Странен проблем с газови инжектори

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот PuShE_ » Пет 15 фев 2013 21:35


А защо сменяте буталцата,а не само гумените О пръстени?




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Пет 15 фев 2013 21:43


PuShE_ написа:А защо сменяте буталцата,а не само гумените О пръстени?



Ами защото до колкото разбрах в дефектната партида на RAIL и буталцата са от кофти материал ...


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Съб 16 фев 2013 10:39


Всъщност буталцата на дефектната партида имат същия материал, проблема е че производителя е модифицирал точно тази гумичка, освен нея е променено и самото буталце в горния му края откъм леглото за новата гумичка, съответно старите гумички вече неможе да застанат на промененото легло. :th_up


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Съб 16 фев 2013 16:03


eurogas написа:Всъщност буталцата на дефектната партида имат същия материал, проблема е че производителя е модифицирал точно тази гумичка, освен нея е променено и самото буталце в горния му края откъм леглото за новата гумичка, съответно старите гумички вече неможе да застанат на промененото легло. :th_up


Всъщност верно че ремонтния комплект е с обикновенни о-пръстени, а оригиналните буталца са с нещо като у-пръстени ...
С две думи със обикновенните буталца с о-пръстени които съм си купил ще стане ли рейката ?


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Съб 16 фев 2013 17:54


Разбира се че ще стане, сглобявай, задължително калибрирай и си готов. :thumb_down


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот martom » Съб 16 фев 2013 17:57


Как става калибрацията?


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Съб 16 фев 2013 18:54


eurogas написа:Разбира се че ще стане, сглобявай, задължително калибрирай и си готов. :thumb_down


Тази седмица си направих бронзов преходник, и набавих часовник :icon_lol . Тамоната има програмна опция за принудително задеистване на форсунките с цел механична калибровка, но мисля да го направя с лампата и на 12V.
Ще споделиш ли на колко ги калибрираш, защото ми се струва че ще се държат по-добре под 0,6мм. ??
А и си мисля че големият ход по-брзо ще скапва о-пръстените.


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот husky » Съб 16 фев 2013 23:52


mafiota написа:
eurogas написа:Разбира се че ще стане, сглобявай, задължително калибрирай и си готов. :thumb_down


Тази седмица си направих бронзов преходник, и набавих часовник :icon_lol . Тамоната има програмна опция за принудително задеистване на форсунките с цел механична калибровка, но мисля да го направя с лампата и на 12V.
Ще споделиш ли на колко ги калибрираш, защото ми се струва че ще се държат по-добре под 0,6мм. ??
А и си мисля че големият ход по-брзо ще скапва о-пръстените.

мързи ви да четете, еййййй :banghead
Естествено, че ще е по-добре да са с по-малък ход!
По-тихи, по-бързи, по-голям живот
Прави ги на 0.40 и пробий с 2 десети отгоре щуцерите


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Нед 17 фев 2013 8:00


husky написа:
mafiota написа:
eurogas написа:
-тихи, по-бързи, по-голям живот
Прави ги на 0.40 и пробий с 2 десети отгоре щуцерите


и на мен подобни числа ми се въртяха из главата, но си е друго да почерпиш информация от извора :beer


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот eurogas » Нед 17 фев 2013 8:52


Почти две години настройвах на това разстояние 0.4, всичко е много добре както казва колегата, пробега се увеличава значително, по-тихо работи, разбира се дебита е леко намален но нищо фатално за масовите коли, само че в края на миналата година започнаха проблемите, няколко коли изненадващо се върнаха с липса на мощност, чисто нови рейки се бяха затворили сами до 0.35 ???

Оказа се че са започнали продажба на калпава газ, която надува леко всички гумички, това набъбване намалява допълнително хода....., за съжаление това намаляване е фатално защото при 0.35 - 0.36 инжектора приключва своята дейност или дебита е фатално малък.

Затова вече настройвам на само на 0.5, наблюдавайки наистина много коли, мога да кажа че това разстояние е универсално, оптималния компромис, така рейката е издръжлива на всякакви бози, приятно ме изненада информацията от производителя Райл, че те също са достигнали до моето заключение и вече ще настройват само на 0.5. :th_up


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Нед 17 фев 2013 9:19


Благодарско на колегите husky и eurogas, професионализма и опита си казват думата :bowdown :bowdown :bowdown :beer :beer :beer


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот PuShE_ » Нед 17 фев 2013 11:59


martom написа:Как става калибрацията?

С ей този инструмент :th_up
Прикачени файлове
1111111111_179.jpg


Pencp
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот Pencp » Нед 17 фев 2013 12:16


Може ли колегата да сподели ,откъде да си набавим т.н."черна кутия" от снимката ,че с пробна лампа ми звучи малко ,като "селско" изпълнение?


husky
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 20 ное 2011 14:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот husky » Нед 17 фев 2013 13:25


eurogas написа:Почти две години настройвах на това разстояние 0.4, всичко е много добре както казва колегата, пробега се увеличава значително, по-тихо работи, разбира се дебита е леко намален но нищо фатално за масовите коли, само че в края на миналата година започнаха проблемите, няколко коли изненадващо се върнаха с липса на мощност, чисто нови рейки се бяха затворили сами до 0.35 ???

Оказа се че са започнали продажба на калпава газ, която надува леко всички гумички, това набъбване намалява допълнително хода....., за съжаление това намаляване е фатално защото при 0.35 - 0.36 инжектора приключва своята дейност или дебита е фатално малък.

Затова вече настройвам на само на 0.5, наблюдавайки наистина много коли, мога да кажа че това разстояние е универсално, оптималния компромис, така рейката е издръжлива на всякакви бози, приятно ме изненада информацията от производителя Райл, че те също са достигнали до моето заключение и вече ще настройват само на 0.5. :th_up

Донякъде споделям мнението на колегата,
ако трябва да сме напълно точни как аз правя - нова рейка настройвам на 0,45 след малкък пробег тя наистина се намаля с 0,05 и идва на 0,40 явно наистина гумичката горе се раздува от многото "бой" който поема.
При стара рейка, отворена за почистване или просто при проверка, вече правя на 0,40, тя си е мръднала колкото си иска и като я сверя на 0,40 вече няма мърдане, с каквато газ да се кара.

Също така самото устройство на евтините инжектори - рейл/валтек позволява много голямо линейно разширение от топлината, и пак има вариация от 0,05 при студена и топла рейка

Не съм съгласен с факта обаче, че при 0,35 инжектора вече приключва своята дейност.. Колега еврогаз, сложете един часовник с преходник за рейл, на инжекторите с които отскоро работите (Романо фаст) и ще видите колко е техния ход :th_up
Ако не ви се занимава ще ви кажа, че е 0,35 в 70% от инжекторите, но понеже в това пластмасово тяло няма как да се гони точност при производство, има вариации от порядъка на 0,38 / 0,40 / 0,42 Ако не сте съгласни, ще направя клип с проверка на всеки поотделно :th_up


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Странен проблем с газови инжектори

Мнениеот mafiota » Нед 17 фев 2013 13:36


Pencp написа:Може ли колегата да сподели ,откъде да си набавим т.н."черна кутия" от снимката ,че с пробна лампа ми звучи малко ,като "селско" изпълнение?


кое му е селското, че немога да разбера, и с лампа става перфектно! Номера е да прекараш около 1..2А през бобината, и с един бутон за около секунда захранваш. Така няколко пъти, докъто часовника покаже едно и също.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта