голф 4 1.8 125 Проблем с паленето
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 окт 2011 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
голф 4 1.8 125 Проблем с паленето
здравейте колата ми пали когато е студена без проблем но когато загрее на 90 градуса и я оставя на свободна гасне сама и после не пали чак когато истине пали закарах я на диагностика и показа грешка intake air temp. sensor p0113-35-00 signal too high и ми казаха че е от температурния датчик това на дебитомера ли беше как да реша проблема благодаря ви
- Gazaro_wow
- Мнения: 220
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: Проблем с паленето
Дай повече информация каква е колата Голф, Пасат, Бора т.н. Модел? Колко кубика е? На какво я караш ? Код на мотора?
Така никой няма да ти отговори

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 05 окт 2011 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблем с паленето
голф 4 1.8 125 коня с газов инж. работи перфектно само това сега ме притеснява студен пали топъл не като истине пак пали и като загреее гасне и до там и само тази грешка даде
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.8 125 Проблем с паленето
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 113/000275
1. Виж бушон.
2. Окабеляването.
3. Самият датчик се сменя.
Честно казано на 90% залагам е от датчика. Ако не ме лъже паметта при теб трябва да се намира някъде непосредствено или след дросела или след дебитомера, няма къде другаде да бъде.
Не е иначе от дебитомера, защото грешката щеше да бъде Mass Flow Air Sensor.
P.S Връщам си думите назад, ти си с газ не знам при газта дали няма нищо различно.
1. Виж бушон.
2. Окабеляването.
3. Самият датчик се сменя.
Честно казано на 90% залагам е от датчика. Ако не ме лъже паметта при теб трябва да се намира някъде непосредствено или след дросела или след дебитомера, няма къде другаде да бъде.
Не е иначе от дебитомера, защото грешката щеше да бъде Mass Flow Air Sensor.
P.S Връщам си думите назад, ти си с газ не знам при газта дали няма нищо различно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта