Здравейте,
от известно време забелязвам, че съединителя не зацепва веднага в движение(на 3та, 4та и 5та скорост) а 2-3 секунди се форсира мотора, след което зацепва съединителя.
това нещо подлежи ли на ремонт, реглаж и т.н. или се сменя съединителя?
поздрави!
NEW BEETLE 1,9 TDI 90 к.с. приплъзване на съединителя
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 18 май 2009 10:11
- Автомобил: VW New Beetle
- Двигател:
- Местоположение: софия
NEW BEETLE 1,9 TDI 90 к.с. приплъзване на съединителя
Последна промяна от gr_kanev на Нед 03 фев 2013 13:04, променено общо 2 пъти.
Причина: Местя в правилния раздел!
Причина: Местя в правилния раздел!
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: ПРИПЛЪЗВАНЕ НА СЪЕДИНИТЕЛЯ NEW BEETLE 1,9 TDI 90 KC
тук се занимаваме с малко по различни битъли, хич да не е 30-40 а по щастливите собственици и 50 години по-стари :)
п.с. Ако не си с демпферен маховик, най-вероятно си за смяна на феродов и притискателен диск ;)
п.с. Ако не си с демпферен маховик, най-вероятно си за смяна на феродов и притискателен диск ;)
- Volksrod
- Мнения: 261
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: ПРИПЛЪЗВАНЕ НА СЪЕДИНИТЕЛЯ NEW BEETLE 1,9 TDI 90 KC
Виж инфо за Голф 4 или нещо от сорта?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: ПРИПЛЪЗВАНЕ НА СЪЕДИНИТЕЛЯ NEW BEETLE 1,9 TDI 90 KC
stingray написа:п.с. Ако не си с демпферен маховик, най-вероятно си за смяна на феродов и притискателен диск ;)
А ако е с демпферен маховик какво трябва да се смени?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта