Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Нед 10 фев 2013 16:20


кофти работа но каточели е възможно да намеря компютър без чип и да продам моя както е с чипа.

ще трябва и заигравка със съединителя от VR6 предполагам

струва ми се че около 1500 лв ще отиде цялата работа




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот IvailoOo » Нед 10 фев 2013 17:03


Добре.Въздух имаме...а гориво? Защото дори и в момента тея .205-ци са на почти на предела си


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Нед 10 фев 2013 21:58


хмммм дюзи разпрасквачи .... няма да мога оставам си на сегашното постижение. само че трябва да дам да изчистят турбината ли че нещо намаля вървежа стана по тиха колата


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Пон 11 фев 2013 20:23


А ако джасна само едни 0,216 както съм с чипа ще има ли разлика ?


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот pacoboy » Вто 12 фев 2013 20:08


DarkBass написа:А ако джасна само едни 0,216 както съм с чипа ще има ли разлика ?


Ще пропушва доста само с разпръскачи. Едно хубаво турбо от ARL и едни 230-ки разпръсквачи ще ти са супер.
По нататък буталце 11-12мм, кулер и ще в клас "бързи" ;)


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Сря 13 фев 2013 0:18


работата на теория я знам и аз но парите ще кажиш са ми ограничени :D затова идеята за момента е следната:

Ако чип тунинга ми е само софтуерен (какъвто слагат на коли след 2000) както си мисля и има лесна възможност иво да ми джасне турбината от 1,1 на 1,2 (една идея малко по надута) и ще комбинирам и едни 216 на мойта си оригинална 10мм помпичка. А като резултат нещо от сорта на 150к.с.

И без това наистина мисля че моите 205 ако са на предела (по книга) и вкючим километрите им и възможноста да са почнали да сдават багажа защото при ускорение след смяна на предавката още в ниските обороти колата придърпва (поправете ме ако това не е от недостиг на гориво)


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот stangero » Сря 13 фев 2013 0:25


DarkBass написа:работата на теория я знам и аз но парите ще кажиш са ми ограничени :D затова идеята за момента е следната:

Ако чип тунинга ми е само софтуерен (какъвто слагат на коли след 2000) както си мисля и има лесна възможност иво да ми джасне турбината от 1,1 на 1,2 (една идея малко по надута) и ще комбинирам и едни 216 на мойта си оригинална 10мм помпичка. А като резултат нещо от сорта на 150к.с.

И без това наистина мисля че моите 205 ако са на предела (по книга) и вкючим километрите им и възможноста да са почнали да сдават багажа защото при ускорение след смяна на предавката още в ниските обороти колата придърпва (поправете ме ако това не е от недостиг на гориво)


тия бакалски сметки с конете нещто ми се струват грешни .......а и недостига на гориво нещо и там ти куцат нещата


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Сря 13 фев 2013 0:37


За горивото не мога да споря защото само си мисля че е от него. но за конете мисля че съм в рамките на реалистичното защото би трябвало в момента да са някъде 135 140 от софтуера на бразел. генерацията е 55 оригиналната но отпушена има и спортен филтър ако всичко е наред (а то не е в смисъл че ще трябва да ходя при иво защото усещам леко спадане на вървежа и звука на колата) та като си и върне вървежа и ги има тези 135 да кажим коня защо не с едни дюзи и 1 десета налягане да не станат 150 ?


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Сря 13 фев 2013 0:42


общо взето макар и реалистични всичко си остава мистерия докато не влезе в играта диното ама мн са скъпи тея динота то да не отиде човек за едното развъртане на тези валяци

Последна промяна от DarkBass на Сря 13 фев 2013 17:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KoKu
Мнения: 241
Регистриран на: Съб 25 авг 2012 16:08
Автомобил: E38 ALPINA
Двигател:

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот KoKu » Сря 13 фев 2013 1:21


В това начинание,трябва да си го навиеш в главата,за да се успокояваш,че "кеф цена нЕма" :mhihi
Особенно в такива случай: :biggrin
Изображение


Потребителски аватар
DarkBass
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ

Мнениеот DarkBass » Сря 13 фев 2013 17:30


така си е :th_up но пък удоволствието след това ..... 1 път!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта