
Става въпрос за кабрио модела 1998-2000 година - като най вече ме интересуват мнения от хора качва ли се в колата, не да са я вижда ли на снимка

рециклиране на ходова част при Жан (предни и задни носачи, полуоски,тампони и т.н.) - около 1300 лв. с работата.
...
гумички на клапани, ангренаж, всички ремъци и ролки, втулки на клапани и всички гарнитури както и шлайф на глава в италсервиз - 1600 лв с работата.
...
съединител (комплект) Valeo - 700 лв
...
радиатор и кранче на парното+труд и антифриз - 560 лв.
...
основен ремонт на скоростна кутия+работа - 850 лв.
...
смяна на всички лагери на коляновия вал+работа - 540 лв.
...
Основен ремонт на двигателя - 1500 лв всичко
...
скоростна кутия втора ръка (от италианеца) - 250 лв
...
смяна на кутията, масла, добавки и т.н. - 250 лв.
...
скоро ще сменям свещи - комплект Денсо иридиум пауър - 270 лв. (По информация на Бобо)
...
ремонт задно окачване - подмяна на всички втулки по окачването с унибау втулки - 500 лв с работата при Кирил зад Герена
...
смяна на външни карета 5 месца след ремонта при Румен - 330 лв с работата
...
унищожени мозъчни клетки и нерви - неизброими
кефа като си подкарам колата - неописуем
съединител Валео от Т&Н - 295 лв с отстъпката.
...
смяна на съединител, тапи, тампон на двигателя, помпа на съединител (+ самата помпа) - 380 лв в Ексртрийм.
...
след скоропостижната кончина на туин спарка биде интегриран 2.0 петак турбо от Фиат купе в колата, заедно с цялата периферия и ходова част
...
кранче на парното - около 200 лв
...
avanto написа:Twin Spark-а не е от най-здравите двигатели. Винаги ще има какво да правиш по него. Доста пари гълта наистина. Капризен автомобил е.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта