Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот barona » Чет 07 фев 2013 21:17


Здравейте
Доста рових из нета но не можах да намеря на динамо 120А клемите са D+ и DF а на 70А са D+ и W (старото динамо)
Колата е Пасат 1.9 ТД и не тръгва оборотомера всичко друго е наред
Прикачени файлове
B11.jpg




todor jeliazkov
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот todor jeliazkov » Чет 07 фев 2013 21:33


barona написа:Здравейте
Доста рових из нета но не можах да намеря на динамо 120А клемите са D+ и DF а на 70А са D+ и W (старото динамо)
Колата е Пасат 1.9 ТД и не тръгва оборотомера всичко друго е наред


Д+ е за лампата на таблото, а специално на този алтернатор ДФ е извод за еку-то. За да ти тръгне оборотомера, трябва да го разтуриш и да извадиш един кабел от една от бубините на статора.ако не си отварял алтернатор внимавай да не го :wild . За по-сигурно иди до някой жичкаджия да ти го извади за 5 лева :beer


Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Re: Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот barona » Чет 07 фев 2013 22:00


Аз съм жичкаджия но не можах да намеря схеми какво е извода
Кажи по подробно от каде да се извади тази жичка ако си го правил


todor jeliazkov
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот todor jeliazkov » Чет 07 фев 2013 22:19


Бобините са свързани на триъгълник. Посочваш си с поялника един от ъглите и вадиш кабел(може и на клемичка да си го изведеш някъде навън). Някой казват, че трябва да е през диод :thumb_down , други без диод :th_up . По спомен имаше тема за тая гимнастика, ама не я намирам. Предполагам ти стана ясно от къде трябва да вземеш сигнала... :beer


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот dqvola_91 » Чет 07 фев 2013 22:37


Колега,правилно ли разбрах, търсил сте D+ и DF,но не сте намерил?


Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Re: Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот barona » Пет 08 фев 2013 0:49


Благодаря на колегата todor jeliazkov
Оборотомера се появи :drunk :beer


todor jeliazkov
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Динамо Bosch 120A -разлика в клемите

Мнениеот todor jeliazkov » Пет 08 фев 2013 10:41


barona написа:Благодаря на колегата todor jeliazkov
Оборотомера се появи :drunk :beer


Радвам се че съм помогнал :beer

dqvola_91 написа:Колега,правилно ли разбрах, търсил сте D+ и DF,но не сте намерил?

Не колега! D+ и DF са налице. Колегата търсеше W... :aaa040



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта