Колеги.Имам следния проблем по охладителната система Голф 3 1.4 моно.Имам една пласмаса,която е свързана с 2 болтове за цилиндровия блок.Към са свързани към 6-8 маркуча.
Сложих 2 скопи ,но до скобата сълзи и капе.Смятам да скъся маркуча.
Голф 3 1.4 моно Теч на антифриз
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 22:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 3 1.4 моно Теч на антифриз
На 1.4 не знам как е точно, но по това което описваш май е близко до 1.8 моно. Първо изкарай и виж тази пластмасова "фунийка" която казваш ,че се държи за блока дали не е пукната ,често се случва .Би трябвало между нея и метала да има един гумен пръстен. Смени го ,обикновено е смачкан макар и да изглежда здрав.Първо обаче го намажи със силикон издъжащ на температура . Иначе до година и пак е потекло .Успех .
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1.4 моно Теч на антифриз
Chefond написа:Колеги.Имам следния проблем по охладителната система Голф 3 1.4 моно.Имам една пласмаса,която е свързана с 2 болтове за цилиндровия блок.Към са свързани към 6-8 маркуча.
Сложих 2 скопи ,но до скобата сълзи и капе.Смятам да скъся маркуча.
Едвам те разбирам... Значи си сложил 2 скоби(Какви оригинални или обикновени? Ако капе от края на маркуча се увери, че са стегнати добре с ключе 6 или 7.) И какъв е смисъла да скъсяваш маркуча(Какво имаш предвид?)? Според мен или капе от края на маркуча, от не стегната скоба, или сълзи от някъде другаде(пукнатина) и овлажнява края на маркуча, и си мислиш че е от там.
И за колегите да поясня, че не е никаква фунийка(не е като 1.8), а е една "гад" в която седи термостата и са закачени почти всички маркучи на системата.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: indzhoff и 67 госта