Здравейте колеги.
Съвсем нов съм във форума.От скоро се влюбих в модела Т3(жена ми не го харесва,но аз просто съм влюбен в това ръбатото бусче),сега нямам възможност да закупя такъв,защото трябваше първо да си взема Т4 за работа.Това не ми пречи да събирам информация за модела.Във България бях запален по офроуда,но ми се наложи да се разделя с проектите си.За това съм се спрял на модификацията Синхро,от това което ми стана ясно до сега разбрах,че двигателите са слаби и за това масово се подменят. Прочетох целия форум относно смяната на двигател,но от толкова информация се обърках тотално.Във България подмених дизеловия двигател на моята джипка с бензинов V8,знам как вървеше преди и след интервенцията.От опит знам,че за офроуд ще ми трябва двигател който да тръгва от възможно най-ниски обороти.Мале,колко нещо изписах да стигна до съществото на въпроса.
Има ли начин цялата информация относно присаждане на мотор да се систематизира в една тема и всеки който се интересува да прочита една тема а не 16 страници?
присаждане двигател на Т3
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
Добре дошъл и тук ;)
Намери синхро 1.6ТД, следва двигател 1.9 TDI 1Z, който задължително ще се чипне. Като си стъпиш на краката след тези големи разходи, може да помислим за декуплер, спортно окачване и други екстри :) Спомена ми че заминаваш за Германия, от там ли мислиш да купуваш синхрото или от тук ? Какъв е стартовия бюджет ?
Намери синхро 1.6ТД, следва двигател 1.9 TDI 1Z, който задължително ще се чипне. Като си стъпиш на краката след тези големи разходи, може да помислим за декуплер, спортно окачване и други екстри :) Спомена ми че заминаваш за Германия, от там ли мислиш да купуваш синхрото или от тук ? Какъв е стартовия бюджет ?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
Сложи му зебинов двигател, 2,0 (моно)от алуди, или от Гоуф ГТИ. Сам виждаш какъв е ефекта :-)
А и колкото повече цилиндри, толкова по-добре, мани тия прахосмукачки.






- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: присаждане двигател на Т3
Кинге, пак се изказа неподготвен........То хубаво бензин.....а де ще иде разхода? Или сега ще кажеш ГАЗ...... Пък повечето цилиндри е трудно да ги наместиш в коша отзад. Стават...но само определени мотори и то задължително "V" образни.
Добре дошъл колега, аз също съм на мнение за 1З мотор. Аз лично също събирам кеш за такъв мотор. Може и АФН, там малко е сложно и доста път има да се извърви.А щом човекът с АФН-на ти казва,че е подходящ 1З....смятай.Успех с начинанието.
Добре дошъл колега, аз също съм на мнение за 1З мотор. Аз лично също събирам кеш за такъв мотор. Може и АФН, там малко е сложно и доста път има да се извърви.А щом човекът с АФН-на ти казва,че е подходящ 1З....смятай.Успех с начинанието.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
valsanikпак ли аз неподготвен ве братчед?
А така и не мога да рАзбера, какъв им е проблема на някои колеги с газта? Мен лично ме спасява от нафтътъ, факт

А така и не мога да рАзбера, какъв им е проблема на някои колеги с газта? Мен лично ме спасява от нафтътъ, факт





Re: присаждане двигател на Т3
Ще го вземам от Германия.Колкото до стартовия бюджет не съм го мислил още защото не му е дошло време,но като гледам как вървят цените ми е ясно,че ще е по-скъп от Т4-ката ми.
Идеята на поста ми беше да попитам дали не може да се систематизира информацията за присаждане на двигателите?Знам,че за да съм равноправен член трябва да съм прегледал целия форум,но за всеки новодошъл е изключително трудно да отсее правилната информация.
Идеята на поста ми беше да попитам дали не може да се систематизира информацията за присаждане на двигателите?Знам,че за да съм равноправен член трябва да съм прегледал целия форум,но за всеки новодошъл е изключително трудно да отсее правилната информация.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: присаждане двигател на Т3
djidjo75 написа:Ще го вземам от Германия.Колкото до стартовия бюджет не съм го мислил още защото не му е дошло време,но като гледам как вървят цените ми е ясно,че ще е по-скъп от Т4-ката ми.
Идеята на поста ми беше да попитам дали не може да се систематизира информацията за присаждане на двигателите?Знам,че за да съм равноправен член трябва да съм прегледал целия форум,но за всеки новодошъл е изключително трудно да отсее правилната информация.
Темата и ифото ще ти го осигурим само се спри на правилното возило да знаем да се знае за какво да ти даваме информация.Но според мен дизел за по-бавни обороти,по-големият въртящ момент на TDI и най вече тягата на турбото.При каране офроуд знаеш ,че ти трябва тяга,въртящ момент и т.н.А бензинови мотори на тези бусове с турбо няма.Не е казано .че не може да се направи но-това става доста по-голям филм от дизеловият вариянт

- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: присаждане двигател на Т3
KingoftheROAD написа:valsanikпак ли аз неподготвен ве братчед?
А така и не мога да рАзбера, какъв им е проблема на някои колеги с газта? Мен лично ме спасява от нафтътъ, факт![]()
![]()
![]()
![]()
Ванка




- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
djidjo75 написа: ...Във България подмених дизеловия двигател на моята джипка с бензинов V8,знам как вървеше преди и след интервенцията.От опит знам,че за офроуд ще ми трябва двигател който да тръгва от възможно най-ниски обороти...
Айде ся мааааалко по-фниматилну да прочетем, какво е правил колегата. Колкото до двойния разход на бензин/газ зимата, при мен нема такову животну. Не 2х както разбирачите си мечтаят. А да не би случайно дизела да няма разлика в разхода при +20 и -20? Или пак ше разправяте ся градски легенди, че при -20 и 140км/ч по магистралата тадаито горело 6,5, апа синхрото горело 5,5?
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: присаждане двигател на Т3
KingoftheROAD написа:djidjo75 написа: ...Във България подмених дизеловия двигател на моята джипка с бензинов V8,знам как вървеше преди и след интервенцията.От опит знам,че за офроуд ще ми трябва двигател който да тръгва от възможно най-ниски обороти...
Айде ся мааааалко по-фниматилну да прочетем, какво е правил колегата. Колкото до двойния разход на бензин/газ зимата, при мен нема такову животну. Не 2х както разбирачите си мечтаят. А да не би случайно дизела да няма разлика в разхода при +20 и -20? Или пак ше разправяте ся градски легенди, че при -20 и 140км/ч по магистралата тадаито горело 6,5, апа синхрото горело 5,5?

Има тема за разходааааа.

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
Ще помоля тук да се коментира само и единствено бъдещия проект на Джиджо.
Да не се налага да модерирам със секирата...

Да не се налага да модерирам със секирата...

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
djidjo75 написа:Ще го вземам от Германия.Колкото до стартовия бюджет не съм го мислил още защото не му е дошло време,но като гледам как вървят цените ми е ясно,че ще е по-скъп от Т4-ката ми.
Идеята на поста ми беше да попитам дали не може да се систематизира информацията за присаждане на двигателите?Знам,че за да съм равноправен член трябва да съм прегледал целия форум,но за всеки новодошъл е изключително трудно да отсее правилната информация.
Съвета ми е да си купиш синхрото от Бг. Това което ще намериш тук 3-4000лв. там цената е същата но в евро. Хубав двигател 1Z можеш да купиш за 600-800 лв. Приготви едни 300-400 лв. за профилактика на двигателя (семерини, сигменти, основни и биелни лагери, гарнитури), комплект съединител LUK от VR6 ще ти струва около 300-350 лв. Тунинговата опашка на ск.кутия за този съединител е 200 лв. От 1.6 ТД ще ползваш изпускателния колектор с турбото, картера и маслената помпа с привода. Хубаво е да се отвори ск.кутия за проверка на лагерите и монтаж на маслоотражателните пластини. Ако всичко това го правиш в Германия ще си удвоиш цената на проекта, което за мен е безмислено. Ела през лятото, тук за една седмица ще го оправим проекта. Ако Бургас ти е далече в Асеновград е колегата Batchi - Ицо, който също може да го направи.
Re: присаждане двигател на Т3
PACH написа:djidjo75 написа:Ще го вземам от Германия.Колкото до стартовия бюджет не съм го мислил още защото не му е дошло време,но като гледам как вървят цените ми е ясно,че ще е по-скъп от Т4-ката ми.
Идеята на поста ми беше да попитам дали не може да се систематизира информацията за присаждане на двигателите?Знам,че за да съм равноправен член трябва да съм прегледал целия форум,но за всеки новодошъл е изключително трудно да отсее правилната информация.
Съвета ми е да си купиш синхрото от Бг. Това което ще намериш тук 3-4000лв. там цената е същата но в евро. Хубав двигател 1Z можеш да купиш за 600-800 лв. Приготви едни 300-400 лв. за профилактика на двигателя (семерини, сигменти, основни и биелни лагери, гарнитури), комплект съединител LUK от VR6 ще ти струва около 300-350 лв. Тунинговата опашка на ск.кутия за този съединител е 200 лв. От 1.6 ТД ще ползваш изпускателния колектор с турбото, картера и маслената помпа с привода. Хубаво е да се отвори ск.кутия за проверка на лагерите и монтаж на маслоотражателните пластини. Ако всичко това го правиш в Германия ще си удвоиш цената на проекта, което за мен е безмислено. Ела през лятото, тук за една седмица ще го оправим проекта. Ако Бургас ти е далече в Асеновград е колегата Batchi - Ицо, който също може да го направи.
Ванка,не е проблема с идването и ремонта.Проблема е,че тази кола ще мога да я карам само една година тука с БГ регистрация,след това задължително Тюф.А тука прегледите са по 45 показатела,нищо общо с БГ.Една капка масълце и си аут.Ще поразпитам да видя как стои въпроса с подмяната и регистрацията на новия двигател.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: присаждане двигател на Т3
Добре дошъл колега, още един глас от мене за дизела, напълно подкрепям мненията на Ванката, Иво и Валката.
След много оф-роуд километри и доста състезания с джипове и мотори мога да кажа че съм на същото мнение с Иво, тягата в ниски обороти е това, което прави разликата в оф-роуда.
Също така ако решиш да пътуваш с него, дизела прави голяма разлика в икономията и много по-голяма разлика в изминатите километри с един резервоар.
В последното ни пътуване в Турция аз с Mtdi и един колега с 2,1 боксер бензин, изхарчих точно половината количество гориво и по добре да не споменавам, колко пъти се наложи да спираме за да зарежда бензин.
След много оф-роуд километри и доста състезания с джипове и мотори мога да кажа че съм на същото мнение с Иво, тягата в ниски обороти е това, което прави разликата в оф-роуда.
Също така ако решиш да пътуваш с него, дизела прави голяма разлика в икономията и много по-голяма разлика в изминатите километри с един резервоар.
В последното ни пътуване в Турция аз с Mtdi и един колега с 2,1 боксер бензин, изхарчих точно половината количество гориво и по добре да не споменавам, колко пъти се наложи да спираме за да зарежда бензин.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: присаждане двигател на Т3
djidjo75 Колега, защо смени дизелов движок с бензинов на джипа?
За разбирачите - не всички бензинови двигатели са високооборотни..
За разбирачите - не всички бензинови двигатели са високооборотни..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта