Здравейте,
Предстои ми конвертиране на колата към LPG.
Каква система и сервиз за монтаж в София бихте ми препоръчали за тази кола?
Като висок клас за момента съм се спрял на BRC Sequent 24 инжектори Rail Apache - 1150лв
Като по-бюджетен вариант FOBOS 4 с инжектори Rail Blackbody - 890лв.
Passat 3BG 2002г. АZM 115hp 8 клапана
Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 12:14
- Автомобил: VW Passat Variant B5.5 [3BG] 2002
- Двигател: 2.0i 8v AZM 115hp. manual
- Местоположение: Sofiq
- nkalizatura
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 18:27
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе/София
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
бих ти препоръчал сервиза на Ланди ренцо, намира се срещу каруулката на кат на ботевградско шосе, доволен съм
имам много лошо мнение за ФОБОС, това си е лично мое мнение....
разходи се питай и като цени, как е, марката на изпарителя е важна, но качеството на монтаж е по-важно!
имам много лошо мнение за ФОБОС, това си е лично мое мнение....
разходи се питай и като цени, как е, марката на изпарителя е важна, но качеството на монтаж е по-важно!
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 12:14
- Автомобил: VW Passat Variant B5.5 [3BG] 2002
- Двигател: 2.0i 8v AZM 115hp. manual
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Защо така за фобоса? Аз пък си ги представях като нещо хем Българско хем читаво :)
Относно Ланди Ренцо, предишната ми кола си дойде от Италия с такава марка газова, само че беше с емулатор и стъпков мотор а не пълен инжекцион и почти всички компоненти изпарител, моторче, сонда ми създадоха известни проблеми. Допълнително се оказа и че софтуера за такива е много рядко срещан. Обективно трябва да спомена и че не се знае на колко километри е била колата, а пък и тук вече става дума за пълен инжекцион, така че не ги отхвърлям но имам едно на ум :)
Относно Ланди Ренцо, предишната ми кола си дойде от Италия с такава марка газова, само че беше с емулатор и стъпков мотор а не пълен инжекцион и почти всички компоненти изпарител, моторче, сонда ми създадоха известни проблеми. Допълнително се оказа и че софтуера за такива е много рядко срещан. Обективно трябва да спомена и че не се знае на колко километри е била колата, а пък и тук вече става дума за пълен инжекцион, така че не ги отхвърлям но имам едно на ум :)
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Нещо си се объркал приятелю, бюджетен клас на този мотор може да ти създаде само ядове, търси адаптивна система с ОБД, това че мотора има осем клапана не го прави лесен за газифициране, електрониката ти е много капризна, направил съм десетина такива коли с този мотор, и те съветвам да бягаш далече от бюджетни класове, не я подценявай, а каква марка да избереш е най-лесния въпрос.....каквато можеш да си позволиш като цена. 

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 12:14
- Автомобил: VW Passat Variant B5.5 [3BG] 2002
- Двигател: 2.0i 8v AZM 115hp. manual
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Така добре, това е интересно инфо, че ще има нужда от OBD корекции заради електрониката.
Значи от фобос минаваме на варианта Fobos 2 PLUS - 1040лв. или Fobos 1 PLUS - 1170лв.
Не знам дали BRC Sequent 24 поддържа OBD, моля кажете?
Някой друг с малко помощ за тези OBD системи относно моята кола?
8те клапана се надявам поне да нямат нужда от система за смазване?
Като се замисля на по-предишната кола с моноинжекцион съм монтирал обикновена газова при вас от Еврогаз и останах доволен. Единствения проблем е, че живея на диаметрално противоположния край на Горна баня :)
Значи от фобос минаваме на варианта Fobos 2 PLUS - 1040лв. или Fobos 1 PLUS - 1170лв.
Не знам дали BRC Sequent 24 поддържа OBD, моля кажете?
Някой друг с малко помощ за тези OBD системи относно моята кола?
8те клапана се надявам поне да нямат нужда от система за смазване?
Като се замисля на по-предишната кола с моноинжекцион съм монтирал обикновена газова при вас от Еврогаз и останах доволен. Единствения проблем е, че живея на диаметрално противоположния край на Горна баня :)
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Ха ха ха, ела да живееш в Горна Баня, чист въздух, сервиза ще ти е близо, шегувам се, ние се стараеме така да правиме нещата, че ако може да не се налага изобщо да се идва !!! 

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 12:14
- Автомобил: VW Passat Variant B5.5 [3BG] 2002
- Двигател: 2.0i 8v AZM 115hp. manual
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Няма ли някой с такъв мотор и газов инжекцион, който да сподели впечатленията си от изминати километри?
Разходих се до БРЦ България според тях няма нужда от OBD комуникация.
@Eurogaz Сигурен ли си че говорим за абсолютно един и същи двигател защото от тези години пасат има друг 2.0 двигател който е съвсем различен. Да разбирам ли че си поставял такива уредби на същия двигател и извода е че без OBD не с получават нещата.
Другото е че от БРЦ доста сериозно оплюха Rail Apache инжекторите, в полза на техните, които обаче са ДОСТА скъпи. Във 95% от офертите в Интернет Apache са базовият вариант. Ако наистина е така заслужава ли си да се потърси нещо малко по-добро, но не много по-скъпо като Rail Metis или пък изобщо съвсем друга марка.
Разходих се до БРЦ България според тях няма нужда от OBD комуникация.
@Eurogaz Сигурен ли си че говорим за абсолютно един и същи двигател защото от тези години пасат има друг 2.0 двигател който е съвсем различен. Да разбирам ли че си поставял такива уредби на същия двигател и извода е че без OBD не с получават нещата.
Другото е че от БРЦ доста сериозно оплюха Rail Apache инжекторите, в полза на техните, които обаче са ДОСТА скъпи. Във 95% от офертите в Интернет Apache са базовият вариант. Ако наистина е така заслужава ли си да се потърси нещо малко по-добро, но не много по-скъпо като Rail Metis или пък изобщо съвсем друга марка.
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
БРЦ не са те подвели.ОБД помага но и аз не виждам защо ти е на твоя автомобил?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
[quote="KingNothing"]
@Eurogaz Сигурен ли си че говорим за абсолютно един и същи двигател защото от тези години пасат има друг 2.0 двигател който е съвсем различен. Да разбирам ли че си поставял такива уредби на същия двигател и извода е че без OBD не с получават нещата.
quote]
2002г няма друг 2.0l - 8 клапанов двигател .
Има 2.0l с 24 клапана код АLT 96kW
@Eurogaz Сигурен ли си че говорим за абсолютно един и същи двигател защото от тези години пасат има друг 2.0 двигател който е съвсем различен. Да разбирам ли че си поставял такива уредби на същия двигател и извода е че без OBD не с получават нещата.
quote]
2002г няма друг 2.0l - 8 клапанов двигател .
Има 2.0l с 24 клапана код АLT 96kW
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Абсолютно сигурен съм, имам направени 10 броя точно такива, някой от тях сме ги правили преди да е имало OBD системи, навремето такива Пасати се продаваха от Юнитрейд и бяха най-евтини заради по-евтиния мотор, за 1.8Т мотор се доплащаше 5-6000 лева над цената на този.
Разбира се че може да стане без ОБД, настройката е сериозно приключение, голямо возене и последващи донастройки, при положение че вече има ОБД системи и те са точно за такива трудни коли, е препоръчително да се ползва тази придобивка, а дали е капризна електрониката ще се убедиш сам като покараш колата повечко време.
За инжекторите, всичко зависи от бюджета, и аз харесвам и предлагам Романо, наистина много са добри, само че масовия клиент трудно отделя такава сума.
Разбира се че може да стане без ОБД, настройката е сериозно приключение, голямо возене и последващи донастройки, при положение че вече има ОБД системи и те са точно за такива трудни коли, е препоръчително да се ползва тази придобивка, а дали е капризна електрониката ще се убедиш сам като покараш колата повечко време.
За инжекторите, всичко зависи от бюджета, и аз харесвам и предлагам Романо, наистина много са добри, само че масовия клиент трудно отделя такава сума.

-
- Мнения: 240
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
При читава система и читави дюзи никаква драми няма.Калибровка и най много половин час за проверка и ако е необходима лека корекция.Никакви донастройки след време при читави инжектори и редуктор ама никакви.Днес разговаряхме с един колега и той сподели;От както взех да залитам по евтинджос марки май ще стана майстор.Колегите с БРЦ и Ланди нищо не знаят що е то налягания,калибровки,последващи регулировки,дупчене и т.н.Жив и здрав е колегата от Ловеч,Радослав се казва и целия район го познавакато кадърен и читав специалист.Та си каза човека спирам с глупостите и си продължавам с читави системи за да не влизам в приключения.Лека вечер на всички а на колегата успех в избора!
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Да, иска се много майсторлък да накараш евтина система да работи отлично, при по-скъпите нашия труд е значително по-лек и приятен. 

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 12:14
- Автомобил: VW Passat Variant B5.5 [3BG] 2002
- Двигател: 2.0i 8v AZM 115hp. manual
- Местоположение: Sofiq
Re: Passat 3BG 2002г. АZM Препоръка за Газова Уредба
Някой дали може да ми каже дали този двигател е със секвенциално впръскване или е full group.
До колкото съм разбрал до момента е много важно за бързината на инжекторите.
Ако е секвенциална няма нужда от бързи инжектори ако не е е по добре да са бързи или бъркам?
За момента обмислям комбинация от фобос компютър с инжектори rail Horizon какво мислите за тях?
Другия вариант ми е цяла система на lovato на времето бяха много модерни сега като че ли други марки ги изместват
До колкото съм разбрал до момента е много важно за бързината на инжекторите.
Ако е секвенциална няма нужда от бързи инжектори ако не е е по добре да са бързи или бъркам?
За момента обмислям комбинация от фобос компютър с инжектори rail Horizon какво мислите за тях?
Другия вариант ми е цяла система на lovato на времето бяха много модерни сега като че ли други марки ги изместват
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 13 госта