Проблем с бензиномера...от каде най-често е проблема?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с бензиномера...от каде най-често е проблема?
Значи пасата е Б2– 86-та година 1.8 карбуратор...таблото е с оборотомер и лошото е че не работи и незнам кога,колко бензин има...проблема е че при моя блок точат бензин и да не изкънтя в един момент...та каде най често дават ядове тези бензиномери....нещо откъм таблото или откъм резервоара....и лесно ли се сваля откъм резервоара....някой може ли да ми обясни понеже не ги разбирам много тез коли...благодаря прердварително.
Обикновено в резервоара има потенциометър, на който единият край е към маса а другият отива в таблото. При пълен резервоар съпротивлението му е 0 ома. Ако откачиш връзката към таблото и премериш съпротивлението между двата извода при пълен и празен резервоар ще видиш дали се променя. Като дадеш кабелчето което е към таблото на маса трябва да покаже пълен резервоар. Възможни проблеми са:
1 Лоша маса към входа на резистора.
2 Проблем с поплавъка или потенциометъра.
3 Прекъснал кабел към таблото.
4 Проблем в таблото. Счупена спойка, накъсил кондензатор, ... .
1 Лоша маса към входа на резистора.
2 Проблем с поплавъка или потенциометъра.
3 Прекъснал кабел към таблото.
4 Проблем в таблото. Счупена спойка, накъсил кондензатор, ... .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта