
Формула 1, Сезон 2013
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
Има вероятност ГП на Португалия да се завърне през този сезон. Собствениците на пистата Алгарве водят преговори с Бърни за запълване на дупката в календара, кръг 10 през този сезон.


- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
Лотус има гърбица на носа.
Ето го и E21
Ето го и E21
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
Технически характеристики на E21:
Шаси:
Монокок: създаден от карбонови влакна, произведен от екипа на Лотус, с дизайн за максимална якост при минимално тегло, с напълно интегриран двигател Рено RS27-2013-V8.
Предно окачване: изработени от карбон А-рамена, служещи за носачи отгоре и отдолу. Изградено по системата пушрод, свързан с торсионни щанги и амортисьори, вградени в монокока. Джанти OZ от магнезии
Задно окачване: изработени от карбон А-рамена, служещи за носачи отгоре и отдолу. Изградено по системата пулрод, свързано с торсионни щанги и амортисьори, монтирани на горната част на скоростната кутия. Джанти OZ от магнезии
Силово предаване: полуавтоматична скоростна кутия с коруба от титан и седем скорости плюс задна.
Бензинова система: подсилена с кевлар гумена конструкция на ATL.
Охлаждане: разделени водни и маслени радиатори, монтирани в страни от кокпита в кутиите на радиаторите, охлаждащи се от постъпващия при движение въздушен поток.
Електроника: Стандартна електроника на MES-Microsoft
Спирачна система: Карбонови дискове и накладки, апартче на AP Racing с мастер цилиндър на AP Racing и Brembo
Кокпит: сваляща се седалка с анатомична форма от карбон с шест- или осем точкови колани, волан с планки за превключване на скоростите и копче за манипулиране на задното крило.
KERS: Генератор, вързан от предната страна на двигателя, с батерии. Генераторът е на Рено, електронното управление е на Magneti-Marelli
Следа отпред: 1450 мм
Следа отзад: 1400 мм
Дължина: 5088 мм (2012 г: 5038 мм)
Височина: 950 мм
Ширина: 1800 мм
Тежест: 642 кг. с пилот, камери и баласт (2012 г: 640 кг)
Двигател:
Обозначение: RS27-2013
Конфигурация: 2,4-литров V8
Цилиндри: 8
Клапани: 32
Обем: 2,4 л.
Тежест: 95 кг.
Ъгъл между цилиндрите: 90 градуса
Максимални обороти: 18 000 об/мин.
Бензин: Total
Мощност: над 750 к.с.
Цилиндри: от алуминиева сплав
Блок: от алуминиева сплав
Колянов вал: стоманена сплав с противтежести от волфрамова сплав.
Биели: титанова сплав
Шаси:
Монокок: създаден от карбонови влакна, произведен от екипа на Лотус, с дизайн за максимална якост при минимално тегло, с напълно интегриран двигател Рено RS27-2013-V8.
Предно окачване: изработени от карбон А-рамена, служещи за носачи отгоре и отдолу. Изградено по системата пушрод, свързан с торсионни щанги и амортисьори, вградени в монокока. Джанти OZ от магнезии
Задно окачване: изработени от карбон А-рамена, служещи за носачи отгоре и отдолу. Изградено по системата пулрод, свързано с торсионни щанги и амортисьори, монтирани на горната част на скоростната кутия. Джанти OZ от магнезии
Силово предаване: полуавтоматична скоростна кутия с коруба от титан и седем скорости плюс задна.
Бензинова система: подсилена с кевлар гумена конструкция на ATL.
Охлаждане: разделени водни и маслени радиатори, монтирани в страни от кокпита в кутиите на радиаторите, охлаждащи се от постъпващия при движение въздушен поток.
Електроника: Стандартна електроника на MES-Microsoft
Спирачна система: Карбонови дискове и накладки, апартче на AP Racing с мастер цилиндър на AP Racing и Brembo
Кокпит: сваляща се седалка с анатомична форма от карбон с шест- или осем точкови колани, волан с планки за превключване на скоростите и копче за манипулиране на задното крило.
KERS: Генератор, вързан от предната страна на двигателя, с батерии. Генераторът е на Рено, електронното управление е на Magneti-Marelli
Следа отпред: 1450 мм
Следа отзад: 1400 мм
Дължина: 5088 мм (2012 г: 5038 мм)
Височина: 950 мм
Ширина: 1800 мм
Тежест: 642 кг. с пилот, камери и баласт (2012 г: 640 кг)
Двигател:
Обозначение: RS27-2013
Конфигурация: 2,4-литров V8
Цилиндри: 8
Клапани: 32
Обем: 2,4 л.
Тежест: 95 кг.
Ъгъл между цилиндрите: 90 градуса
Максимални обороти: 18 000 об/мин.
Бензин: Total
Мощност: над 750 к.с.
Цилиндри: от алуминиева сплав
Блок: от алуминиева сплав
Колянов вал: стоманена сплав с противтежести от волфрамова сплав.
Биели: титанова сплав
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
И MP4-28 видя бял свят.


- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
F138 бе представен днес. Първата снимка
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
И Ферари, като Макларън, няма тази гърбица на носа. Интересно. Поне са доста по-красиви от миналата година :)
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
МакЛарън си я нямат, Ферари са я скрили с капак.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
И Сахара Форс Индия показаха новата кола VJM06. Както и при Ферари, индийците крият гърбицата на носа с капак.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
Т.е. за състезанията ще е с гърбица или има капак отгоре, който ще я прикрива през целия сезон?
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
С капак отгоре. Жоро ми показа, че и Мак имат гърбица, покрита с капак.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2013
Дай и ние да видим :)
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Формула 1, Сезон 2013
Barboukov написа:Мак имат гърбица, покрита с капак.
http://www.inthemix.com.au/forum/showth ... =395142515
снимка от Уокинг.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Формула 1, Сезон 2013
Шедьовъра на Нюй RB9 ,Барбуков честито изглежда обещаващо.
...и чакаме Мерцедес.

...и чакаме Мерцедес.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта