Ако не си започнал сглобката претегли биелите на електронна везна,буталата не вярвам да имат разминаване в грамажа.
Масленната помпа същата ли я оставяш?
При толкова нова карантия на какво налягане ще оставяш маслото?
, благодаря за припомнянето. Сглобката, всъщност е завършена отдавна и наистина, биелите винаги прекарвам през паланзата (кантара), след смяна на втулки проверявам и за успоредност... и буталата - тоже искат кантар за всеки случай. Маслената помпа и тя е спортистче, а налягането е вдигнаго с 30-40%, де ма търсиш ти, мени... 

BuGmaN написа:bai vicho написа:Дай да видим и мотора.
В по-следващият репортаж, мисля идва ред и на него... :)
rough написа:а на какво налягане работят оригинално тип1 и тип4 ???
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта