кофти работа но каточели е възможно да намеря компютър без чип и да продам моя както е с чипа.
ще трябва и заигравка със съединителя от VR6 предполагам
струва ми се че около 1500 лв ще отиде цялата работа
Какво следва по стъпбичката за повече мощ
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
Добре.Въздух имаме...а гориво? Защото дори и в момента тея .205-ци са на почти на предела си
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
хмммм дюзи разпрасквачи .... няма да мога оставам си на сегашното постижение. само че трябва да дам да изчистят турбината ли че нещо намаля вървежа стана по тиха колата
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
А ако джасна само едни 0,216 както съм с чипа ще има ли разлика ?
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
DarkBass написа:А ако джасна само едни 0,216 както съм с чипа ще има ли разлика ?
Ще пропушва доста само с разпръскачи. Едно хубаво турбо от ARL и едни 230-ки разпръсквачи ще ти са супер.
По нататък буталце 11-12мм, кулер и ще в клас "бързи" ;)
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
работата на теория я знам и аз но парите ще кажиш са ми ограничени :D затова идеята за момента е следната:
Ако чип тунинга ми е само софтуерен (какъвто слагат на коли след 2000) както си мисля и има лесна възможност иво да ми джасне турбината от 1,1 на 1,2 (една идея малко по надута) и ще комбинирам и едни 216 на мойта си оригинална 10мм помпичка. А като резултат нещо от сорта на 150к.с.
И без това наистина мисля че моите 205 ако са на предела (по книга) и вкючим километрите им и възможноста да са почнали да сдават багажа защото при ускорение след смяна на предавката още в ниските обороти колата придърпва (поправете ме ако това не е от недостиг на гориво)
Ако чип тунинга ми е само софтуерен (какъвто слагат на коли след 2000) както си мисля и има лесна възможност иво да ми джасне турбината от 1,1 на 1,2 (една идея малко по надута) и ще комбинирам и едни 216 на мойта си оригинална 10мм помпичка. А като резултат нещо от сорта на 150к.с.
И без това наистина мисля че моите 205 ако са на предела (по книга) и вкючим километрите им и възможноста да са почнали да сдават багажа защото при ускорение след смяна на предавката още в ниските обороти колата придърпва (поправете ме ако това не е от недостиг на гориво)
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
DarkBass написа:работата на теория я знам и аз но парите ще кажиш са ми ограничени :D затова идеята за момента е следната:
Ако чип тунинга ми е само софтуерен (какъвто слагат на коли след 2000) както си мисля и има лесна възможност иво да ми джасне турбината от 1,1 на 1,2 (една идея малко по надута) и ще комбинирам и едни 216 на мойта си оригинална 10мм помпичка. А като резултат нещо от сорта на 150к.с.
И без това наистина мисля че моите 205 ако са на предела (по книга) и вкючим километрите им и възможноста да са почнали да сдават багажа защото при ускорение след смяна на предавката още в ниските обороти колата придърпва (поправете ме ако това не е от недостиг на гориво)
тия бакалски сметки с конете нещто ми се струват грешни .......а и недостига на гориво нещо и там ти куцат нещата
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
За горивото не мога да споря защото само си мисля че е от него. но за конете мисля че съм в рамките на реалистичното защото би трябвало в момента да са някъде 135 140 от софтуера на бразел. генерацията е 55 оригиналната но отпушена има и спортен филтър ако всичко е наред (а то не е в смисъл че ще трябва да ходя при иво защото усещам леко спадане на вървежа и звука на колата) та като си и върне вървежа и ги има тези 135 да кажим коня защо не с едни дюзи и 1 десета налягане да не станат 150 ?
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
общо взето макар и реалистични всичко си остава мистерия докато не влезе в играта диното ама мн са скъпи тея динота то да не отиде човек за едното развъртане на тези валяци
Последна промяна от DarkBass на Сря 13 фев 2013 17:29, променено общо 1 път.
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
В това начинание,трябва да си го навиеш в главата,за да се успокояваш,че "кеф цена нЕма" 
Особенно в такива случай:


Особенно в такива случай:


- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Какво следва по стъпбичката за повече мощ
така си е
но пък удоволствието след това ..... 1 път!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта