Странен проблем с газови инжектори
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
А защо сменяте буталцата,а не само гумените О пръстени?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
PuShE_ написа:А защо сменяте буталцата,а не само гумените О пръстени?
Ами защото до колкото разбрах в дефектната партида на RAIL и буталцата са от кофти материал ...
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Всъщност буталцата на дефектната партида имат същия материал, проблема е че производителя е модифицирал точно тази гумичка, освен нея е променено и самото буталце в горния му края откъм леглото за новата гумичка, съответно старите гумички вече неможе да застанат на промененото легло. 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
eurogas написа:Всъщност буталцата на дефектната партида имат същия материал, проблема е че производителя е модифицирал точно тази гумичка, освен нея е променено и самото буталце в горния му края откъм леглото за новата гумичка, съответно старите гумички вече неможе да застанат на промененото легло.
Всъщност верно че ремонтния комплект е с обикновенни о-пръстени, а оригиналните буталца са с нещо като у-пръстени ...
С две думи със обикновенните буталца с о-пръстени които съм си купил ще стане ли рейката ?
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Разбира се че ще стане, сглобявай, задължително калибрирай и си готов. 

- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Странен проблем с газови инжектори
Как става калибрацията?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
eurogas написа:Разбира се че ще стане, сглобявай, задължително калибрирай и си готов.
Тази седмица си направих бронзов преходник, и набавих часовник

Ще споделиш ли на колко ги калибрираш, защото ми се струва че ще се държат по-добре под 0,6мм. ??
А и си мисля че големият ход по-брзо ще скапва о-пръстените.
Re: Странен проблем с газови инжектори
mafiota написа:eurogas написа:Разбира се че ще стане, сглобявай, задължително калибрирай и си готов.
Тази седмица си направих бронзов преходник, и набавих часовник. Тамоната има програмна опция за принудително задеистване на форсунките с цел механична калибровка, но мисля да го направя с лампата и на 12V.
Ще споделиш ли на колко ги калибрираш, защото ми се струва че ще се държат по-добре под 0,6мм. ??
А и си мисля че големият ход по-брзо ще скапва о-пръстените.
мързи ви да четете, еййййй

Естествено, че ще е по-добре да са с по-малък ход!
По-тихи, по-бързи, по-голям живот
Прави ги на 0.40 и пробий с 2 десети отгоре щуцерите
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
husky написа:mafiota написа:eurogas написа:
-тихи, по-бързи, по-голям живот
Прави ги на 0.40 и пробий с 2 десети отгоре щуцерите
и на мен подобни числа ми се въртяха из главата, но си е друго да почерпиш информация от извора

- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
Почти две години настройвах на това разстояние 0.4, всичко е много добре както казва колегата, пробега се увеличава значително, по-тихо работи, разбира се дебита е леко намален но нищо фатално за масовите коли, само че в края на миналата година започнаха проблемите, няколко коли изненадващо се върнаха с липса на мощност, чисто нови рейки се бяха затворили сами до 0.35 ???
Оказа се че са започнали продажба на калпава газ, която надува леко всички гумички, това набъбване намалява допълнително хода....., за съжаление това намаляване е фатално защото при 0.35 - 0.36 инжектора приключва своята дейност или дебита е фатално малък.
Затова вече настройвам на само на 0.5, наблюдавайки наистина много коли, мога да кажа че това разстояние е универсално, оптималния компромис, така рейката е издръжлива на всякакви бози, приятно ме изненада информацията от производителя Райл, че те също са достигнали до моето заключение и вече ще настройват само на 0.5.
Оказа се че са започнали продажба на калпава газ, която надува леко всички гумички, това набъбване намалява допълнително хода....., за съжаление това намаляване е фатално защото при 0.35 - 0.36 инжектора приключва своята дейност или дебита е фатално малък.
Затова вече настройвам на само на 0.5, наблюдавайки наистина много коли, мога да кажа че това разстояние е универсално, оптималния компромис, така рейката е издръжлива на всякакви бози, приятно ме изненада информацията от производителя Райл, че те също са достигнали до моето заключение и вече ще настройват само на 0.5.

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
Благодарско на колегите husky и eurogas, професионализма и опита си казват думата







- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Странен проблем с газови инжектори
martom написа:Как става калибрацията?
С ей този инструмент

-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Странен проблем с газови инжектори
Може ли колегата да сподели ,откъде да си набавим т.н."черна кутия" от снимката ,че с пробна лампа ми звучи малко ,като "селско" изпълнение?
Re: Странен проблем с газови инжектори
eurogas написа:Почти две години настройвах на това разстояние 0.4, всичко е много добре както казва колегата, пробега се увеличава значително, по-тихо работи, разбира се дебита е леко намален но нищо фатално за масовите коли, само че в края на миналата година започнаха проблемите, няколко коли изненадващо се върнаха с липса на мощност, чисто нови рейки се бяха затворили сами до 0.35 ???
Оказа се че са започнали продажба на калпава газ, която надува леко всички гумички, това набъбване намалява допълнително хода....., за съжаление това намаляване е фатално защото при 0.35 - 0.36 инжектора приключва своята дейност или дебита е фатално малък.
Затова вече настройвам на само на 0.5, наблюдавайки наистина много коли, мога да кажа че това разстояние е универсално, оптималния компромис, така рейката е издръжлива на всякакви бози, приятно ме изненада информацията от производителя Райл, че те също са достигнали до моето заключение и вече ще настройват само на 0.5.
Донякъде споделям мнението на колегата,
ако трябва да сме напълно точни как аз правя - нова рейка настройвам на 0,45 след малкък пробег тя наистина се намаля с 0,05 и идва на 0,40 явно наистина гумичката горе се раздува от многото "бой" който поема.
При стара рейка, отворена за почистване или просто при проверка, вече правя на 0,40, тя си е мръднала колкото си иска и като я сверя на 0,40 вече няма мърдане, с каквато газ да се кара.
Също така самото устройство на евтините инжектори - рейл/валтек позволява много голямо линейно разширение от топлината, и пак има вариация от 0,05 при студена и топла рейка
Не съм съгласен с факта обаче, че при 0,35 инжектора вече приключва своята дейност.. Колега еврогаз, сложете един часовник с преходник за рейл, на инжекторите с които отскоро работите (Романо фаст) и ще видите колко е техния ход

Ако не ви се занимава ще ви кажа, че е 0,35 в 70% от инжекторите, но понеже в това пластмасово тяло няма как да се гони точност при производство, има вариации от порядъка на 0,38 / 0,40 / 0,42 Ако не сте съгласни, ще направя клип с проверка на всеки поотделно

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Странен проблем с газови инжектори
Pencp написа:Може ли колегата да сподели ,откъде да си набавим т.н."черна кутия" от снимката ,че с пробна лампа ми звучи малко ,като "селско" изпълнение?
кое му е селското, че немога да разбера, и с лампа става перфектно! Номера е да прекараш около 1..2А през бобината, и с един бутон за около секунда захранваш. Така няколко пъти, докъто часовника покаже едно и също.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта