Проблем с антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с антифриза

Мнениеот Zoran » Вто 21 ное 2006 14:02


Значи имам Голф2 1.8i
Пълна казанчето вече за 3-и път до минимума и водата изчезва някаде и остава един пръст вода в казанчето след 1 ден. и след това не марда.
Ходих на майстор щото сменях водна помпа и да погледнат нещо да не би да не е сложено като хората и той ми каза че сичко си е ок и нетече отникъде, губенето на водата било щото съм сипвал до минимума и като загреела тя го изхварляла. Загрява до 90 и няколко градуса докато ида до работа, но перката си работи. Но според мен това не е нормално. Някой да има идея какво става.
Благодаря на всички предварително.




Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 21 ное 2006 14:25


според мен трябва да смениш майстора, безумие е да твърди, че няма теч, системата има само едно клапанче на капачката за обезвъздушаване, през него няма как да изтече всичкото това количество... Иначе предполагам знаеш, че антириз се налива до отметката МАХ.
Провери радиатора, ако тече - недей да минаваш тънко с разни добавки, ще си навлечеш повече главоболия... Ако не се лъжа чисто нов радиатор в Ауто + преди година беше 110лв
Успех !

п.с. предполагам, че ако радиатора тече ще е отгоре, моят правеше същото, като остане един пръст не мърда, защото не стига до горе на радиатора, където беше дупката...


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Вто 21 ное 2006 15:23


Значи според мен не тече от радиатора защото то щеше да се види че е мокар някаде след като налея вода


Потребителски аватар
slavi tsvetkov
Мнения: 936
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
Двигател: 2023
Местоположение: Harlow, UK
Контакти:

Мнениеот slavi tsvetkov » Вто 21 ное 2006 18:13


Може като е топъл почти веднага да се изпарява и затова да не се вижда теч!


Потребителски аватар
LEADER_
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот LEADER_ » Вто 21 ное 2006 18:25


един мой познат страдаше по същия начин и се оказа нещо по сложно-гарнитурата на главата.Преди карах опел и при мен се оказа същата работа.Дано при теб проблема да е по лек колега.Или виж за някой по читав майстор.


Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Вто 21 ное 2006 19:32


Ако е гарнитурата трябва да дими малко повече от нормалното- антифриза който влиза в цилиндрите причинява промяната,но можв да ти тече когато е студено.Погледни сутрин дали когато палиш дали дими и за теч.Мани го масторо нема огин без дим,ако ме разбирате.Аз смених глава щото един маистор я лепи с метал и си доливах, но не се издържа.


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Сря 22 ное 2006 10:11


В събота сутринта ще допълня и ще запаля на място да работи и ще гледам какво ще стане, а ако е гарнитурата не би ли трябвало всичкия антифриз да изтече и нищо да не остане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 126 госта