Дизел + Газ.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот Jivko7777 » Пон 11 фев 2013 12:05


boro7777777 написа:ри да пусне човек повече газ, детонациите се появяват само както съм описал горе.Ако се изреже на 1-2-3-4-5, детонации няма.Майсторът кара бус дизел от 12 години на газ и проблеми не е имал досега.Не си вкарвайте паранои, че ще се скапа двигателя.Той майстора си каза, все още никой не ме е псувал. :mhihi


и нормално газта пази мотора сега ;)




Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот boro7777777 » Пон 11 фев 2013 13:47


Явно трябва да пиша всеки ден едно и също. :mhihi
- това е обикновена газова уредба.Няма никакви компютри и подобни работи.Газта се включва механично от педала, щом се докосне.Няма значение дали колата е загряла, или е студена.
-не мисля, че има смисъл да пиша всеки път по колоко газ гори на 100к.ГОРИ ОКОЛО 2Л!
-горе даже са правени и сметки, колко му излиза.Ми ще ви кажа;преди гореше 9-11 градско нафта и 6,5 извънградско.
И да направим равносметка.
Преди:
100км.градско се изминавах 20лв, даже някой път не стигаха.
Сега:
100км. градско се изминават общо с газта за 12-13лв.
При натискане на педала, газта , която се пуска е еднакво количество при 1100 и при 5000.

Разликата е огромна повярвейте ми!Който е карал такова BMW, той знае как лапа яко, особено градско каране в София.

Написал съм каквото знам, повече инфо не мога да ви дам, защото не знам нищо повече.Аз ако знаех точно как се слага, нямаше да ходя да ми я слагат.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот grishitu » Пон 11 фев 2013 14:54


Много хубава и полезна тема, отдавна чета за подобни изпълнения в други форуми. Дори бях писал на фирма която се занимават с тези неща(дизел+газ) за моето Поло с двигател АЕФ. Даже сега погледнах че дори съм писал на фирмата в Луковит която най-вероятно е слагала и на колегата инсталацията. Ако някой го интересува ето какво ми отговориха: ....Специялно за вашият въпрос монтирали сме на този модел двигател има ефект задоволяващо добър намаляване на горивото с около 35-40 % увеличаване на мощноста с около 15-20% и по тиха по добра работа на двигателя колата не беше поло а голф 3 1.9 д 64 к.с. двигателя е същия.......
Аз нямам така инсталация защото багажника ми е малък, а имам малко дете и за сега ми трябва място, но обмислям въпроса да се направи нещо по въпроса.
При следващи замервания ще се радвам да споделяте или ако някой друг се пристраши да си сложи газ на дизела.


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот boro7777777 » Пон 11 фев 2013 15:34


Бутилката колега, която се слага в багажника е много малка и компактна.Големината и е 15л., но събира 12-13.И да , слага ни я същия човек на когото си писал в гр.Луковит.В софия се обадихме на няколко места, но не се занимават със слагане на дизел.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот samo_pechka » Пон 11 фев 2013 16:11


Колеги , с риск да стана досаден, пиша отново - къде и как става подаването на газта при ТД ( или ТДИ) мотор ?? Преди или след турбината ? И ако е след турбината, как става номера с многократно обсъжданата обикновена газова уредба (щото ми се види малко ...)??
Jivko7777 написа:
samo_pechka написа:Амии..и без турбо става . Не се казва ,дали ако е с кулер колата ,какво става с газта ... icon_neutral щото май се събира сичката в кулера :horror


къв кулер те гони ;) газта въобще не минава от там ;)

Щото от посочената забележка съдя ,че е и след кулера даже- направо на смук.колектор :undecided
За чистия дизел-ясно ,там ще е ...ами за ТДИ (ТДС) те си имат кулери и налягане съответно-там как е ( и да не минава газта през кулера....)


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот boro7777777 » Пон 11 фев 2013 16:25


Газта колега влиза в смукателните тръби.Вентилът е сложен точно след въздушния филтър.И от там въздухът, който влиза е смес от газ и въздух.Не знам какво не е ясно още.Турбината няма нищо общо с това.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот samo_pechka » Пон 11 фев 2013 16:26


Ясно..значи си минава през кулера :th_up и е подвързана преди турбината ! Така вече става напълно възможно за мен ..


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот boro7777777 » Пон 11 фев 2013 16:32


Става на абсолютно всички автомобили.Даже един приятел има подобно направена система на Голф 3 1.8 90 коня.На него са му направили да смуче газове от бутилка пълна с бензин и антифриз.:D Той твърди, че се усещала разлика, но аз не мога да кажа нищо по въпроса.Този принцип с газта е същия, само че, ефектът е много по-голям.


Потребителски аватар
simeon40
Мнения: 187
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Града на дупките

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот simeon40 » Пон 11 фев 2013 16:38


Ще се радвам да разбера резултатите след интервенцията при Пежото 605 :)


Banicharka
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2013 12:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот Banicharka » Пон 11 фев 2013 17:56


Обафих се на майстора Ицо от Луковит, но ми каза, че на ТДИ мотор неможе да се сложи нормална газова уредба а трябва да се сложи газов инжекцион, който струва около 1600 лева, но такава система можел да слага негов приятел от Плевен. Но да ви кажа ако ще слагам газ на дизек първи минавам от Ицо, щоро дори като говорим по телефона ти обяснява всичко и е супер коректен.


Потребителски аватар
boro7777777
Мнения: 215
Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пазарджик,София

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот boro7777777 » Пон 11 фев 2013 18:56


Еда ли става дума за същия майстор.При този дето бях, сервизът му се казва Титан Авто.

Ето и сайта им.

http://www.titanavto.com/index.php?opti ... &Itemid=61


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот Dobromirski » Пон 11 фев 2013 19:46


:c010 :c010 :c010


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот velinsl » Пон 11 фев 2013 20:02


boro7777777 написа:Даже един приятел има подобно направена система на Голф 3 1.8 90 коня.

Интересно, че моя двигател е същия и ми се получава и без ГИ. Ако питате мен не си разваляйте хубавите дизели, ако са хубави де. Не ми се вярва икономията да е толкова голяма или да правите толкова километри, че да си заслужава.


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот brazy » Пон 11 фев 2013 20:21


Колеги здравейте интересува ме може ли да се сложи газ на предкамерен дизел (AAZ 1.9 TD). Поздрави. :beer :beer


treyyy
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 21 авг 2011 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дизел + Газ.

Мнениеот treyyy » Пон 11 фев 2013 21:50


Тази тема е: "Боже, боже.......простотия до шия"



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта