Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
С помоща на колегата Vag_activator memberlist.php?mode=viewprofile&u=266445 прекодирахме комфорт модула въпреки, че не ми остава време да свържа жиците. Интересното е обаче, че по начина който го направихме като вържа Ваг кома не се налага допълнително пускане с него. Той вече си ги отчита като работещи плафоните. Ще пиша дали е така като ги вържа. Ще има и снимки когато е готово всичко. Ако работи ще дам и кодовете за модулите с които не се налага последващо активиране с ваг кома:)
Последна промяна от penko_pulev на Съб 16 фев 2013 22:36, променено общо 1 път.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Може и с две игли да се извадят пиновете - слагаш отпред иглата докато опре, натискаш пинчето леко напред и после го издърпваш. Аз веднъж пробвах и...стана!
В работата имам пиновадачки, но не и за толкова малки пинове и не успях да си помогна.
В работата имам пиновадачки, но не и за толкова малки пинове и не успях да си помогна.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Датчиците не тръгнаха. Появи се и още един проблем. При заключване на колата от достанционното плафоните в колата не се гасят. Махнах новите плафони, разкачих им инсталацията от комфорта и сложих старите. Пак не се гасят при заключване. Да не би след адаптация на комфорт модула новите плафони да четат информация от микретата във вратите. Защото ако е така аз имам развалени 2 от тях, но са развалени в затворено положение т.е. не светят лампите в корите отдолу. Някой да има някакви идеи? Комфорта е прекодиран по начина в тази тема
http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... iraoe.html
С Ваг ком не съм пускал нищо след като видях че има проблем с плафоните. Само погледнах с него и на Мониторинг плафоните си бяха на ON а стойностите отдолу всичките бяха на 1 т.е. пуснати
Някой ако се сеща нещо да помага.
Фабричната сирена ми е клаксон сирена. Тя има ли общо с новите плафони или не. Да не би да трябва и нейните кабели да оправям или си иска мелодична сирена. По последна информация разбрах че има разлика в плафоните спрямо комфорт модула. Тоест за определен комфорт трябва да се купят определени плафони. Така че може и да не проработят моите. Ще видим тези дни какво ще измисля още и какъв акъл ще дадат колегите
http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... iraoe.html
С Ваг ком не съм пускал нищо след като видях че има проблем с плафоните. Само погледнах с него и на Мониторинг плафоните си бяха на ON а стойностите отдолу всичките бяха на 1 т.е. пуснати
Някой ако се сеща нещо да помага.
Фабричната сирена ми е клаксон сирена. Тя има ли общо с новите плафони или не. Да не би да трябва и нейните кабели да оправям или си иска мелодична сирена. По последна информация разбрах че има разлика в плафоните спрямо комфорт модула. Тоест за определен комфорт трябва да се купят определени плафони. Така че може и да не проработят моите. Ще видим тези дни какво ще измисля още и какъв акъл ще дадат колегите
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Здравейте колеги. Колегата Passat 2.8 от www.passatworld.com беше така добър и ми разясни някои неща. Изпрати ми и оригиналните схеми за Пассат Б5. Лошото е, че са на немски. На въпроса ми как е свързал ключа като е ползвал 4 пина при положение, че има само три ми отговори това.
Wiring for Switch:
T4a/1→ T15/9, T6/5, T4a/2
T4a/2→T4a/1 (Connect with diode, cathode/stripe facing harness)
As far as the switch wiring goes, I had added the diode and extra wiring in order to activate the small lamp in the switch when the button is depressed to de-activate the alarm. You do not need to do this, it is not in the factory diagrams.
Ето и схемите които той ми изпрати. Надявам се да са полезни за тези които мислят да се захванат с интервенцията. А на мен когато ми остане свободно време ще продължа с връзването.
Wiring for Switch:
T4a/1→ T15/9, T6/5, T4a/2
T4a/2→T4a/1 (Connect with diode, cathode/stripe facing harness)
As far as the switch wiring goes, I had added the diode and extra wiring in order to activate the small lamp in the switch when the button is depressed to de-activate the alarm. You do not need to do this, it is not in the factory diagrams.
Ето и схемите които той ми изпрати. Надявам се да са полезни за тези които мислят да се захванат с интервенцията. А на мен когато ми остане свободно време ще продължа с връзването.
- Прикачени файлове
-
- Passat_IRU (1J0).pdf
- (55.59 KиБ) Свален 195 пъти
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Днес ми остана малко време пък и гледам темата,че нещо не върви и реших и аз да монтирам един от модовете нагласени за "Пролетта"!
Голф 4 99" с комфорт модул 1J0 959 799AH.
Необходимите неща:
-3 кабела 0.5кв (по 90см всеки)
-бушон 10А
-бушонодържач за бушона
-кабелна обувка за масата (завива се точно под комфорт модула на един болт-посредством гайка)
-1 пин за комфорт модула (малък,може да се вземе от букса на огледало оставаща към самото купе а не към огледалото),аз лично си свалих от букса на цд ченджер vw.
другите необходими неща естественно са мелодичната сирена която сте си купили предварително заедно с буксата,и VDS PRO и Vag com ако решите да си смените мелодията на сирената или да активирате звкуков сигнал при отключване/заключване.
Процедурата протече по следният начин:
Премахване на чистачките и махане на пласмасата под тях.Премахване на клаксон сирената (аз лично оставих буксата и не съм я рязал...да ситой там мисля,че на никой няма да му пречи
).Развиване на пласмасовият проход към купето,там където са буксите за темпомат и другите връзки м/у двигател и купе.Там имаше една гумена тапа с точен отвор за 3-те кабела
(при някой може да е заета от други кабели...).Прекарах ги към комфорт модула и разкачих малакта 15 пинова букса Т15 на комфорт модула.Отрязах кабел 12 червено/жълт (дебеличък е).Откопчах буксата и се пробвах да премахна пина от гнездо 12,но изплезе на половина
другата половина остана в буксата....както и да е на никого няма да пречи.Така и започнах с присъединяването:
Кабел 1 от сирената се свързва посредством пина който сте си набавили и се вкарва в отвор 6 на букса Т15 след което я затваряте!
Кабел 2 от сирената се сързва посредсвом кабелната обувка на масата под комфорт модула (една гайка е с още няколко маси).Стегнете я добре!
Кабел 3 от сирената се сързва за червено/жълтият кабел който сте отрязали посредством бушона 10А и бушоно държача който сте си набавили!
Работих по тази схема:
После следва активация с VDS PRO:
Мелодична сирена 1j0
Адрес : Стара -> Нова стойност
04285 : 255 -> 48
04291 : 255 -> 48
04297 : 255 -> 48
И сте готови,пускате един Vag com тествате за грешки на 46-ти канал.И евентуално си сменяте тоналността/мелодията на сирената и си пускате при желание звуците за отключване или заключване.
След няколко дни ще довавя и клип.

Голф 4 99" с комфорт модул 1J0 959 799AH.
Необходимите неща:
-3 кабела 0.5кв (по 90см всеки)
-бушон 10А
-бушонодържач за бушона
-кабелна обувка за масата (завива се точно под комфорт модула на един болт-посредством гайка)
-1 пин за комфорт модула (малък,може да се вземе от букса на огледало оставаща към самото купе а не към огледалото),аз лично си свалих от букса на цд ченджер vw.
другите необходими неща естественно са мелодичната сирена която сте си купили предварително заедно с буксата,и VDS PRO и Vag com ако решите да си смените мелодията на сирената или да активирате звкуков сигнал при отключване/заключване.
Процедурата протече по следният начин:
Премахване на чистачките и махане на пласмасата под тях.Премахване на клаксон сирената (аз лично оставих буксата и не съм я рязал...да ситой там мисля,че на никой няма да му пречи



Кабел 1 от сирената се свързва посредством пина който сте си набавили и се вкарва в отвор 6 на букса Т15 след което я затваряте!
Кабел 2 от сирената се сързва посредсвом кабелната обувка на масата под комфорт модула (една гайка е с още няколко маси).Стегнете я добре!
Кабел 3 от сирената се сързва за червено/жълтият кабел който сте отрязали посредством бушона 10А и бушоно държача който сте си набавили!
Работих по тази схема:
После следва активация с VDS PRO:
Мелодична сирена 1j0
Адрес : Стара -> Нова стойност
04285 : 255 -> 48
04291 : 255 -> 48
04297 : 255 -> 48
И сте готови,пускате един Vag com тествате за грешки на 46-ти канал.И евентуално си сменяте тоналността/мелодията на сирената и си пускате при желание звуците за отключване или заключване.
След няколко дни ще довавя и клип.

-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Ееее най-после дойде време да се похваля и аз с работещи обемни датчици. Ще се опитам да опиша процедурата по инсталирането така както аз я направих с помоща на темата от първият пост в началото. Искам да благодаря на колегите които ми помогнаха с информация а именно tonyM и разбира се Vag_activator memberlist.php?mode=viewprofile&u=266445 който беше адски любезен колкото и да му досаждах. Без помоща му нямаше да се справя а и нямаше кой да активира датчиците с VDS-Pro
Тъй като темата е за Пасат ще опиша процедурата за него и понеже съм ползвал същата тема като колегата от passatworld.com ще направя нещо като превод.
За инсталацията съм пуснал допълнителни кабели само. Използвал съм съществуващата инсталация на старите плафони като им отрязах буксите и запоих новите. Така е много по-лесно. Това което описвам е за комфорт модул 1J0 959 799 AH За 1C0 кабелите и пиновете по буксите са в различни гнезда
Необходимите чаркалъци за Пасат без шибидах:
Букса за ляв сензор: 4D0 972 623
Букса за десен сензор: 4B0 971 833
Ключ за спиране на датчиците: 4B0 962 109 A 01C
Букса за ключа за спиране: 1J0 972 722
1N4007 или 2N4007 Диод
Плафоните са както следва + цветовете им:
Плафони/датчик за кола БЕЗ шибидах:
3B0 951 171 D 7G8-ляв-Pure Beige
3B0 951 171 D 7H7-ляв-Sunshine Beige
3B0 951 171 D 8YS-ляв-Light Beige
3B0 951 171 D Y20-ляв-Pearl Grey
3B0 951 172 H 7G8-десен-Pure Beige
3B0 951 172 H 7H7-десен-Sunshine Beige
3B0 951 172 F 8YS-десен-Light Beige
3B0 951 172 G Y20-десен-Pearl Grey
Плафони/датчик за кола С ШИБИДАХ:
3B0 951 171 E 7G8-ляв-Pure Beige
3B0 951 171 E 7H7-ляв-Sunshine Beige
3B0 951 171 E 8YS-ляв-Light Beige
3B0 951 171 E Y20-ляв-Pearl Grey
3B0 951 172 J 7G8-десен-Pure Beige
3B0 951 172 J 7H7-десен-Sunshine Beige
3B0 951 172 G 8YS-десен-Light Beige
3B0 951 172 G Y20-десен-Pearl Grey
Без значение какво правите трябва да се сложи диод на централния плафон. Сваляте плафона и режете кафяво/белият кабел. Запоявате диода като лентичката която е върху него трябва да е от страната на инсталацията т.е. към колата. Страната която няма лентичка се запоява към буксата т.е. към плафона.
Окабеляване само за комфорт модул 1J0:
T15 е буксата на к. модула с 15 пина
T23 е буксата на к. модула с 23 пина
T6 е буксата с 6 пина на плафона и е от дясната страна
T4 е буксата с 4 пина на плафона и е от лявата страна/шофьора
T4a е буксата на ключа в която има 3 пина
Окабеляване на ключа:
T4a/1 → T15/9, T6/5
T4a/3 → T23/18
T4a/4 → T4/2, T6/2, и T23/16 (Сигнал за отворена врата)
Окабеляване на левия сензор:
T4/1 → T6/1
T4/2 → T4a/4, T23/16, и T6/2 (съществува от старата инсталация кафяво/бял кабел)
T4/3 → T6/3 → T23/22 (пуска се нов кабел, постоянен +)
T4/4 → заземяване (съществува от старата инсталация кафяв кабел)
окабеляване на десния сензор:
T6/1 → T4/1
T6/2 → T4a/4, T223/16, и T4/2 (съществува от старата инсталация кафяво/ бял кабел)
T6/3 → T4/3 → T23/22 (пуска се нов кабел, постоянен +)
T6/4 → заземяване (съществува от старата инсталация кафяв кабел)
T6/5 → T4a/1, T15/9
T6/6 → T15/8
След тази процедура и когато всичко е вързано правилно трябва с VDS-Pro бинарно да се конфигурира комфорт модула да отчита новите плафони с датчиците. За тази процедура можете да се обръщате към колегата Vag_activator memberlist.php?mode=viewprofile&u=266445 без каквито и да било притеснения.
Все пак ще опиша и това за хората притецаващи VDS-Pro
В меньто на VDS-Pro пишеш 46 за к. модула, пишеш 11 за влизане, пишеш 19283 като парола и после ентер два пъти.
Пишеш 26 за да прочетеш стойностите на долу дадените адреси. Запишете си стойностите на лист ако объркате нещо!
Пишеш 27, вкарваш адреса, после вкарваш новия код.
Адрес/ Новите стойности в адреса
4281 / 136
4287 / 136
4293 / 136
пишеш 10 за адаптация, пишеш 5, пишеш 1 и след това ентер. Прочети адресите които си променил с адаптацията и на тях трябва да пише 140. Затваряш връзката и всичко е готово.
И Внимавайте с пиновете ако решите да ги вадите !!!

Тъй като темата е за Пасат ще опиша процедурата за него и понеже съм ползвал същата тема като колегата от passatworld.com ще направя нещо като превод.
За инсталацията съм пуснал допълнителни кабели само. Използвал съм съществуващата инсталация на старите плафони като им отрязах буксите и запоих новите. Така е много по-лесно. Това което описвам е за комфорт модул 1J0 959 799 AH За 1C0 кабелите и пиновете по буксите са в различни гнезда
Необходимите чаркалъци за Пасат без шибидах:
Букса за ляв сензор: 4D0 972 623
Букса за десен сензор: 4B0 971 833
Ключ за спиране на датчиците: 4B0 962 109 A 01C
Букса за ключа за спиране: 1J0 972 722
1N4007 или 2N4007 Диод
Плафоните са както следва + цветовете им:
Плафони/датчик за кола БЕЗ шибидах:
3B0 951 171 D 7G8-ляв-Pure Beige
3B0 951 171 D 7H7-ляв-Sunshine Beige
3B0 951 171 D 8YS-ляв-Light Beige
3B0 951 171 D Y20-ляв-Pearl Grey
3B0 951 172 H 7G8-десен-Pure Beige
3B0 951 172 H 7H7-десен-Sunshine Beige
3B0 951 172 F 8YS-десен-Light Beige
3B0 951 172 G Y20-десен-Pearl Grey
Плафони/датчик за кола С ШИБИДАХ:
3B0 951 171 E 7G8-ляв-Pure Beige
3B0 951 171 E 7H7-ляв-Sunshine Beige
3B0 951 171 E 8YS-ляв-Light Beige
3B0 951 171 E Y20-ляв-Pearl Grey
3B0 951 172 J 7G8-десен-Pure Beige
3B0 951 172 J 7H7-десен-Sunshine Beige
3B0 951 172 G 8YS-десен-Light Beige
3B0 951 172 G Y20-десен-Pearl Grey
Без значение какво правите трябва да се сложи диод на централния плафон. Сваляте плафона и режете кафяво/белият кабел. Запоявате диода като лентичката която е върху него трябва да е от страната на инсталацията т.е. към колата. Страната която няма лентичка се запоява към буксата т.е. към плафона.
Окабеляване само за комфорт модул 1J0:
T15 е буксата на к. модула с 15 пина
T23 е буксата на к. модула с 23 пина
T6 е буксата с 6 пина на плафона и е от дясната страна
T4 е буксата с 4 пина на плафона и е от лявата страна/шофьора
T4a е буксата на ключа в която има 3 пина
Окабеляване на ключа:
T4a/1 → T15/9, T6/5
T4a/3 → T23/18
T4a/4 → T4/2, T6/2, и T23/16 (Сигнал за отворена врата)
Окабеляване на левия сензор:
T4/1 → T6/1
T4/2 → T4a/4, T23/16, и T6/2 (съществува от старата инсталация кафяво/бял кабел)
T4/3 → T6/3 → T23/22 (пуска се нов кабел, постоянен +)
T4/4 → заземяване (съществува от старата инсталация кафяв кабел)
окабеляване на десния сензор:
T6/1 → T4/1
T6/2 → T4a/4, T223/16, и T4/2 (съществува от старата инсталация кафяво/ бял кабел)
T6/3 → T4/3 → T23/22 (пуска се нов кабел, постоянен +)
T6/4 → заземяване (съществува от старата инсталация кафяв кабел)
T6/5 → T4a/1, T15/9
T6/6 → T15/8
След тази процедура и когато всичко е вързано правилно трябва с VDS-Pro бинарно да се конфигурира комфорт модула да отчита новите плафони с датчиците. За тази процедура можете да се обръщате към колегата Vag_activator memberlist.php?mode=viewprofile&u=266445 без каквито и да било притеснения.
Все пак ще опиша и това за хората притецаващи VDS-Pro
В меньто на VDS-Pro пишеш 46 за к. модула, пишеш 11 за влизане, пишеш 19283 като парола и после ентер два пъти.
Пишеш 26 за да прочетеш стойностите на долу дадените адреси. Запишете си стойностите на лист ако объркате нещо!
Пишеш 27, вкарваш адреса, после вкарваш новия код.
Адрес/ Новите стойности в адреса
4281 / 136
4287 / 136
4293 / 136
пишеш 10 за адаптация, пишеш 5, пишеш 1 и след това ентер. Прочети адресите които си променил с адаптацията и на тях трябва да пише 140. Затваряш връзката и всичко е готово.
И Внимавайте с пиновете ако решите да ги вадите !!!
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Радвам се колега,че най-после всичко си дойде на мястото!
Скоро и аз ще монтирам мойте,и ще кача някоя друга снимка.Иначе мелодичната сирена е вече на колата и работи чудесно!
Скоро и аз ще монтирам мойте,и ще кача някоя друга снимка.Иначе мелодичната сирена е вече на колата и работи чудесно!
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Ето няколко снимки от мен за да се добие представа какво ви очаква 

- Прикачени файлове
Последна промяна от penko_pulev на Съб 02 мар 2013 23:09, променено общо 2 пъти.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
чудесно обяснение!
Евала колега!
чакам да се постопли и почвам монтажа на моите обемни датчици!
Евала колега!
чакам да се постопли и почвам монтажа на моите обемни датчици!
Последна промяна от svere на Нед 03 мар 2013 12:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?




Поздрави и дано темата е плезна за колегите които искат да направят интервенцията сами. Все пак се събра доста информация в нея, както за Голф така и за Пасат

- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Утре мисля да се захвана с инсталацията на обемните датчици.Те малко са от пасат б5,но мисля няма да има някакви проблеми (най-много да се наложи да взема други от голф 4).
Като за целта днес подготвих инсталацията,утре ще е монтажа.Като ще използвам и момента да си опъна и 2 кабела от 5-тата врата до комфорт модула,за да ми е готова и инсталацията за "реле 79" за копчето за отваряне на багажника...както и отварянето му от фабричен ключ от средният бутон!
Направих и ключ с паник бутон,като за целта си поръчах кутииката от колегата xm_net.
За снимките,ще щракна 1-2...но клип ще има със сигурност (това обещавам)!
Ето и снимките от ключ с 2 бутона към ключ с 3+паник бутон!
Добавя се среден бутон,бутонче от Handsfree nokia
и съпротивление 1К (smd 102)
Голф-а е 99" и трудно намерих ключ на 433mhz с новият дизайн,светодиод и място за бутончето за "Panic"!
Като за целта днес подготвих инсталацията,утре ще е монтажа.Като ще използвам и момента да си опъна и 2 кабела от 5-тата врата до комфорт модула,за да ми е готова и инсталацията за "реле 79" за копчето за отваряне на багажника...както и отварянето му от фабричен ключ от средният бутон!
Направих и ключ с паник бутон,като за целта си поръчах кутииката от колегата xm_net.
За снимките,ще щракна 1-2...но клип ще има със сигурност (това обещавам)!
Ето и снимките от ключ с 2 бутона към ключ с 3+паник бутон!
Добавя се среден бутон,бутонче от Handsfree nokia

Голф-а е 99" и трудно намерих ключ на 433mhz с новият дизайн,светодиод и място за бутончето за "Panic"!
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
След известни затруднения,вече всичко е готово.Обемните датчици са на лице-монтирани и работещи!
Използвах съществуващата инсталация,направих 1-2 грешки естествено
но за 2 дни монтирах всичко!
Имам няколко снимки,който ще кача.При монтажа не се режат никакви кабели,а се добавят или присъединяват към други кабели който влизат в комфорт модула!
За да ви светне бутона за дезактивиране на обемните датчици се постявя диод 1N4007,и посоката му трябва да е от 1-към 2 пин на буксата на самият бутон!Отбелязъл съм го в схемата.За да мига и да издава звук алармата както при отключване,се пускат 2 кабела от комфорт модула към таблото или към бутона за авариините (това още не съм го направил)
Тук е подготвена инсталацията,която после 2 пъти преправих:
Тук е монтажа на диода за осветлението на бутона:
Бутона е вече монтиран:
Това е като цяло,ще видя да направя и клип.
Алармата се прекодира на 12 или 136 на адреси:04281;04287;04293;
Първо ги направих на 12 с VDS PRO,активирах интериор мониторинга.След като влязох с ключа,алармата се дезактвираше и после с VDS PRO направих стойностите на 136!
Използвах съществуващата инсталация,направих 1-2 грешки естествено

Имам няколко снимки,който ще кача.При монтажа не се режат никакви кабели,а се добавят или присъединяват към други кабели който влизат в комфорт модула!
За да ви светне бутона за дезактивиране на обемните датчици се постявя диод 1N4007,и посоката му трябва да е от 1-към 2 пин на буксата на самият бутон!Отбелязъл съм го в схемата.За да мига и да издава звук алармата както при отключване,се пускат 2 кабела от комфорт модула към таблото или към бутона за авариините (това още не съм го направил)
Тук е подготвена инсталацията,която после 2 пъти преправих:
Тук е монтажа на диода за осветлението на бутона:
Бутона е вече монтиран:
Това е като цяло,ще видя да направя и клип.
Алармата се прекодира на 12 или 136 на адреси:04281;04287;04293;
Първо ги направих на 12 с VDS PRO,активирах интериор мониторинга.След като влязох с ключа,алармата се дезактвираше и после с VDS PRO направих стойностите на 136!
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
При мен също е така. До колкото си спомням прекодирахме на 136 и сега като отключа с ключа и отворя вратата веднага се пуска алармата. При мен ми прави впечатление нещо друго обаче. Когато отключвам с ключа от шофьорската врата не винаги се отключва цялата кола а в повечето случаи само шофьорската. Ако обаче отключа от пасажерската врата се отключват всички врати. Това ме навява на някакъв проблем който ще се търси.
Екстрата си заслужава от където и да се погледне!
Относно копчето за задния багажник не знам дали ще стане при мен. Дистанционното ми е на 433 МГх. но има няколко разлики с това което си снимал, но имам място да му закача още един бутон :)
Колега чакаме снимки да видим и електро хроматичното огледало :) Както и информация от каква кола, колкото пари и как си го свързал
Екстрата си заслужава от където и да се погледне!
Относно копчето за задния багажник не знам дали ще стане при мен. Дистанционното ми е на 433 МГх. но има няколко разлики с това което си снимал, но имам място да му закача още един бутон :)
Колега чакаме снимки да видим и електро хроматичното огледало :) Както и информация от каква кола, колкото пари и как си го свързал

- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Пасат Б5 и плафони с датчик за аларма - как да свържем?
Огледалото е от пасат мисля,при теб явно е активирано селективно отключване.
За 20лв с инсталацията,релета и всичко необходимо без декоративните капачета...и ще трябва да се закупи и ново голче което е 20лв + лепило за стойката което е 9-10лв във vw.
Пробвай да отключиш,и като се отключи пак отключи (това все с ключа)!
Ще видиш,че по този начин ще оключи всички врати!
За 20лв с инсталацията,релета и всичко необходимо без декоративните капачета...и ще трябва да се закупи и ново голче което е 20лв + лепило за стойката което е 9-10лв във vw.
Пробвай да отключиш,и като се отключи пак отключи (това все с ключа)!
Ще видиш,че по този начин ще оключи всички врати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 69 госта