Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот freestyler911 » Пет 18 яну 2013 22:08


Bobi_S13 написа:.... О! Чудо, Вернет-а се справи.


Боби, не е така! Вернета е всичко друго не не и термостат! Просто трябва да се проверява ляга ли добре на капачката. Ако не ляга сменяш и двете.

Моята си вдига 90 градуса и е чук. Миналата година на -12 карах по магистралата и парното на мах, темп. не мръдна!




snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот snuupy93 » Пет 18 яну 2013 22:38


freestyler911 написа:
Bobi_S13 написа:.... О! Чудо, Вернет-а се справи.

и парното на мах!

Като знам 6N-а какво парно има, как не си получил топлинен удар? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Bobi_S13
Der Polizist
Мнения: 6844
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София(Обеля)

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот Bobi_S13 » Съб 19 яну 2013 0:29


freestyler911 написа:
Bobi_S13 написа:.... О! Чудо, Вернет-а се справи.


Боби, не е така! Вернета е всичко друго не не и термостат! Просто трябва да се проверява ляга ли добре на капачката. Ако не ляга сменяш и двете.

Моята си вдига 90 градуса и е чук. Миналата година на -12 карах по магистралата и парното на мах, темп. не мръдна!


Баце, кажи ми има ли смисъл да се лъжем, не сме ли се събра ли да си помагаме. :kissy:
Не забравяй че съм се занимавал близо 10год. с авточасти, нека знам кое какво е. Не казвам, че Вернета е термостат, казвам че с него ми е добре, ама за сега. На лято нов, че тоя ще направи голяма мизерия... ;) за сега държи, ама не се знае до кога, може и утре вече да не работи


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот snuupy93 » Съб 19 яну 2013 1:58


Аз имам една питанка свързана с темата. Не само аз, ами доста хора с VW не им загрява зимата до 90, държи към 70 градуса... Добре де ама сега като е по-топличко и в задръствания зимата, вдига 90 градуса без проблем. По мойта логика, ако е скапан термостата не би трябвало ли, да не може да вдигне изобщо до 90 градуса, когато и да било?


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот delpi » Съб 19 яну 2013 10:39


snuupy93 написа:
freestyler911 написа:и парното на мах!

Като знам 6N-а какво парно има, как не си получил топлинен удар? :Mr Green Fun


И аз това се зачудих, при мен ако е на по-голяма от първа степен просто не се живее е колата... :)


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот nosex » Съб 19 яну 2013 16:20


snuupy93 написа:Аз имам една питанка свързана с темата. Не само аз, ами доста хора с VW не им загрява зимата до 90, държи към 70 градуса... Добре де ама сега като е по-топличко и в задръствания зимата, вдига 90 градуса без проблем. По мойта логика, ако е скапан термостата не би трябвало ли, да не може да вдигне изобщо до 90 градуса, когато и да било?

При 2F, какъвто и термостат да сложиш, през зимата в движение повече от 80C не може да качи! :wink:
При мен лично тази зима колата не е достигала 90C, та да завърти перката, дори и след 30 мин. шофиране, вкл. и режим "тръгни-спри". Е, не е и като с предишния термостат и прецакания октопод - при 70-80км на Околовръстното, колата е на 70C, на светофар и в задръстване максимум - 75-80C
Сменил съм 2 октопода (маркови) и 2 термостата Валер, конструктивно е сбъркана тая кола :wink:
Лятото поне загрява, та да се раздвижи тая перка отпред малко :063:


Потребителски аватар
Blizzarder-VW
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот Blizzarder-VW » Пон 21 яну 2013 11:16


delpi написа:
snuupy93 написа:
freestyler911 написа:и парното на мах!

Като знам 6N-а какво парно има, как не си получил топлинен удар? :Mr Green Fun


И аз това се зачудих, при мен ако е на по-голяма от първа степен просто не се живее е колата... :)


Аз сменях радиаторчето на парното в колата и уплътних въздуховодите със силикон, сега като го пусна на 4 парното към мен направо ме отвява :D А толкова силно парно до сега не съм срещал на друга кола, евала просто :)

Миналата зима цялата карах със картон зад решетката, решение е, но само аз, маршрутките и фордовете имаха кашони, та си е срамно де :)


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот freelancer » Пон 21 яну 2013 13:43


Парното на полото ми 6N2 е наистина брутално, преди това карах ренде и бях свикнал със слабо парно по дефолт, за това и малко късно се усетих за термостата.
Ако е в ред термостатчето, си вдига 90 градуса без значение на коя степен е парното.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот stil » Сря 23 яну 2013 13:45


Слушайте Боби и не обвинявайте напразно конструкторите!
Много боклуци се продават на нашия пазар за авточасти (и не само). Моят опит с термостатите е 4 броя за около 8-9 години - всичките Behr. Само един от тях издържа около 4 години. Последният ковеше 90-те градуса точно за... 3 месеца. Сега отново съм на 80. :evil:
Когато охладителната система на двигателя е наред, той си работи на 90!

От това, което чета, стигам до заключението, че относно термостатите марката не е важна. Може би цялото производство на термостати в Европа (ако все още има такова :roll:) е съсреодоточено в 1-2 завода. Това е едросерийна или масова продукция, при която се прави извадков контрол по специални контролни планове. Те трябва да се избират така, че да гарантират приемливо ниво на дефектите и за потребителя и за производителя, за да се запази баланс в техните интереси. Но... това се правеше в добрите години. Днес, стара Европа изнемогва и всеки гледа да прецака който и както намери. Щото знае, че в условията на една глобализираща се икономика, няма начин да бъде наказан.


shoyleka
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 28 яну 2013 20:37
Автомобил: Vw Polo 1.6
Двигател: AEE 1996

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот shoyleka » Пет 01 фев 2013 0:34


Колега Виж на термостата какво пише при колко градуса ще се отваря за да започва да циркулира водата. Аз карам с термостат метален от Рено
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=40647
16лв. струва, при мене е перфектен вече 3 години близо карам с него. :thup


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот snuupy93 » Пет 01 фев 2013 11:34


stil написа:Слушайте Боби и не обвинявайте напразно конструкторите!
Много боклуци се продават на нашия пазар за авточасти (и не само). Моят опит с термостатите е 4 броя за около 8-9 години - всичките Behr. Само един от тях издържа около 4 години. Последният ковеше 90-те градуса точно за... 3 месеца. Сега отново съм на 80. :evil:
Когато охладителната система на двигателя е наред, той си работи на 90!

Ми не... на 92 градуса ми се включва перката и спира на 80 градуса... няма как колата да ми работи на 90 градуса... сам се сещаш защо. Термостата си ми е ок, вдига си градусите пуска си перката, но няма ли картон отдолу на радиатора, като караш с да кажем 80км/ч и си пуснал парното, температурата злобно пада... Реших проблема с картон в долната част на радиатора, като оставих горната да "диша", защото в противен случай колата прегрява... И те така, така са контруирани половерчетата, изхода е да се сложи термостат от 86C, който отваря на 87 градуса мисля, беше под 90 при всички случаи.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот lrlmodo » Пет 01 фев 2013 11:44


nosex написа:
snuupy93 написа:Аз имам една питанка свързана с темата. Не само аз, ами доста хора с VW не им загрява зимата до 90, държи към 70 градуса... Добре де ама сега като е по-топличко и в задръствания зимата, вдига 90 градуса без проблем. По мойта логика, ако е скапан термостата не би трябвало ли, да не може да вдигне изобщо до 90 градуса, когато и да било?

При 2F, какъвто и термостат да сложиш, през зимата в движение повече от 80C не може да качи! :wink:
При мен лично тази зима колата не е достигала 90C, та да завърти перката, дори и след 30 мин. шофиране, вкл. и режим "тръгни-спри". Е, не е и като с предишния термостат и прецакания октопод - при 70-80км на Околовръстното, колата е на 70C, на светофар и в задръстване максимум - 75-80C
Сменил съм 2 октопода (маркови) и 2 термостата Валер, конструктивно е сбъркана тая кола :wink:
Лятото поне загрява, та да се раздвижи тая перка отпред малко :063:


И аз се убедих в това :wink


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот snuupy93 » Пет 01 фев 2013 15:44


lrlmodo написа:
nosex написа:
snuupy93 написа:Аз имам една питанка свързана с темата. Не само аз, ами доста хора с VW не им загрява зимата до 90, държи към 70 градуса... Добре де ама сега като е по-топличко и в задръствания зимата, вдига 90 градуса без проблем. По мойта логика, ако е скапан термостата не би трябвало ли, да не може да вдигне изобщо до 90 градуса, когато и да било?

При 2F, какъвто и термостат да сложиш, през зимата в движение повече от 80C не може да качи! :wink:
При мен лично тази зима колата не е достигала 90C, та да завърти перката, дори и след 30 мин. шофиране, вкл. и режим "тръгни-спри". Е, не е и като с предишния термостат и прецакания октопод - при 70-80км на Околовръстното, колата е на 70C, на светофар и в задръстване максимум - 75-80C
Сменил съм 2 октопода (маркови) и 2 термостата Валер, конструктивно е сбъркана тая кола :wink:
Лятото поне загрява, та да се раздвижи тая перка отпред малко :063:


И аз се убедих в това :wink

С картона си ги вдига 90, но няма как тя да му е работната температура, защото перката спира да охлажда на 80 градуса...

Изображение


Аз затова не смених моят термостат, защото знаех много добре, че работи.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот stil » Пет 01 фев 2013 15:50


snuupy93 написа:
stil написа:Ми не... на 92 градуса ми се включва перката и спира на 80 градуса... няма как колата да ми работи на 90 градуса... сам се сещаш защо.

Сещам се - перката ти трябва да изключва поне на 88 (едноскоростна) или поне на 84 (двускоростна), а не на 80. Ама и ти се сети, че тези градуси при датчика на радиатора не са "онези", при главата на двигателя!

ПП
В неделя смених поредния термостат и отново заковах на 90.
Мисля, че е крайно време да се спре с този шоферски фолклор, че охл. система на Половерите била нещо... объркана.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n AFH - Не загрява до 90 градуса, не е термостат.

Мнениеот i.e.i » Пет 01 фев 2013 16:06


няма как колата да ми работи на 90 градуса... сам се сещаш защо.

Има ,нали това е целта на термостата.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 59 госта