


passat Б5.5 1,9TDI 130 к.с. странно вибриране
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
Преди около месец и аз почувствах странни вибрации в голфа при покой на колата( golf 4 d-p 116hp), приятели казаха, че е демфера на диференциала, смених го и всичко приключи. Според мен този англичанин просто те е изментил накараи го да ти покаже твоите си части! УСПЕХ!
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
Извинявам се на всички, че не отговорих ,но съм много зает последня месец.Проблема ми не е решен, но знам че не е от демферния съединител .Преди две седмици отворих колата и се оказа, че е сменен съединителя ми, но не с демферен а със солиден диск, незнам дали точно така се води на български, но е цял кит солиден диск и съединител с прожини.Реших, че всичко е от него и го смених с демферен на лукс (сега имам един екстра който се мъча да върна защото е чисто нов, хе хе).Но като запалих колата, проблема на свободна си стои, пак я има вибрацията ,има разлика при вървене на колата, някак си я чувствам по конфортна в сравнение от преди със солидния диск.И така сега се насочвам към дюзите какво ще кажите за това http://cgi.ebay.co.uk/ULTRASONIC-FUEL-INJECTOR-CLEANING-SERVICE-CLEANER-/380072659398?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item587e1889c6 дали ще ми помогне след това да сложа дюзите с нови гумички и да ги центровам както е дадено в елза? Много ме притеснява и тази промяна в synchro. angle променя се сега и до -2,2 понякога за секунди, незнам може ли да е нещо от ангренажния ремък?
Това е от мен приятели, ако имам положително развитие по случая обещавам,че на секундата ще пиша(поне не е от съединителя).
Това е от мен приятели, ако имам положително развитие по случая обещавам,че на секундата ще пиша(поне не е от съединителя).
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
Вибрацийте на свободен ход не са от маховика при Пасатите.Като начало направете синхронизацията до към 0, -0.5 и на загрял мотор пиши какви са стойностите на дюзите, за да се види в кои цилиндри бягат( нормално е съвсем леко да ти играе синхронизацията).А ако се сменява дюза задължително купи ремонтния комплект за тях и като се свали дюзата трябва да се провери-измери дали не се е вкопала в главата .
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
Кiki1, по напред в темата съм пуснал показанията на дюзите и ти ме посъветва да проверя маховика, а за синхронизацията през повечето време си стои на 0,0 ,но има отскачания до -2,2 сега, преди беше до -1,1.Незнам какво да я правя вече ми омразна от смотани англииски майстори,изчетох страшно много форуми сменям части и нищо.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
kiki1 написа:Стегни с 2 големи скоби меката връзка на ауспуха:wink:
от тук трябваше да почнеш.
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
radi1313 написа:Кiki1, по напред в темата съм пуснал показанията на дюзите и ти ме посъветва да проверя маховика, а за синхронизацията през повечето време си стои на 0,0 ,но има отскачания до -2,2 сега, преди беше до -1,1.Незнам какво да я правя вече ми омразна от смотани англииски майстори,изчетох страшно много форуми сменям части и нищо.
Да,но след като си сменил пак маховика ,мислех че може и центровката да сте пипали,но мен ме притеснява ,че новия променя чак до -2,2

Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
Меката връзка на ауспуха беше парвото нешто което гледах още преди 1 месец, пробвах със скоби но нямаше ефект
.Центровката не сам барал защото не ми е ясно на пд мотор как се прави , но и незнам как да я настроивам защото тя постоянно се мени?А дюзите не ги гледах след като смених маховика и саединителя но днес ще ги погледна и ще пиша..Днес сложих скоби на меката връзка, но няма промяна дори май и по-шумна ми се струва.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 18 дек 2012 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kavarna
Re: Проблем със странно вибрирана passat 1,9TDI 130кс.
моят пасат е b5 110 к.с. tdi и имам същият проблем. На ниски обороти вибрира доста силно и се усеща по цялото купе. Няколко пъти ми къса тампоните на гърнетата. Сменях тампони на кутията, не се оправи, на мотора са добре. Насочиха ме към меката връзка. Тази седмица ще я сменя и нея, но ми се струва , че сменям части на сляпо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта