Най - после се реших да пусна темичка. Накратко ще разкажа малко предистория. Лятото на 2010година си купих МК4 1.9TDI - много хубав автомобил. По едно време ме прихвана нещо и реших да го сменям с нещо по - ново и ето, че началото на 2011год. се сдобих с Бмв е46 производство края на 2000год. Автомобилът беше страхотен, също и имаше доста повече екстри отколкото всяка друга кола, която съм имал. НО... някак не се чувствах на място в него... всеки път, когато го запалех, знаех че трябва тая кола да ме закара от т.А до т.Б... нищо повече. Ходех на събори /Крушуна, Узана/ с Бмв-то и там си имах проблеми с някои от колегите заради марката

, как да и обясня, че харесвам повече от всички други марката Volkswagen и просто не съм имал с какво друго да дойда на този събор

. Още от 2006-2007 година си мечтая за голф 2 Edition One. Ето, че преди няколко дни ми се усмихна щастието. Най - случайно видях една обява в интернет, която беше излязла преди не повече от 2 часа. На следващия ден сутринта веднага се обадих и си уговорих среща с човека и хааайде на София. Оказа се, че голфчето е на приятелката на момчето, а той бил по негови думи "Субарист

" и голфа била най - голямата каруца и боклук и т.н. Оставих му капаро, взех акумулатора, който беше чисто нов, просто колата беше стояла повече от 4-5-6 месеца и беше паднал, и се прибрах във Враца. Последваха 2 изключително дълги и безсънни дни и най - после, онзи ден, един ден преди рожденият ми ден, се сдобих с него. Голфчето е производство 11.1990год. 1.8 PF 107 коня/Версията с катализатор/. Като екстри има Централно закл., Хидравлика, Ел. Огледала, Рекаро салон с надпис Edition,табели с надпис
Wolfsburg Editionна мястото на страничните мигачи, Кожен волан, Кожена топка за скорости, Кожена ръчна спирачка, Кожено табло, черен таван, шибедах... Оригинално гърне от КР, иии друго не се сещам. Внесено е 2003 год от Берлин. Момичето го е карало много малко в България. Няма почти никакви ръжди, с изключение на единия праг, в който е бил завит много грубо един шрафт/може би е държал прага/. Салонът е като нов и външно няма почти никакви забележки. Единственото, което му липсва е ГТИ пакета, защото е свален от някой, който сигурно му е трябвало

и лайстната на лявата врата. Днес смених свещите, които сигурно са били оригиналните, че резбичките и, които са отгоре направо останаха в лулите. Сега работи перфектно.
За момента са предвидени:
- Претапициране на лоста за скорости
- освежаване на кожените елементи в купето
- обслужване/на първо място/
- полиране /доколкото е възможно/
- промиване на халогените
- оправяне на предната броня
- поставяне на джанти Sebring от Г60
До момента съм почти сигурен, че ще се търси напълно оригинален вид.
В бъдеще ще се мисли за:
- Пребоядисване на цялата кола.
ето и снимки






