
Историята на един обикновен Голф Тройка
- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ясно, благодаря ти колега. Просто мислех, че ти вече си сложил плазмен, май съм се объркал .. Успех с пижо 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Обещаната тема за пежото е налице:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=272091
Извинявам се за забавянето, но имах сериозни ядове тази седмица.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=272091
Извинявам се за забавянето, но имах сериозни ядове тази седмица.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ops. Мерси, колега, за корекцията. Не знам защо е излезнал линка на гаража ми. И много поздрави от моя Mac на твоя Mac.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
vlado0o^ написа:stefan4o написа:И вотексът на колегата не е лош. Вътрешните фарчета са за мъгла.
Не са за мъгла колега..къси и дълги отделно са сиОсвен Вотекса имам и от репликите на Хелата (TYC),а те са едно към едно ,но не съм ги слагал на колата си още и незнам колко ще е разликата в светенето.Определено обаче колата ми ще си остане с тези фарове с които е сега.Едно нещо само искам да кажа:Кола с такъв тип фарове били те Хела,Вотекс,АБТ,Моретте и т.н. задължително трябва да има маска с ебмлема
Точно така, на това мнение съм и аз. Вотекса е фара, определено. Въпреки, че имам единкомплект в мазето,които ме мързи да реставрирам, онзи ден за малко не купих едни Моррете.
- martincho
- Мнения: 311
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
- Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: sofiq
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колега на голфа едни двусекционни фарове ще му тичат много !
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
martincho написа:Колега на голфа едни двусекционни фарове ще му тичат много !

Що пишете като не четете?!
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Супер е колата и евалата за мерака който имаш


- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Уникален Голф(и Пежо)...Уникална тема...Уникален начин за изразяване на мисълта...Уникален Човек...Евала и
Сигурен съм,че всеки един Голф си мечтае за собственик като тебе

Сигурен съм,че всеки един Голф си мечтае за собственик като тебе

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Благодаря, колега. Кипи трескава подготовка по узаконяване на новия двигател, който взех ... без документи. Който има идеи и контакти да пише на ЛС.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Здравейте, дами и господа. От приблизително 16:30 се чувствам като Азис след операция по удължаване на пениса, като Бойко Борисов на площад с прасета и други животни, като шеф на ЧЕЗ с 70 000 лева заплата на месец и като ... абе като човек, който може отново да си кара голфа.
О ДА!
Узаконихме го. За първи път от мноооого време насам всичко му е наред. Но това е Чичко Голф, драги колеги, и с него никога не е скучно. Нищо не става от първия път и няма начин да е лесно, след като може да е интересно.
Онези, които са чели темата помнят, че навръх Нова година таралясникът си изхвърли целия антифриз пред ресторанта. Може би помните, че сторих глупост, сравнима само с желанието на Яне Янев да оглави програмен кабинет след оставката на ББ - купих си двигател без дикименти. На доверие, от колега на форума, който небрежно ме излъга:
"Аааа, абе няма да се притеняваш ве колега. Отиваш значи в една морга и там ти дават, такова, едно билетче, че си го купил двигателя от там и с туй хартишка отиваш в КАТ и т'ва е бе, колега, регистрираш си двигателя"
К*Р. НЪЦКА. Какво се оказа:
1. НЕ можеш да си вземеш, как беше "билетче" от моргата. Не ти дават. 30 морги ме отсвириха;
2. Дори да вземеш "билетчето", в КАТ ще ти искат:
2.1. Документ за покупка на двигател;
2.2. Документи, от които да е видно, че колата е бракувана;
2.3. Ако не е бракувана - документи на колата, от която е свален като резервна част.
ОК. Като не става така, ще опитаме инаково. Месец и половина търсих връзка в КАТ да мина метър. След хиляди клетви, че двигателя не е краден /хм, а всъщност кво щяхме да правим, ако е краден/, накрая намерих ... контакт. Един четвъртък ми звънят и ми викат"
"Копеле, утре минаваш канал".
Цяла нощ не спах от радостни вълнения, че ще мога да си карам колата, която я спряха от движение, защото по талон е червена, а по форум - черна.
Петък рано рано звъня на тоя моя човек и с треперещ глас мълвя:
"Бате, да карам ли голфа".
А тоя ме сряза: "Чети вестници".
Изстинах. Отварям нета и кво да видя. За първи път от 100 години, точно в деня, в който трябва да оправяме колата в КАТ имало акция. Срещу корумпирани мръсссни мръсове, които регистрирали крадени коли с табели на бракувани коли. Отиде далаверата.
Останаха следните опции:
1. Купувам друг двигател. С документи;
2. Вземам си блока на стария двигател, замъквам го в София, махам стария нов двигател, слагаме главата на стария нов двигател на блока на стария и регистрирам колата.
Реших да отиграя втората версия на панаира.
Набарах един майстор от форума - Люси, звъннах му, видяхме се, обясних му какво ще се прави. Човека се почеса, посмя се, даде цена и след два дни му докарах стария двигател със следната заръка
"Копеле, давам ти два двигателя. От тях искам един да направиш, да е 300 коня и да гори две на сто".
Човека пое ангажимент и три дни по-късно замъкнах колата с пътна помощ до КАТ.
Нормално е човек да си помисли, че с мъките се е свършило. Двигател с номер по документи - кви проблеми да има се пита в заданието. Ами ето какви. Циркът стана страшен. Вкарвам значи аз колата на канал. Осми канал. Паркирам и към мен се примъква един сульо, зализан такъв, с вид на педал на 50 години с три зъба от горе и два отдолу. Почна да оглежда животното и да цъка с език.
Сульо: "Тц Тц Тц. Тия фарове кви са а? За тях, такова, документи имаш ли?"
Аз: ??????????????????????
Сульо: "Ами според теб от Фолксваген знаят ли тия фарове дали са за тия коли".
Аз /поемайки си дълбоко въздух/: Шефе. Тия фарове са най-арните фарове за Голф 3. Хела. С лупа. С ксенон. 4 200 калвина. Колкото е по закон. Луксима. Страхотни са. 100 пъти по арни от оригиналните. Фаровете и ксеноните е равно на много добро светене и не заслепяват.
Сульо: "Ааааа, не, документ ми дай".
Аз: ??????????????
Сульо започва да обикаля като хрътка около голфа и стига до задната част "Ааа, ами ти стопове, а? Кви са. НЕ са оригинални. Промяна на конструкцията е тва"
Аз: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Вътрешно нареждам "Аз да ти таковам мамата мръсссна педераст смотан, да ти увехне уйо дано, жена да не видиш или по скоро мъж, траверс", което гласно, с трепетлива усмивчица вербализирах като "Ама шефе, тва са страхотни диодни стопове, 100 пъти по арни от оригиналните, недей така, шефче, много пари струват"
Сульо продължава да гравитира около голфа "Аааааааа, къде са ти лайсните? И тва е промяна на конструкция. Нарушава се структурната цялост на колата и дрън дрън дрън"
Аз ?!?!?!!!!??!!!! Ко речи? Ква конструкция кви пет лева, започвам да повишавам тон. Тва има функцията на билата като изчаткаш някво колче да не ти се ужули вратата бе уйо бледи, тоя са кинти минти ли иска да му го натаковам в ....
Сульо: Я отвори да видя вътре ааааааааАААААааа къв тоя волан а??? Що е такъв малък? Не моа та пусна с тоя волан, не е оригиналния модел волан, нье нье и пак нье.
Аз, вътрешно "Ахйаиререи ггеггегврск;йгврт!! 1! егрр&^$^&^%^№^%%2вергвргвра Ааааааааа"
Сульо: И що ти свети червено колата от вътре, и що имаш затъмняваща лента на предния прозорец и дрън дрън дрън. Върна се на предницата. Дзвери се в халогените и пак се изцепи:
"Ааааа, тия бленди не са оригинални. Затъмнявани са и не стават, в мъгла тва не може да свети"
Почнах да се ВБЕСЯВАМ. Запалих цигара напук на забраната, захапах въздух и мама му стара, на път бях да ЗАКРЕЩЯ, ама наистина, братлета. НЕ ми пукаше ще я карам ли тая кола някога или не, направо мислих да му притисна мъдурите през ония цилиндри дето мерят спирачната сила и да го карам да прави свирка на аспуха на голфарата и в тоя момент се появи и полицай някакъв с гола глава и пита авторитетно:
"Тука кво става? Тоя голф на кой е? А? А?"
Пък аз му се тросвам:
"МОЙ!" и си викам на акъла ей ся си такова таковата, тоя ще ми намери махна на джантите, на скоростния лост, на цвета на бельото ми и на марката цигари.
И о ЧУДО!!! Полицая започна да въздиша по колата и да се възбужда, подскачайки около нея:
Аууу, аз също имам Голф кат твоя. Ауууу, и мен ме е хванала тая болест. Ехааа, колко много искам такива фарове. Вай вай вай какви прекрасни стопове, ах ах ах какви чудни халогени, ама тва херцове ли са, и аз имам осем херца колони, пък да ти кажа имам ей такваз кора отдзади дебела 10 санта с три бас колони и два усилвателя по 500 вата, ама волана много як, колко пари, аааааа и свети червено егати кефа, ехаааа кожен салон, лелееее мойте джанти 1000 лева ама твойте много яки, иваааах брембо дискове"
Инфаркт щеше да получи завалията направо се насра от щастие.
И знаете ли кво се оказа? Тоя навитак бил началство на каналите и оня мухльо смотан тотално се насра, че не можа да ме върне. Пуснаха ме в движение, взех си новите талони, на които пише, че колата е черна и така. Сигурно тоя полицай е член на форума и едно огромно БЛАГОДАРЯ на човека. Солидарността вътре в сектата си каза думата.
По между другото тоя Люси свърши чудна работа по колата. Мисля вече само там да си правя колата. Гореща препоръка за него.
Отново започвам да наливам в голфа. Сега предстои карбон отвътре да се слага по пластмасите, плазмен километраж и след няколко месеца започва силовия тунинг.
О ДА!
Узаконихме го. За първи път от мноооого време насам всичко му е наред. Но това е Чичко Голф, драги колеги, и с него никога не е скучно. Нищо не става от първия път и няма начин да е лесно, след като може да е интересно.
Онези, които са чели темата помнят, че навръх Нова година таралясникът си изхвърли целия антифриз пред ресторанта. Може би помните, че сторих глупост, сравнима само с желанието на Яне Янев да оглави програмен кабинет след оставката на ББ - купих си двигател без дикименти. На доверие, от колега на форума, който небрежно ме излъга:
"Аааа, абе няма да се притеняваш ве колега. Отиваш значи в една морга и там ти дават, такова, едно билетче, че си го купил двигателя от там и с туй хартишка отиваш в КАТ и т'ва е бе, колега, регистрираш си двигателя"
К*Р. НЪЦКА. Какво се оказа:
1. НЕ можеш да си вземеш, как беше "билетче" от моргата. Не ти дават. 30 морги ме отсвириха;
2. Дори да вземеш "билетчето", в КАТ ще ти искат:
2.1. Документ за покупка на двигател;
2.2. Документи, от които да е видно, че колата е бракувана;
2.3. Ако не е бракувана - документи на колата, от която е свален като резервна част.
ОК. Като не става така, ще опитаме инаково. Месец и половина търсих връзка в КАТ да мина метър. След хиляди клетви, че двигателя не е краден /хм, а всъщност кво щяхме да правим, ако е краден/, накрая намерих ... контакт. Един четвъртък ми звънят и ми викат"
"Копеле, утре минаваш канал".
Цяла нощ не спах от радостни вълнения, че ще мога да си карам колата, която я спряха от движение, защото по талон е червена, а по форум - черна.
Петък рано рано звъня на тоя моя човек и с треперещ глас мълвя:
"Бате, да карам ли голфа".
А тоя ме сряза: "Чети вестници".
Изстинах. Отварям нета и кво да видя. За първи път от 100 години, точно в деня, в който трябва да оправяме колата в КАТ имало акция. Срещу корумпирани мръсссни мръсове, които регистрирали крадени коли с табели на бракувани коли. Отиде далаверата.
Останаха следните опции:
1. Купувам друг двигател. С документи;
2. Вземам си блока на стария двигател, замъквам го в София, махам стария нов двигател, слагаме главата на стария нов двигател на блока на стария и регистрирам колата.
Реших да отиграя втората версия на панаира.
Набарах един майстор от форума - Люси, звъннах му, видяхме се, обясних му какво ще се прави. Човека се почеса, посмя се, даде цена и след два дни му докарах стария двигател със следната заръка
"Копеле, давам ти два двигателя. От тях искам един да направиш, да е 300 коня и да гори две на сто".
Човека пое ангажимент и три дни по-късно замъкнах колата с пътна помощ до КАТ.
Нормално е човек да си помисли, че с мъките се е свършило. Двигател с номер по документи - кви проблеми да има се пита в заданието. Ами ето какви. Циркът стана страшен. Вкарвам значи аз колата на канал. Осми канал. Паркирам и към мен се примъква един сульо, зализан такъв, с вид на педал на 50 години с три зъба от горе и два отдолу. Почна да оглежда животното и да цъка с език.
Сульо: "Тц Тц Тц. Тия фарове кви са а? За тях, такова, документи имаш ли?"
Аз: ??????????????????????
Сульо: "Ами според теб от Фолксваген знаят ли тия фарове дали са за тия коли".
Аз /поемайки си дълбоко въздух/: Шефе. Тия фарове са най-арните фарове за Голф 3. Хела. С лупа. С ксенон. 4 200 калвина. Колкото е по закон. Луксима. Страхотни са. 100 пъти по арни от оригиналните. Фаровете и ксеноните е равно на много добро светене и не заслепяват.
Сульо: "Ааааа, не, документ ми дай".
Аз: ??????????????
Сульо започва да обикаля като хрътка около голфа и стига до задната част "Ааа, ами ти стопове, а? Кви са. НЕ са оригинални. Промяна на конструкцията е тва"
Аз: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Вътрешно нареждам "Аз да ти таковам мамата мръсссна педераст смотан, да ти увехне уйо дано, жена да не видиш или по скоро мъж, траверс", което гласно, с трепетлива усмивчица вербализирах като "Ама шефе, тва са страхотни диодни стопове, 100 пъти по арни от оригиналните, недей така, шефче, много пари струват"
Сульо продължава да гравитира около голфа "Аааааааа, къде са ти лайсните? И тва е промяна на конструкция. Нарушава се структурната цялост на колата и дрън дрън дрън"
Аз ?!?!?!!!!??!!!! Ко речи? Ква конструкция кви пет лева, започвам да повишавам тон. Тва има функцията на билата като изчаткаш някво колче да не ти се ужули вратата бе уйо бледи, тоя са кинти минти ли иска да му го натаковам в ....
Сульо: Я отвори да видя вътре ааааааааАААААааа къв тоя волан а??? Що е такъв малък? Не моа та пусна с тоя волан, не е оригиналния модел волан, нье нье и пак нье.
Аз, вътрешно "Ахйаиререи ггеггегврск;йгврт!! 1! егрр&^$^&^%^№^%%2вергвргвра Ааааааааа"
Сульо: И що ти свети червено колата от вътре, и що имаш затъмняваща лента на предния прозорец и дрън дрън дрън. Върна се на предницата. Дзвери се в халогените и пак се изцепи:
"Ааааа, тия бленди не са оригинални. Затъмнявани са и не стават, в мъгла тва не може да свети"
Почнах да се ВБЕСЯВАМ. Запалих цигара напук на забраната, захапах въздух и мама му стара, на път бях да ЗАКРЕЩЯ, ама наистина, братлета. НЕ ми пукаше ще я карам ли тая кола някога или не, направо мислих да му притисна мъдурите през ония цилиндри дето мерят спирачната сила и да го карам да прави свирка на аспуха на голфарата и в тоя момент се появи и полицай някакъв с гола глава и пита авторитетно:
"Тука кво става? Тоя голф на кой е? А? А?"
Пък аз му се тросвам:
"МОЙ!" и си викам на акъла ей ся си такова таковата, тоя ще ми намери махна на джантите, на скоростния лост, на цвета на бельото ми и на марката цигари.
И о ЧУДО!!! Полицая започна да въздиша по колата и да се възбужда, подскачайки около нея:
Аууу, аз също имам Голф кат твоя. Ауууу, и мен ме е хванала тая болест. Ехааа, колко много искам такива фарове. Вай вай вай какви прекрасни стопове, ах ах ах какви чудни халогени, ама тва херцове ли са, и аз имам осем херца колони, пък да ти кажа имам ей такваз кора отдзади дебела 10 санта с три бас колони и два усилвателя по 500 вата, ама волана много як, колко пари, аааааа и свети червено егати кефа, ехаааа кожен салон, лелееее мойте джанти 1000 лева ама твойте много яки, иваааах брембо дискове"
Инфаркт щеше да получи завалията направо се насра от щастие.
И знаете ли кво се оказа? Тоя навитак бил началство на каналите и оня мухльо смотан тотално се насра, че не можа да ме върне. Пуснаха ме в движение, взех си новите талони, на които пише, че колата е черна и така. Сигурно тоя полицай е член на форума и едно огромно БЛАГОДАРЯ на човека. Солидарността вътре в сектата си каза думата.
По между другото тоя Люси свърши чудна работа по колата. Мисля вече само там да си правя колата. Гореща препоръка за него.
Отново започвам да наливам в голфа. Сега предстои карбон отвътре да се слага по пластмасите, плазмен километраж и след няколко месеца започва силовия тунинг.
- yordannnnnn
- Мнения: 616
- Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 93
- Местоположение: СтараЗагора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
големи перипетии колега,добре че всичко има добър завършек и дано да няма такива изненади занапред
- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ей тва е екшън твоето наистина
кат по филмите ти се случва все...



кат по филмите ти се случва все...

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тия що не се занимават с големите престъпници, дето изпопренабиха сума си номера на двигатели и народа пропищя, ами взели да се заяждат с обикновените хора. 

- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тоя дето се е заяждал с теб относно колата да знаеш,че явно в училище е бил голям зубър
и всички са го бъхтели тогава и сега се пробва да се мазни на началника си,ама не става работата.Важното е,че след всички тея глупости в КАТ Голфа ти :) е легален и вече спокойно може да продължиш с развитието му.Успех колега 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 6 госта