Тая вечер в новините говориха за авто-кражбите. Последните няколко години това става все по-голяма напаст в България. Според статистиката се крадат средно по 10 коли на вечер. Престъпните групи, които се занимавали с кражби в София били около 10. Даже даваха как крадат колите. Като набележат някоя кола, въобще не си играят да я палят и да я подкарват, защото така губят много време. Просто само отключват вратата и единия сяда вътре да управлява, а другия отзад бута колата с загасен двигател. Така отмъкват колите тихо и безшумно. На около петдесет метра ги чака тяхна кола и там закачат колата с въже и я издърпват до някой техен гараж, където я разкостват напълно за минути. А когато става въпрос за скъпи коли, дори плащали 600-800-1000 лева на полицаи да им осигуряват чадър. Това го говореше някакъв, който преди се е занимавал с автокражби.
Така че, всеки сам да прецени дали въобще има полза от аларми, имобилайзери, или тайни ключета. Тия цървули въобще не си губят времето да палят колите - просто ги избутват на ръка, или бутат отзад набелязаната кола с техен автомобил броня в броня.
При това положение никакви аларми и имобилайзери не могат да помогнат. Единствения сигурен метод остава да си носим по една дебела скоба за паркиране в багажника. Само това би ги спряло. Вечер паркираш, слагаш скобата

и отиваш да спиш спокоен

. Направо се превърнахме в талибанска държава

.

Друго за което се сещам е, че имаше едни бастуни за заключване на волана и педали. Ако се оставя волана завъртян докрай и заключен, това би им попречило да местят колата. Въпреки че сигурно пак ще намерят начин да го срежат.