Passat 6 проблеми

Техническа и сервизна информация за Passat
J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Passat 6 проблеми

Мнениеот J_O_E » Чет 13 дек 2012 23:44


Имайте в предвид,че много често се прецаква копчето за ел.ръчна спирачка,това според един майстор се получава от спрейовете с които си пръскаме таблата за да "бляскат" :) ,също можело и навигацията да се прецака ако не се внимава и ако пръскаш директно през нея.Аз лично бях сполетян от този проблем с въпросното копче,изписа ми нещо си,че проблем със спирачките,вече не помня точно какво беше, помня че индикацията беше в жълт цвят и аз си помислих,че накладките са ми заминали но уви,беше ми се прецакало копчето за ръчната спирачка,смених го и всичко си дойде на място. Копчето го поръчах от ebay.de беше около 25-30 евро.
Надявам се да съм бил полезен :да:




niko75
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 20:58
Автомобил: VW Passat GTE 2016
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat 6 high line2TDI 140hp 2006-2007/ упътване

Мнениеот niko75 » Съб 15 дек 2012 22:08


Благодаря J.O.E, гледам да използвам ръчната колкото се може по-малко, а иначе за индикацията да - грешката е в жълт цвят (задраскано Р) и пише да провериш owners manual.
Това което обаче ме притеснява е една грешка за подгрев на свещи - отново жълта придружена от еднократна звукова сигнализация. Това ми се случи отново днес - за трети път за около месец, като натиснах педала до край (кик) на директна. В спортен режим никога не се е случвало ... да не е някоя дюзичка а? scare (оправя се като загася и запаля пак).

ВКР 2,0 TDI 140hp, PD - 2007 първа регистрация (но сигурно модела е от 2006).

Друг съвсем бял кахър е че имам някакъв звук като е включен климатроника (в случая е на топло), нещо като тихо при-биипкване... но то не е толкова важно, притеснява ме онази лампичка за подгрев на свещите.
Като я купувах, на диагностиката всичко уж беше наред, включително работата на дюзите.

Идеи?

Отделно вярно ли е това че оторизираните сервизи на VW, подменяли дефектните свещи дори автомобила да не е закупен или поддържан при тях :roll: ?

Последна промяна от niko75 на Нед 16 дек 2012 13:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 6 high line2TDI 140hp 2006-2007/ упътване

Мнениеот dobrin » Съб 15 дек 2012 23:05


Ако е до 7 години и 270 000 км. И май трябва да може все пак да се установи по някакъв начин горното.


Ivo_
Мнения: 735
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat 6 high line2TDI 140hp 2006-2007/ упътване

Мнениеот Ivo_ » Нед 16 дек 2012 23:19


Не е дюза, защото тя или работи или не работи, а като спре да работи колата гасне и вече не пали
Закачете я тази кола и направете диагностика и тя ще си каже какво я мъчи


niko75
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 20:58
Автомобил: VW Passat GTE 2016
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat 6 high line2TDI 140hp 2006-2007/ упътване

Мнениеот niko75 » Нед 16 дек 2012 23:51


Ivo_ написа:Не е дюза, защото тя или работи или не работи, а като спре да работи колата гасне и вече не пали
Закачете я тази кола и направете диагностика и тя ще си каже какво я мъчи

Благодаря, така и ще направя в тези дни ... преди около месец я закачах (преди да я купя), но тогава нищо не показа.

Ходих на диагностика и имаше разни грешки. Оказа се че нещо турбото трябвало да работи на около 2.2 а като я настъпя при ниски обороти отива до 2.6 (нещо такова). Покарахме с човека от сервиза със закачен лаптоп докато светна лампичката за подргев на свещите и каза че било точно от горе описаното и предвид че карането ми за около месец е: 800км градско и около 100км извънградско, сигурно са се образували разни нагари (от нашата хубва нафта ... последно сложих от Еко) които пречат на турбината.
Препоръча да сложа добавка (с цял резервоар гориво) с цел да се очисти и аз така и направих - да се надяваме нещата да не се влошат, а да се оправят постепенно.
Иначе разглобвяване за ремонт/ почистване на турбината било не само скъпо scare, но и на този етап ненужно (само понякога светва тази лампичка - при около 6-7 сек задържане на педала на газта докрай на директна)

Мнения :roll:


niko75
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 20:58
Автомобил: VW Passat GTE 2016
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот niko75 » Пет 25 яну 2013 21:56


Здравейте,
Значи почистиха турбинката (само с добавки не стана) и колата сега е пушка (с/у 200 лв-общо). Преди това бях минал и през Автотрейд да ги питам за какво иде реч за тази грешка при натискане на педала за газта по рязко и за дълго време, че ги попитах за проблемните дюзи и това което четох във форума, че ги сменят безплатно ако нещо стане.
В автотрейд ми казаха, че сега не се чака вече да изпищи дюза и да те остави на пътя, ами ми ги сменят безплатно ако са от проблемните. Та моите бяха - 3 проблемни от 4 възможни :aaaaa .
Смениха ги с бошовски след няколко дни абсолютно безплатно :thup .

Това - в Автотрейд Варна (предполагам и навсякъде) и лепнаха една лепенка че е минала акция.
И да поясня колата не е купувана, и не е поддържана в автотрейд.


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот J_O_E » Чет 07 фев 2013 1:06


Колега къде по точно занесе турбината и това е цена със сваляне и качване или само почистване на турбината. Другата седмица съм във Варна,ще сменям маховик.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 07 фев 2013 5:45


Аз като знам колко работа е да се свали Турбината не са ти взели скъпо,но с малко извън градско каране щеше вероятно да си оправиш проблема след като продухаш/изгориш нагарите.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот dobrin » Пет 08 фев 2013 23:36


Не става с каране, трябва си да се свали. И не знам да е чак кой знае колко много работата - има няма 5 часа всичко - сваляне, разглобяване, чистене, сглобяване и качване. При това от лаик човек, който работи на бюро. :mhihi


Потребителски аватар
ziatev
Мнения: 195
Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот ziatev » Съб 09 фев 2013 9:29


А този проблем често ли се среща при пасат6 ?


niko75
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 20:58
Автомобил: VW Passat GTE 2016
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот niko75 » Нед 10 фев 2013 20:36


J_O_E написа:Колега къде по точно занесе турбината и това е цена със сваляне и качване или само почистване на турбината. Другата седмица съм във Варна,ще сменям маховик.

Ами колега, ако познаваш Варна, сервиза е до годишните прегледи на горното околовръстно и това е цената общо - сваляне, чистене и сглобяване. Аз нистина незнам колко е трудно, но отне цял работен ден - около 7-8 часа, но не съм висял там за да съм сигурен че само с това се занимават.
Знам, че проблема ми се реши и не вярвам, че щеше да стане с каране по магистралите (пробвах ... както и с добавка).
Сега колата се отпуши и дюзите ми смениха в Автотрейд ... днес ходих до Дълбока, Българево и ми изгори 5.3 по бордови комютър (нормално каране 90-120кмч, не съм я юркал)...
за сега е радост вкъщи :icon_mrgreen


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот dobrin » Нед 10 фев 2013 23:23


ziatev написа:А този проблем често ли се среща при пасат6 ?

Зависи от гледната точка. Освен ако няма проблем някакъв, не се среща често. По-често се среща при автомобили, които не се карат често извънградско, а се въртят на къси разстояния.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 10 фев 2013 23:38


Лично аз на Пасат не съм свалял Турбината,но на Тоуран съм сменявал и съм махал цялото магаре откачам рейката от кормилния прът за да се извади ДПФ-а,че е огромен и закрива всичко и турбината само от долу може да излезе.

На голф 6(1.6 тди) съм сменявал ЕГР-а който се намира под турбината и се сваля пак всичко ДПФ и магаре за да се стигне до 1-2 малки болтчета :icon_lol :screwy Цената на ЕГР-а беше около 240 евро тук в Германия :stumm.

Нямам думи за новите технологии отчайвам се все повече,но ... тва е положението.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот dobrin » Вто 12 фев 2013 0:04


Когато има DPF нещата са различни. При мен няма и свалям турбината отдолу, като махам само генерацията от топлата част на турбината до снадката преди средното гърне. Откачат се маслените магистрали, турбопътищата, вакуума, захващането към охлаждането на изгорелите газове, които отиват към EGR-а, болта, който държи турбината към блока на двигателя и след това 8-те гайки, които държат изпускателния колектор към главата (нали е отлят заедно с топлата част).


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Passat 6 проблеми

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 12 фев 2013 1:07


Малко извън темата,но да споделя днес какво пристигна с ADAC Golf Plus Тди,но не знам кои мотор точно,само видях дупката в блока :icon_lol на 177000 е колата редовно обслужвана и биелата е излязла при скорост от 100км. в час



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 218 госта