Здравейте.
Преди около 2 седмици си купих Голф-4. Колата е супер, но започна от време на време трудно да включва 1 - ва скорост. Понякога когато включвам на задна се чува изхъркване все едно не съм натиснал съеденителя. Също така съеденителя отлепя много нагоре.
Каква според вас може да е причината за това?
Няма някаква зависимост кога включва трудно. Понякога първата влиза без проблем друг път трябва първо да дам на 2 ра и чак след това мога да включа на 1-ва.
Проблем с скоростната кутия на Голф-4 1.8 бензин
Аз съм с Троика и имах до преди 10дена същия проблем а съединитела е сменян с нов преди 6 месеца
Оказа се че от 1.8л скоростно масло имаше само 1л
Отивай направо не да доливаш а да го сменяш и да ти проверат за теч от някой от трите семеринга
Виж и темата за маслото
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F1%EB%EE
и да не вземеш да се циганиш да сложиш минерално
Само пълна синтетика-75-90 аз на Кастрол и съм предоволен

Оказа се че от 1.8л скоростно масло имаше само 1л

Отивай направо не да доливаш а да го сменяш и да ти проверат за теч от някой от трите семеринга

Виж и темата за маслото

и да не вземеш да се циганиш да сложиш минерално

Само пълна синтетика-75-90 аз на Кастрол и съм предоволен
Благодаря за отговорите.
Когато тестваха в сервиза скоростта си влизаше без проблеми- по закона на Мърфи естествено. Казаха, че със съединителя нямам проблем. Мога да го карам така още известно време. Сега пак от време на време прави проблем - давам на 2 ра и след това на първа и така. Маслото в скоростната кутия въобще не го провериха. Явно трябва да изчакам да стане по голям проблема за да обърнат внимание.
Това за сега
Когато тестваха в сервиза скоростта си влизаше без проблеми- по закона на Мърфи естествено. Казаха, че със съединителя нямам проблем. Мога да го карам така още известно време. Сега пак от време на време прави проблем - давам на 2 ра и след това на първа и така. Маслото в скоростната кутия въобще не го провериха. Явно трябва да изчакам да стане по голям проблема за да обърнат внимание.
Това за сега
Ами точно в това е проблема.
Скоростта влиза трудно само когато тръгвам, или съм на светофар.
В сервиза ми казаха, че синхронизатора се ползва когато включвам от 1 ва на 2 ра - тогава при мен няма абсолютно никакъв проблем.
Проблема е когато спра на светофар или когато тръгвам от паркинг - т.е. когато колата не е в движение.
Вчера не искаше да влезе след като бях загасил двигателя и се опитах да я оставя на 1 ва скорост. Влезе след двойно натискане на съеденителя и се чу прещракване.
Майстора който я кара каза че скоросттие влизат "перфектно"
Скоростта влиза трудно само когато тръгвам, или съм на светофар.
В сервиза ми казаха, че синхронизатора се ползва когато включвам от 1 ва на 2 ра - тогава при мен няма абсолютно никакъв проблем.
Проблема е когато спра на светофар или когато тръгвам от паркинг - т.е. когато колата не е в движение.
Вчера не искаше да влезе след като бях загасил двигателя и се опитах да я оставя на 1 ва скорост. Влезе след двойно натискане на съеденителя и се чу прещракване.
Майстора който я кара каза че скоросттие влизат "перфектно"
Golf--4 написа:Ами точно в това е проблема.
Скоростта влиза трудно само когато тръгвам, или съм на светофар.
В сервиза ми казаха, че синхронизатора се ползва когато включвам от 1 ва на 2 ра - тогава при мен няма абсолютно никакъв проблем.
Проблема е когато спра на светофар или когато тръгвам от паркинг - т.е. когато колата не е в движение.
Вчера не искаше да влезе след като бях загасил двигателя и се опитах да я оставя на 1 ва скорост. Влезе след двойно натискане на съеденителя и се чу прещракване.
Майстора който я кара каза че скоросттие влизат "перфектно"
100% нямаш достатъчно мосло в скоростната

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
регулираи си жилата ,а на обяснението 4е синхронизатора не е за вклю4ване на първа питаи маистора си защо говори глупости?жилата се регулират от пластмасовите шапки с пружинките където се зака4ат на кутията.дръпва се шапката и остава пластмасовата шпилка с регулировъ4ни зъб4ета.така се удължава или скъсява жилото
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Защо не провериш маслото и не смениш майстора
?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта