яну 2013 16:33


Ето една тема, в която въпреки различията в поколенията би могло да ти попадне нещо като решение на проблема.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: проблем с пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот bobocamaro » Съб 26 яну 2013 16:47


detelinkin4ev написа:виж си клапата която върти въздуха в купето и вкарва въздух от вън ако тя е затворена стъклата се потят ако е отворена не се потят .

Това ще помогне ли http://pics.tdiclub.com/data/517/Climat ... ostics.pdf
:rolleyes
извинявам се, ако става дума за климатроник


Потребителски аватар
einfoodeinz
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 03 мар 2012 1:10
Автомобил: Passat B5 Variant 1.9TDI
Двигател: AHU 1998
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот einfoodeinz » Нед 27 яну 2013 15:19


имах този проблем миналата зима, смених радиатора на парното и всичко се оправи.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б5 99г стъклата са ми запотени отвътре

Мнениеот zfa159 » Нед 27 яну 2013 18:07


Има голямо значение дали само изпотява или остава и мазнотия.Драмите с изпотяването при В5 и 5.5 се свеждат до няколко неща :
1. ако тече радиатор на парното,всички VW след 90-та губят антифриз и лятото и зимата,защото радиатора на парното е постоянно вързан в системата.Няма кранове,няма клапи,няма нищо...
2. тече ли антифриз в купето,то винаги и 100% оставя мазна следа по предното стъкло,защото антифриза е мазен.Ако стъклото е само потно,но не и мазно,значи шансът да е антифриз от радиаторчето е доста малък.
Това ако няма как да се установи на 100% т.е. колата тече от още 5 места и т.н.,най-лесното е да се откачат маркучите за парното навътре,да им се сложи един байпас и да се види дали е спряло да омазнява след седмица,примерно.Ако е спряло,то е ясно - радиатора е довиждане.Ако не е,проблема не е там.
При В5 има два редовни проблема,които водят до това :
1. блокира им клапата за вътрешна циркулация на въздуха и започва да върти въздуха само в купето.Релано тогава няма вентилация и се поти жестоко.Това се установява по най-лесния начин,като се свали филтъра за купето и погледнете дали се вижда вентилатора.Ако се вижда хубаво,значи клапата е отворена.Ако не се вижда,клапата е затворена и колата върти въздуха само вътре. Оправянето е доста сложен момент - ел. мотора,който я командва и редовно се чупи,струва към 150-60лв (оригинален,няма алтернативни),смяната му зависи от типа на климатичното тяло под таблото.При масовото тяло,се налага да се сваля таблото и тялото,за да може да се стигне до мотора и да се подмени.При някои екземпляри,се ползва другия тип тяло,където макар и с клизма,може да се стигне до моторчето като се свали само жабката.Това става ясно или със самодиагностика или с VAG-Com.
2. задръства им се тръбичката за отвеждане на конденза от климатичния радиатор и вътре се заформя блато през лятото,което е един доста голям източник на влага през зимата...Реално въздуха,който постъпва в колата,задължително минава през питата на климатичния радиатор и чак после се затопля от отоплителния,заради което ако има мизерия там,ще си я вкарва в купето винаги.
Има още един вариант,който е най-гадния - да омаслява от климатичния радиатор.Във фреона се съдържа масло,което смазва компресора.Когато настъпи пробив в системата,фреона си излиза,заедно с маслото (при механична дупка).Системата е под налягане т.е. ще тече,докато свърши фреона,без значение дали колата работи или не.Само че климатичното масло смърди доста на тор и съответно доста бързо може да се усети като ужасна миризма,ако тече повечко.Ремонта е ясен как става - сваля се таблото,сменя се радиатора,пълни се системата. Ако всичко друго не даде резултат и няма видима причина да се омазняват,следва дърпане на фреона от системата,тя остава с равно на атмосферното налягане и съответно спира да изпуска масло и спира да омазнява прозорците.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта