



golf mk2 dumped (червената кочинка)
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
Отрежи още няколко навивки и ще стане работата. 

- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
не се заяждам - ама бая ми джипее 

- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
Още малко ако се свали,и му сложиш един широк нож ще заспи приятел.Това е моето мнение. 

- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
така вече е друга бира, но винаги може още
айде да се стопля времето и да им правим една фотосесия 


- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
това е оптималният вариант между височина и проходимост с 2 нови тампона на макферсона е така че ще слезе с 1,2 см. отпред като улегнат, а за джипеенето просто твоя е много нисък
и Ванка ще ги снимаме обезателно 


- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
GTI1.8 написа:Още малко ако се свали,и му сложиш един широк нож ще заспи приятел.Това е моето мнение.
широкия нож вече е заплануван... ослушваме се за оригинален по тънкана че да оборудваме колегата
jocha написа:това е оптималният вариант между височина и проходимост с 2 нови тампона на макферсона е така че ще слезе с 1,2 см. отпред като улегнат, а за джипеенето просто твоя е много нисъки Ванка ще ги снимаме обезателно
да ти кажа честно моя все още ми се вижда висок, но при мен има принос и размера на гумите (се пак оридинално трябва да съм със 185/60/ за 14-ките пък аз съм със 175/70 ...)
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw golf 2 "red dragon" :P
Е да моя е 195/60/14, но е добре има 1 пръст между гумата и калника отзад и 1 и половина отпред, но след някой и друг километър ще си легне както си му е ред отпред (легналите полицаи си ги минавам без проблем и нормалните бордюри си ги качван без проблем), а за широкия нож се ровя като канцеларска мишка навсякъде но са дефицит оригиналните а нов пластмасов НИКОГА. Колега изскочи ли някой знаеш че съм първи желаещ



- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw golf 2 "bloody mary"
И малко снимчици да вдигнем темата от мъртвите + едно запитване къде в Пловдив или София продават sticker bomb или ако аз си занеса моделите на картинките колко ще излезне да ми направят фолио? 

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: мк2 "bloody mary"
Най-накрая колеги се сдобих и със широк нож оригинален
след толкова ровене и търсене се намери някой, който да си го продаде...иначе всички си продават колите но ножа си го пазят
сега остава само да се монтира и колата заспива 




- Denis95
- Мнения: 115
- Регистриран на: Нед 26 фев 2012 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Попово
Re: мк2 "bloody mary"
Честит да ти е колега ;)
И чакаме снимки
И чакаме снимки

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: мк2 "bloody mary"
И една малка фотосесия със широкия нож 

- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: мк2 "bloody mary"
И днес имах малко свободно време та реших да се заиграя с дросела на колата понеже никога не беше чистен (моля само хора със слаби сърца да пропуснат 1-та снимка :D ) купих спрей WD40 за премахване на ръжда замърсявания и т.н. Махнах рамото на въздушния филтър и що да видя двукамерен дросел, останах много приятно изненадан и си обясних вече защо коли по 100 коня си ги понатупвам от време на време
. Само че имаше лек проблем от мръсотията и нагара клапана на втора камера (тоест по-големия) отваряше до половина само затова и като натиснех педала набираше до едно положение колата след това имаше около 3,4 см празен ход но си мислех че си въобразявам, а и получих отговори от типа а това е нормално
.Та отворих throttle body-то и с парцал отвертка и спрея се развилнях.Колкото гняз излезе от тоя дросел толкова не бях виждал дори в ауспуха на дизелова кола
.Както и да е почистих всичко светна тръгнах да паля зад мен стана все едно стар вартбург с износени до 0 сегменти се опитва да вдигне 100 на 2-ра пушек и имаше една шепа чернилка зад ауспуха която явно е била в смукателните колектори.Колата веднага промени оборотите започна да работи по-стабилно педала на газта стана адски отзивчив искаше само лека корекция на изпарителя защото дойде много въздуха но след корегирането колата стана като самолет 




- iliankocov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: мк2 "bloody mary"
Искаш да кажеш, че си "понатупвал" коли по 100 коня с NZ двигател?
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: мк2 "bloody mary"
Мда последните ми две дръпки бяха с хонда сивик 1.4 90кс завършихме с калник за мен и браво 1.6 101 като той ми беше точно до капачката на бензина като финиширахме NZ- двукамерен дросел, 4-2-1 колектор с изцяло преправяна генерация зад колектора,4 скоростна кутия с предавки с различно предавателно число (на 400м. хваща средно между 120-130 на газ зависи как тръгна) и дебитомер който е в постоянно отворено положение изолиран топъл въздух като гофрето съм го изнесъл зад фара да смуче само студен въздух и сам пипал центровката на изпарителиа ,скоро ще взимам вал от 3f само да събера някой и друг лев 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта