оборудвана е и с esp и винаги на магистралата свети
а колкото до по-горните коментари...при мен освен едни накладни нищо не е сменявано защотот всичко е чисто ново но така както и лампата светва така и при бавна скорост педала стърже
Пасат Б5 въпрос за ABS
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 29 юни 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gyrciq
Re: Въпрос за ABS Пасат Б5, колеги - моля за инфо
коментирах от личен опит!на един клиент така му бяха объркали геометрията/предна и задна/и лампите ще му извадят очите!всичко бе облазено по електрониката ,докато случайно като минавах зад колата забелязах с просто око кривата геометрия!понякога нещата стават случайно! и след регулировка на друго място всичко спря да свети!
и всички бяхме доволни от случайността!





-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 29 юни 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gyrciq
Re: Въпрос за ABS Пасат Б5, колеги - моля за инфо
след като ти си умната глава ако може да ми разясниш какво имаш в предвид под ОБЪРКАНА ГЕОМЕТРИЯ И В КРАЙНА СМЕТКА КАКЪВ Е НАЧИНА ДА СЕ ОПРАВИ.ако го знаш все пак
благодаря предварително
благодаря предварително
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Въпрос за ABS Пасат Б5, колеги - моля за инфо
хехехеххехех
Няма такава извънземна кола с характер като моята. Проблема се реши супер неочаквано, чак аз се шашкам
Начина е малко смешен ама се оправи.
Значи ходих преди 2 дена да сменям двата дългите криви носача, най големите. И се наложи майстора да играе няколко Кютека с чука за да излязат. Всичко е оки по новие носачи, колата се оправи, но се оправи и проблема с АБС-а, вече не стърже и не се включва постоянно, спира си както трябва. Незнам може би от кютеците с чука да са се наместили, я накладки, или дисковете, но вече няма значение , спирачките са си оки
Няма такава извънземна кола с характер като моята. Проблема се реши супер неочаквано, чак аз се шашкам
Начина е малко смешен ама се оправи.
Значи ходих преди 2 дена да сменям двата дългите криви носача, най големите. И се наложи майстора да играе няколко Кютека с чука за да излязат. Всичко е оки по новие носачи, колата се оправи, но се оправи и проблема с АБС-а, вече не стърже и не се включва постоянно, спира си както трябва. Незнам може би от кютеците с чука да са се наместили, я накладки, или дисковете, но вече няма значение , спирачките са си оки

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 02 ное 2010 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за ABS Пасат Б5, колеги - моля за инфо

Marto_VN написа:хехехеххехех
Няма такава извънземна кола с характер като моята. Проблема се реши супер неочаквано, чак аз се шашкам
Начина е малко смешен ама се оправи.
Значи ходих преди 2 дена да сменям двата дългите криви носача, най големите. И се наложи майстора да играе няколко Кютека с чука за да излязат. Всичко е оки по новие носачи, колата се оправи, но се оправи и проблема с АБС-а, вече не стърже и не се включва постоянно, спира си както трябва. Незнам може би от кютеците с чука да са се наместили, я накладки, или дисковете, но вече няма значение , спирачките са си оки :)
Хахахаха Колега кажи кой ти е майстора да отида и аз

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за ABS Пасат Б5, колеги - моля за инфо
Писано е 500 пъти :) При А4 и В5 и 5.5 нищо не държи датчика на АБС-а статично спрямо въртящата се част.Просто е сложен с леко усилие в шенкела и Божията сила го крепи да не се мести.При пипане по ходовата част с чук (то рядко става без при тези коли) или по-яка дупка,датчика може да се размести.Съответно започва да не мери скорост в ниските скорости и да създава описания проблем,при скорост под 10км/ч. Грешка няма да даде,проблем няма да индикира,ама си е опасно (един човек дойде вече да го прави,след лек челен удар по вина на АБС-а). Пуска се диагностика с ваг-ком и се гледат живите данни т.е. кое колело с каква скорост се движи (прави се при спряла кола,като се тръгва бавно,защото над 20-30км/ч софт-а на АБС-а оте*ава връзката с VAG-Com-a.Съответно тогава се вижда,че единия или и двата предни датчика мерят глупости т.е. примерно тръгваш и 3 от 4-те датчика мерят 6км/ч,четвъртия мери 0.Това продължава до примерно 10 или 15-км/ч,където и 4-тия се включва в играта.Реално при спирането е обратното - намалявате си като хората и в един момент скоростта пада под границата,на която дадения датчик спира да мери и имате ситуация - 3 датчика мерят 10 или 12км/ч,четвъртия мери 0км/ч,това е сигнал за АБС-а,че четвъртото ви колело е блокирало т..е не се върти и той тръгва да го отпуска,ама реално няма какво да отпусне,защото то си се върти,а датчика му все мери 0км/ч и така,докато колата спре.Практически,ако и двата предни датчика откажат така,колата може с 10км/ч,да спира 50м докато спре напълно... Като видите вече кой датчик е,колата се вдига,датчика се намества и това е. Ако някой се престарае и набие датчика повече навътре,той закача в карето и после сте за нов датчик... (Ханс този момент го е измислил много тъпо,ама в ръководството на VW чук не фигурира,както и нямат дупки по пътищата
).

Re: Пасат Б5 въпрос за ABS
При мене сега като се позатопли има един странен шум от към ABS блока-трака като шевна машина.
До сега се чудех от къде идва-чува се повече в купето-при шофьора, отколкото при ремъците. И така се заслушах и според това което чувам над модула на АБС е най изразен тоя шум.
Когато позагрее колата и изчезва шумът.
Миналото лято когато я купих, авто-мошеника ме излъга че шума бил от оптегач роклката на пистовият-даже го накарах да ми купи нова-после я смених и изчезна всичко.
Сега като се позатопли пак се появява тоя шум на студен мотор.
Спирачната течноста я смених и обезвъздуших добре. За сега спира нормално. ЕСП включва също при необходимост.
Не ми е много ясно как точно функционира тоя модул-вътре има ел мотор, нали ?
Кога сработва тоя мотор-при работа на ЕСП системата против боксуване и хлъзгане ?
Мотора качва налягане вместо натиснатият спирачен педал ?
Възможно ли е да тракат тия клапани в АБС модула, какво ги кара да тракат и защо ?
Къде точно във Вага се прави диагностика на АБС модула и датчиците ?
До сега се чудех от къде идва-чува се повече в купето-при шофьора, отколкото при ремъците. И така се заслушах и според това което чувам над модула на АБС е най изразен тоя шум.
Когато позагрее колата и изчезва шумът.
Миналото лято когато я купих, авто-мошеника ме излъга че шума бил от оптегач роклката на пистовият-даже го накарах да ми купи нова-после я смених и изчезна всичко.
Сега като се позатопли пак се появява тоя шум на студен мотор.
Спирачната течноста я смених и обезвъздуших добре. За сега спира нормално. ЕСП включва също при необходимост.
Не ми е много ясно как точно функционира тоя модул-вътре има ел мотор, нали ?
Кога сработва тоя мотор-при работа на ЕСП системата против боксуване и хлъзгане ?
Мотора качва налягане вместо натиснатият спирачен педал ?
Възможно ли е да тракат тия клапани в АБС модула, какво ги кара да тракат и защо ?
Къде точно във Вага се прави диагностика на АБС модула и датчиците ?
Re: Пасат Б5 въпрос за ABS
Искам аз да попитам понеже отзад нямах никакви накладки и сега като ги смених АБС-а лови веднага и всеки път ... лампата не свети това нормално ли е ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта