


голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
На един колега му прави два пъти хидравличен удар на 1.9 тди 110 коня и му криви биелата на четвърти цилиндър. Караше с 15W-40, сега е с 10W-40 и 2г няма проблеми. Обясниха му, че това ставало от турбото и гъстото масло.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
10W 40 и 15W 40 на топъл мотор имат еднакъв вискозитет,разликата е при студен старт 15-ската е по гъста затова и не е подходяща за зимно време особенно за турбо мотор.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 27 дек 2012 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
Привет колеги !
Обещах да пиша когато постигнем някакъв напредък.
За турбото решихме нова средна част.
Двигателя като го бутнем напред-назад на 4-та скорост се вижда ролката на коляновия вал,че се движи,което значи че не е "заковал" .... Но .. ангренажния ремък не помръдва .. та исках да се допитам до знаещите във форума , какво може да значи това?
Благодаря предварително!
Поздрави !
Обещах да пиша когато постигнем някакъв напредък.
За турбото решихме нова средна част.
Двигателя като го бутнем напред-назад на 4-та скорост се вижда ролката на коляновия вал,че се движи,което значи че не е "заковал" .... Но .. ангренажния ремък не помръдва .. та исках да се допитам до знаещите във форума , какво може да значи това?
Благодаря предварително!
Поздрави !
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
Махни свещите да излезе маслото ти се каза ама не слушаш
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 27 дек 2012 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 27 дек 2012 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
Колеги , оказа се , че шпонката на коляновия вал се е скъсала , и от там идва изкривяване на клапани... Турбото до такава степен е стегнало , че оста на лопатките се е скъсала на две ... незнам някой дали е виждал такова нещо .....
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 27 дек 2012 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: голф 1.9 тди 110к.с. с чип блокира двигателя
Друг двигател (същия код AHF), ново турбо (средна част), обслужване на "новия" двигател и сега всичо е добре



Последно избутана от koko933 на Нед 12 май 2013 7:13.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта