Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Техническа и сервизна информация за Passat
penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Съб 02 фев 2013 16:42


Най - вероятно темата се повтаря но цял ден се ровя и не мога да намеря информацията която ме интересува. Имаше една тема но за Голф 4 как се връзват въпросните плафони но и нея не намирам. Става дума за задните плафони които са с датчици за алармата. Интересува ме схемата им на свързване на Пасата и дали има разлика с на Голф 4? И дали си заслужава да се прави процедурата понеже съм си намерил два такива плафона но не знам как да ги свържа и ме е страх да не уморя комфорт модула :) Моля за помощ или просто само да ме насочите към темата която търся и не намирам :bowdown
За ето тези става дума
Намерих ето това но нещо не ми става ясно как да вържа и бутона така, че помагайте моля
http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... iraoe.html
Прикачени файлове
Roof Light.jpg

Последна промяна от penko_pulev на Пон 04 фев 2013 10:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - свързване

Мнениеот garsona » Нед 03 фев 2013 14:17


https://sites.google.com/site/1810martin/b5-ccm-wiring тука има някакви насоки , за кабели трябва да се сравнят наживо с кабелите на модула !
В случая двата ключови кабела са с цветове -
Yellow/Red-Interior sensors
Yellow/Green-Interior Sensors
сега остава да се види как да се се намери схема на свързване !
Само да кажа , че на А4-Б5 трябва да се рализирана схемата по същия начин !
Те с колко кабела са на сензор ? дай няква снимка ако може и на бутона на кабелите като ветове или описание !


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - свързване

Мнениеот penko_pulev » Пон 04 фев 2013 2:49


В момента не са при мен плафоните. Ще пусна снимки и на буксите с кабелите. Иначе има колеги които са го правили това но на голф а там се различавало викат. Имат и някакви схеми сигурно но дано някой да пусне такава да не се лутаме само.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Чет 07 фев 2013 0:21


Ей това са плафоните и бутона с разноцветните кабеляци по тях :) Свалени са от Пасат с комфорт модул 10 959 799AH ако има значение въобще. Живот и здраве в събота или неделя колегата от който ги взех ако му остане време ще проследи кабелите кой къде отива и ще видим какво ще правим, че аз от жици нищо не разбирам :icon_biggrin
Прикачени файлове
DSC_0349 (Custom).jpg
DSC_0350 (Custom).jpg
DSC_0351 (Custom).jpg
DSC_0352 (Custom).jpg


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот Vag_activator » Чет 07 фев 2013 0:37


Ето няколко схеми за 1J0 :
22.jpg

1C0 959 799
schema.gif

1J0 959 799
sirenezj3.jpg


После се обучава с VDS PRO.

Обемни датчици (vw golf 4 1J0)
Адрес : преди -> след
04281 : 255 -> 12
04287 : 255 -> 12
04293 : 255 -> 12

Мелодична сирена (vw golf 4 1J0)
Адрес : преди -> след
04285 : 255 -> 48
04291 : 255 -> 48
04297 : 255 -> 48

Като след инсталирането на мелодичната сирено,може с Vag com да се смени "мелодията" на сирената!
И да според мен си струва да се монтират(в най-скоро време и аз ще видя да намеря малко време да монтирам моите)!

Последна промяна от Vag_activator на Вто 16 апр 2013 17:01, променено общо 6 пъти.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Чет 07 фев 2013 1:50


Абе цяла вечер ме гризе, че съм забравил нещо и сега след поста ти разбрах. Ми сирената забравих да му кажа да ми изпрати, че моята е класон сирена. А зя VDS PRO май ще ползвам услугите ти колега или поне на твоя човек в Пловдив :)
Схемата е добре, щом и аз успях да я разбера :) Само искам да попитам какви са нещата оградени в червено и защо на едното място кабела е прекъснат? На едното място разбирам, че се искат диоди (ама колко) да се свържат а на другото до колкото разбитам трябва да се удължи кабела чак до бошониерата до бушон 12.
Другото което искам да попитам е дали е възможно да се полва сегашната инсталация на колата и да се пуснат само липсващите кабели. В момента до плафоните има пуснати фабрично три кабела които са кафяв, кафяво/бяло и червено/черно. Предполагам, че в момента кабелите са вързани подобно на схемата но без кабелите които липсват и мисля само да пусна липсващите кабели и да ги свържа по схема.
Ето и още информация за свързването, два различни комфорт модула. Пак пише за някви диоди :)
От тук взех още информация: http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... iraoe.html
You will need to add a diode to a wire on the front dome light, clip the brown/white wire that carries the "Door On" power signal, the end of the resistor that has the stripe (cathode) will face the vehicle harness, the side of the resistor that does not have the stripe will face towards the light housing (anode).

Wiring for 1J0 CCM's ONLY:

T15 refers to CCM 15-pin connector
T23 refers to CCM 23-pin connector
T6 refers to 6-pin connector for right lamp/sensor
T4 refers to 4-pin connector for left lamp/sensor
T4a refers to 4-pin connector on cancellation switch

Wiring for Switch:
T4a/1→ T15/9, T6/5, T4a/2
T4a/2→T4a/1 (Connect with diode, cathode/stripe facing harness)
T4a/3→T23/18
T4a/4→ T4/2, T6/2, and T23/16 (Door Open Power)

Left Sensor/Lamp:
T4/1→T6/1
T4/2→T4a/4, T23/16, and T6/2 (existing)
T4/3→T6/3→T23/22 (Constant Power)
T4/4→Ground (existing)

Right Sensor/Lamp:
T6/1→T4/1
T6/2→T4a/4, T223/16, and T4/2 (existing)
T6/3→ T4/3→T23/22 (Constant Power)
T6/4→Ground (existing)
T6/5→T4a/1, T15/9
T6/6→ T15/8

Wiring for 1C0 CCM's ONLY:

Wiring for Switch:
T4a/1→ T15/9, T6/5, T4a/2
T4a/2→T4a/1 (Connect with diode, cathode/stripe facing harness)
T4a/3→T23/20
T4a/4→ T4/2, T6/2, and T23/21 (Door Open Power)

Left Sensor/Lamp:
T4/1→T6/1
T4/2→T4a/4, and T6/2 (existing)
T4/3→T6/3→T23/22 (Constant Power)
T4/4→Ground (existing)

Right Sensor/Lamp:
T6/1→T4/1
T6/2→T4a/4, and T4/2 (existing)
T6/3→ T4/3→T23/22 (Constant Power)
T6/4→Ground (existing)
T6/5→T4a/1, T15/9
T6/6→ T15/2
Прикачени файлове
2009_06_02_02_03_48_volumetrique-1J0.GIF

Последна промяна от penko_pulev на Нед 10 фев 2013 18:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот Vag_activator » Чет 07 фев 2013 18:33


Диод трябва да има,ето схема и когато колата е с плафон W8:
2012_05_11_22_12_12_2010_02_21_01_44_18_Schema-diode-1n4001.jpg


Тези пък са за комфорт модули 1C0:
2009_04_26_18_10_48_1C0-959-799B.JPG
2012_03_14_09_33_05_tn_schema.JPG


Забележка:схемите са от голф 4 форума и както по горната така и тези 2-те вземат + от 12-ти бушон!Проверете при пасат б5 дали се взема от 12-ти или от някой друг бушон!


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Чет 07 фев 2013 20:18


Супер, всичко ми е ясно вече (като в мъгла). Имам един последен въпрос понеже чета различни мнения по рязни форуми.. Може ли да се използват съществуващите кабели и да се пуснат само липсващите. В момента до плафоните има маса, има и постоянен + и не виждам смисъл да се пуска нов кабел до бушон 12 ( ако е той). Ще ги проверя пак с мултицета ама все пак ги има три от всичките кабели които са по схемите
Поздрави :)


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Нед 10 фев 2013 18:49


Колеги помагайте. Имам последен въпрос преди да монтирам готовата инсталация.
От тук взех инфо и излиза, че на комфорт 1J0 на букса Т23 на Пин 22 има постоянен +.
http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... iraoe.html
Обаче на схемите и при двата комфорт модула е дадено да се хване постоянен + от бушон (12, 13,20), който е на колата в случая. Като на схемата за 1J0 червения кабел които е + е прекаран до пин 22 но след това е задраскан. Намирам противоречия в инсталациите и не знам как да свържа жицата. Моят модул е 1J0
Моля помагайте колеги.

Ето отново инфото от сайта който съм дал

Wiring for 1J0 CCM's ONLY:

T15 refers to CCM 15-pin connector
T23 refers to CCM 23-pin connector
T6 refers to 6-pin connector for right lamp/sensor
T4 refers to 4-pin connector for left lamp/sensor
T4a refers to 4-pin connector on cancellation switch

Wiring for Switch:
T4a/1→ T15/9, T6/5, T4a/2
T4a/2→T4a/1 (Connect with diode, cathode/stripe facing harness)
T4a/3→T23/18
T4a/4→ T4/2, T6/2, and T23/16 (Door Open Power)

Left Sensor/Lamp:
T4/1→T6/1
T4/2→T4a/4, T23/16, and T6/2 (existing)
T4/3→T6/3→T23/22 (Constant Power)
T4/4→Ground (existing)

Right Sensor/Lamp:
T6/1→T4/1
T6/2→T4a/4, T223/16, and T4/2 (existing)
T6/3→ T4/3→T23/22 (Constant Power)
T6/4→Ground (existing)
T6/5→T4a/1, T15/9
T6/6→ T15/8

Wiring for 1C0 CCM's ONLY:

Wiring for Switch:
T4a/1→ T15/9, T6/5, T4a/2
T4a/2→T4a/1 (Connect with diode, cathode/stripe facing harness)
T4a/3→T23/20
T4a/4→ T4/2, T6/2, and T23/21 (Door Open Power)

Left Sensor/Lamp:
T4/1→T6/1
T4/2→T4a/4, and T6/2 (existing)
T4/3→T6/3→T23/22 (Constant Power)
T4/4→Ground (existing)

Right Sensor/Lamp:
T6/1→T4/1
T6/2→T4a/4, and T4/2 (existing)
T6/3→ T4/3→T23/22 (Constant Power)
T6/4→Ground (existing)
T6/5→T4a/1, T15/9
T6/6→ T15/2


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот svere » Пон 11 фев 2013 18:55


хубава тема :th_up

ще следя развитието й с интерес :biggrin


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Пон 11 фев 2013 19:07


Поствам две снимки на готовата инсталация и бутона на кората. За бутона трябва да се прецени къде да се сложи понеже колана е точно зад пластмасата. Ако ще си правите нова инсталация моят съвет е хубаво да прецените от къде ще минават кабелите, колко кабел да си купите и хубаво да премерите в купето от къде ще минават кабелите. Инсталацията съм я сложил вече в колата но утре ще направя повече снимки понеже много се изнервих днес :cenzored . И още нещо. Повече VW мисля че няма да си купя, ако ще и нов да е. Не знам новите модели как са но съм адски разочарован от материалите и сглобките по купето. Особено днес когато видях, че над тавана който леко свалих, за да прекарам кабелите има залепени за ламарината парчета картон все едно от кашон на телевизор :a035 . Дори и Форд Фокус от 2000г. е направен по - добре от този шибан Пасат. Дори и старото ми Ауди което стана на 22 години е милиони пъти по-добре направено от Пасата. На всичкото отгоре ми протече и ГНП-то като лейка. и трябва и него да стягам. Аман от дараците които караме :cenzored
Прикачени файлове
DSC_0356 (Custom).jpg
DSC_0357 (Custom).jpg
DSC_0359 (Custom).jpg
От задния плафон през централната колона
DSC_0360 (Custom).jpg
DSC_0361 (Custom).jpg
Сваляме и седалката. Тя пречи да се вдигне мокета и да се достигне комфорт модула

Последна промяна от penko_pulev на Вто 12 фев 2013 18:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот Vag_activator » Вто 12 фев 2013 10:34


Бутончето направо е заспало там,супер е колега!


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Вто 12 фев 2013 18:50


Не ми дава повече от 5 прикачени файла и за това пиша нов отговор. Един съвет от мен към всички които мислят да го правят и те. Използвайте си кабелите които имате и си пуснете само липсващите, тоест тези които отивт към комфорт модула. Ще ви е много по-лесно. Въпроса който ме мъчеше за пин 22 мисля, че е решен. Кабела е червен с черна или синя лента и има постоянен +. Поне при мен е така. Живот и здраве утре повече понеже вече е тъмно а цял ден бях на работа. Дано само домашния звяр да не е сдъвкал някой кабел без да го видя, докато правех инсталацията, че много им се радваше по едно време :mrgreen
Прикачени файлове
DSC_0363 (Custom).jpg
DSC_0364 (Custom).jpg
DSC_0365 (Custom).jpg
DSC_0366 (Custom).jpg
DSC_0198 (Custom).jpg


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот svere » Вто 12 фев 2013 22:20


Снетърпение ще чакам утрешните снимки с връзването на кабелите към комфорт модула :bowdown


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?

Мнениеот penko_pulev » Сря 13 фев 2013 15:43


Колеги навън вали а тук в Пловдив нямам гараж. Опитах се но нямам как. Имам проблем с изваждането на пиновете от буксите на комфорт модула. Правих си разни приспособления но нИ става. Прекалено малки са пинчетата и няма с какво да бръкна за да освободя контрите които ги държат. А не искам и да режа кабели и да снадавам. Някой да има идея как да ги извадя?

П.С. Ето го инструмента който Ви е необходим за изваждането на пиновете.
http://www.mnpctech.com/ATX_Molex_Removal_Tools.html Ако сте по-изобретателни може да се справите и без него както направих аз с много тънка стоманена тел за малките пинове и по дебела за големите. Същият инструмент може да се направи за 5 минути от дамска пинсета за вежди (само да не ви бият после) :mrgreen Аз :k055 си направих един и от пинсетата и от едно плоско шишче от неръждавейка за мезелъци което ме убоде като ровех из шкафовете. Снимки тея дни обаче, че в момента на колата и правят сърдечна операция :bishop . Дано да е успешна само, че да не търся донор точно в тая криза дето ме е налегнала.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта