Лампата за маслото мига - Polo 6n2 AER
-
kolevst
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Лампата за маслото мига - Polo 6n2 AER
И аз имам същия проблем,но се поевява само като карам на дълъг път. Имам поло 1,3 1995г ,не е от таблото сменял съм го заради друг проблем/
Re: Лампата за маслото мига - Polo 6n2 AER
Лампата на полото на жена ми 1.6 АЕЕ светна на следващия ден след покупката преди 5 години. Добре,че бяхме близо до сервиза. Там сериозно ми се накараха и с основание, че не съм извикал пътна помощ, а съм я карал макар и за кратко. Какво последва: 1.Замерване на налягането, 2.Картера долу и проверка на биелните лагери, 3.Няколко промивки на магистралите и всичко в картера, 4.Нова помпа (старата е работела с претоварване)и т.н. Проблема бе с италианския произход на колата като за много италианци първата сервизна смяна на маслото след покупката на колата е и последна!!!Моят съвет е: проверете си капака на цилиндровата глава-лесно се сваля. По наслояванията по нея може да се прецени какво е по маслените магистрали. Добре е една-две смени на маслото на 5000 км.вместо на обичайните 10000. В момента най-доброто в тази кола е двигателя, така че кураж.
Re: Лампата за маслото мига - Polo 6n2 AER
Лампата на полото на жена ми 1.6 АЕЕ светна на следващия ден след покупката преди 5 години. Добре,че бяхме близо до сервиза. Там сериозно ми се накараха и с основание, че не съм извикал пътна помощ, а съм я карал макар и за кратко. Какво последва: 1.Замерване на налягането, 2.Картера долу и проверка на биелните лагери, 3.Няколко промивки на магистралите и всичко в картера, 4.Нова помпа (старата е работела с претоварване)и т.н. Проблема бе с италианския произход на колата като за много италианци първата сервизна смяна на маслото след покупката на колата е и последна!!!Моят съвет е: проверете си капака на цилиндровата глава-лесно се сваля. По наслояванията по нея може да се прецени какво е по маслените магистрали. Добре е една-две смени на маслото на 5000 км.вместо на обичайните 10000. В момента най-доброто в тази кола е двигателя, така че кураж.
Re: Лампата за маслото мига - Polo 6n2 AER
Лампата на полото на жена ми 1.6 АЕЕ светна на следващия ден след покупката преди 5 години. Добре,че бяхме близо до сервиза. Там сериозно ми се накараха и с основание, че не съм извикал пътна помощ, а съм я карал макар и за кратко. Какво последва: 1.Замерване на налягането, 2.Картера долу и проверка на биелните лагери, 3.Няколко промивки на магистралите и всичко в картера, 4.Нова помпа (старата е работела с претоварване)и т.н. Проблема бе с италианския произход на колата като за много италианци първата сервизна смяна на маслото след покупката на колата е и последна!!!Моят съвет е: проверете си капака на цилиндровата глава-лесно се сваля. По наслояванията по нея може да се прецени какво е по маслените магистрали. Добре е една-две смени на маслото на 5000 км.вместо на обичайните 10000. В момента най-доброто в тази кола е двигателя, така че кураж.
- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: Лампата за маслото мига - Polo 6n2 AER
Това е т. нар.италиански синдром !Почиства се цедката на маслената помпа, смяна масло (с почистваща добавка) и така няколко пъти през 3000 км. Може да се наложи и смяна на маслената помпа !.... Иначе ще има смяна на двигател !Това е !
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта