Zdravko Zankov написа:Не Радостине,тая тема трее се продължи!
Горчев правилно мисли и пиши,сектантите-ми да му мислят!
Много ми е любопитно,момчетата с Б5/Б5,5 да напишат километрите,които изминават,и сумата,която дават за поддръжка на автомобила!
Винетки,ГО,прегледи не влизат в цената!
К'ви сектанти бе човек....тука да не сме в братство нещо!Аз лично съм си купил колата,защото ми харесва,а не,че нещо ми е в култ! Ти искаш още да се рови и рови,едва ли не да се изкарат най-калпавите коли в този форум,че и във всички други
Вози се със здраве още 10 години на твоя,а ние глупаците ще си правим сметката какви километри и как ще си поддържаме кочините!И щом питаш-минал съм 35 000 и освен необходимите неща (с изключение на реле за зареждане-изгорено по моя вина) НИИИИИИЩО не съм сменял!Оттук натам все нещо ще излиза,нормално,но според мен за 3 години си се е изплатила,най-вече емоционално,защото ми дава САМО положителни емоции....засега!Може би е рядкост,но факт... Имам приятел с Б4-доста добър,GT,на окачване,с ремап,върви супер за конете си.......но качването в неговия и после в моя поражда доста различни чувства.....и за мен лично е по-добре как ще се чувствам,а не какво давам.......или с други думи-давам,за да ми е по-добре после,ако ме разбирате...

Наистина темата се изчерпи,толкова страници.....и то нищо ново-всичко вече е писано,писано и разисквано из форума.....

;) )...
трябва да намеря един клон и въжИ . И затова на другия ден "забравям" за какво и колко са парите дадени за колцата . Като искате да се возите евтино и почти без пари да ви излизат ремонтите -мотокаляска е вашия избор 
Като такъв критик и разбирач
май е време за