Г4, 1.9; 110 к.с. AHF, 99г. "Tресене"при работене на място

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Iritais
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 29 юни 2008 12:00
Автомобил: Golf 5 Plus
Двигател: BKC 2006
Местоположение: София

Г4, 1.9; 110 к.с. AHF, 99г. "Tресене"при работене на място

Мнениеот Iritais » Вто 05 фев 2013 14:42


Колеги, имам следния проблем:

Колата е Г4, 1.9; 110 к.с. AHF, 99г. От скоро след като я запаля и работи на място се усеща едно леко тресене. Работи си нормално 10-ина секунди, затресе за 1-2, после пак нормално, после пак тресе и така. Като вече е на скорост и се движи не го усещам. Единствено понякога ( не винаги, даже доста рядко) при спиране на светофар отново затриса за кратко.

Мислех, че е разбит маховика, тъй като е на 300 000 км и ми се струваше логично. Взех друг, втора ръка от колегата във форума vw_power, като той ми каза че на него с този маховик въобще не ми е тресла колата, сменил го е тъй като при смяна на съединител не е пасвал на този маховик.
Свахихме скоростите, съединителя на моята кола и като видяхме моя маховик се оказа че е доста по-здраф и без луфт от този на vw_power. И него въобще не го слагахме.

Това ни накара да мислим, че проблемът не е в маховика.
Четох подобни теми и проблеми и много от хората, които имат сходен проблем го оправят като поставят чип.

Понеже аз нямам чип, искам да попитам дали някой знае от какво би могло така да тресе?




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: "Tресене"при работене на място

Мнениеот okti_1 » Вто 05 фев 2013 16:19


Замърсен ел.блок на ГНП-то.
Сваля се е се чисти.


vw_power
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:

Re: "Tресене"при работене на място

Мнениеот vw_power » Вто 05 фев 2013 16:39


Ето в тази тема има подобни проблеми:

viewtopic.php?f=24&t=368757&hilit=%D0%A2%D0%A0%D0%95%D0%A1%D0%95

Иначе моя маховик не ми е притрисал, а тресенето при спиране се оправи с чипа от Брезел, но това тресене на място няма да се оправи с чип според мен.
Питай и Богомил да си каже мнението.
Успех :thup


dermon
Мнения: 70
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Г4, 1.9; 110 к.с. AHF, 99г. "Tресене"при работене на мяс

Мнениеот dermon » Сря 06 фев 2013 0:08


Виж си милиграмите на празен ход с Vag-com.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Г4, 1.9; 110 к.с. AHF, 99г. "Tресене"при работене на мяс

Мнениеот SCALE » Сря 06 фев 2013 10:19


Iritais написа:Колеги, имам следния проблем:

.....
Свахихме скоростите, съединителя на моята кола и като видяхме моя маховик се оказа че е доста по-здраф и без луфт от този на vw_power. И него въобще не го слагахме.

Това ни накара да мислим, че проблемът не е в маховика.
?


Имаха ли двете части на маховика ( като сте го свалили и гледали ) някакво свободно завъртане една спрямо друга или още от начало пружините ги запъват ? Имах и аз такова леко претрисане и мг на п.х. играеха явно да компенсират разлика в оборотите , които също играеха . Смяна с едномасов и вс заспа , двумасовия ми има към 10-тина градуса свободно движение и от там тресене . При тебе може и от ел блока да е или дюзи ? Има една добавка на ЛикиМоли , която може направо маркучите от филтъра да се сложат в нея и директно отива и чисти дюзите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта