пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Вто 20 мар 2012 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
примерно на ск. кутия
- Lupender
- Мнения: 774
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
При вътрешно каре тресе само при подаване на газ - натискаш педала - тресе, отпускаш педала спира да тресе.
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
да точно така тресе като подам тресе като карам с една скорост не тресе и над 100 същто не тресе а то сменяли се или трябва цяла полуоска
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 31 яну 2013 16:02
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Здравейте колеги, за да не отварям нова тема реших и аз да пиша тук. Аз имам същият проблем. Над 100 км/ч особенно над 140 км/ч като натисна газта и ми тресе. Като примерно, ако съм на 140 и опитам с педала до край да набере по бързо се усеща много тресенето. Като пусна педала се успокоява и не тресе. Колата е Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. 1998 AHF мотор (с чип от 2-3 месеца).
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Съединител е и според мен :)
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Преди чипването пак ли беше така, понякога тресе и от чипа (проблемен софт,лоши настройки)..? Инак и на мен ми дойде на ума за съединител 

- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Опитай следното нещо.Карай на 4-та около 1800 2000 оборота , след това рязко подай газ до край, ако започне да качва обороти като автоматик и да се изстреля след това има едно тресене , това е съединителят, заминава си... 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 31 яну 2013 16:02
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Качва обороти като автоматик имаш в предвид по тромаво ли? Ако това имаш в предвид го няма. Натискам и тръгва не се бави. Тресенето е на 4та и 5та само докато и давамгаз. Като понякога го няма тресенето,понякога е по-слабо друг път по-силно. Но най вече при рязко подаване на газтаа след 120 тресе.
Преди чипа не съм го забелязал, но тогава имаше и проблем с турбото и не съм и дигал такива скорости защото влизаше в сервизен режим. А колата я имам от декември 2012 .
Преди чипа не съм го забелязал, но тогава имаше и проблем с турбото и не съм и дигал такива скорости защото влизаше в сервизен режим. А колата я имам от декември 2012 .
- ДАНЧО
- Мнения: 794
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
- Автомобил: Audi A4 B6
- Двигател: AVB 2003
- Местоположение: Ст.Загора
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Не точно. По скоро си качва оборотите, но не върви и после след едно претрисане се усеща все едно някой те рита отзад се изстрелва. Има и друг начин да изпробваш съединителя, но не е много хубаво да се прави. Опри предните гуми на по висок бордюр, вкарай 3-та и задръж оборотите, отпусни съединителя, ако е в ред, колата ще угасне.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 31 яну 2013 16:02
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Ами при натискане на газта си тръгва да набира и тресенето си е от натискането до пускането на газта, като с колкото по висока скорост над 120 се движа толкова по силно тресе. Усещането е все едно нещо няма баланс, все едно гумите не са кръли, но е само докато давам газ
- Lupender
- Мнения: 774
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
alchnia написа:Ами при натискане на газта си тръгва да набира и тресенето си е от натискането до пускането на газта, като с колкото по висока скорост над 120 се движа толкова по силно тресе. Усещането е все едно нещо няма баланс, все едно гумите не са кръли, но е само докато давам газ
Колега, както съм писал и по-горе, най-резонното предположение е вътрешно каре. За да си сигурен направи проба с двама човека седящи отзад - ако вибрациите се засилят - можеш да си сигурен, че проблемът е в полуоските. Също така ако го усещаш и по вълнисто нагънат бабунчест асфалт при по-леко подаване на газ да се проявява, потвърждава хипотезата. Провери си състоянието на маншоните - от там тръгва всичко - влиза вода и прахоляк вътре, греста заминава на кино, а от там и карето (не е задължително маншонът да е скъсан, може просто скобата да не е стегната или да не е уплътнен достатъчно).
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 31 яну 2013 16:02
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Sofia
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Lupender написа:alchnia написа:Ами при натискане на газта си тръгва да набира и тресенето си е от натискането до пускането на газта, като с колкото по висока скорост над 120 се движа толкова по силно тресе. Усещането е все едно нещо няма баланс, все едно гумите не са кръли, но е само докато давам газ
Колега, както съм писал и по-горе, най-резонното предположение е вътрешно каре. За да си сигурен направи проба с двама човека седящи отзад - ако вибрациите се засилят - можеш да си сигурен, че проблемът е в полуоските. Също така ако го усещаш и по вълнисто нагънат бабунчест асфалт при по-леко подаване на газ да се проявява, потвърждава хипотезата. Провери си състоянието на маншоните - от там тръгва всичко - влиза вода и прахоляк вътре, греста заминава на кино, а от там и карето (не е задължително маншонът да е скъсан, може просто скобата да не е стегната или да не е уплътнен достатъчно).
Колега, днес смених и двете вътрешни карета и никаква разлика. 240 лв на вятъра... Уж имаха язви и бяха за смяна .. сега е с чисто нови и никаква разлика. Забеляза днес следното : давам и газ до дупка на 3та , после 4та сменям на около 3700 оборота и чак на 5та от 130 км/ч започва тресенето и не спира до 180 км/ч като най-много се усеща на 160. Също така самото тресене понякога е по - силно , понякога по-слабо на една и съща скорост, но когато е по-силно треснето после си остава дори като съм я оставил да намали до 80 км /ч. Тресенето се усеща и на педала на съединителя и на волана . Все едно двигателя се тресе нагоре надолу. Започвам да си мисля че е маховик или съединител.. Когато спирам на скорост понякога има едно изскърцване. Незнам на къде да се насоча. Утре ще ходя и на баланс на гумите, въпреки че ми правиха като слагах лятните гуми за да го изклюа като вероятност.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б5 1.9 тди 110 к.с. 1998 г. тресене при набиране
Огледайте окачването в какво състояние е. Ако шарнирите са здрави гледайте тампоните. При мен тресеше най-много от 160 до 180 км/ч. и след ремонт на окачването се оправи. Диагностицирайте и маховика защото ако е разбит той има голяма вина за всичко това. При ускорение след като сте сменили каретата тресенето идва най-вече ит маховика. Дано майстора да ти е читав и да не даваш пари на вятъра за ненужни ремонту
Пиздрави
Пиздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта