Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Николай Ангелов
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Мнениеот Николай Ангелов » Нед 17 фев 2013 23:46


Благодаря за разяснението. Явно съм извадил късмет. Дано колегата е решил проблема си.

п.п. А към останалата част от поста ти - предполагам, това е градивна критика и ще го приема така. Но съгласи се, че понякога нещата се развиват не както сме очаквали. От споделеното в предния ми пост става ясно, че пътувах на разстояние над 100 километра (направило ти е впечатление). Предполагам не на сериозно си на мнение, че бих тръгнал "на лампа", независимо от стойността на автомобила. Излишно е да обяснявам как се стигна до там (а и не е важно), но ако не си изпадал в подобна ситуация, то на мен ми се случи (а не съм единствен). Не е приятно. Не го пожелавам на никого.




ZanderBG
Мнения: 129
Регистриран на: Пет 17 дек 2010 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Мнениеот ZanderBG » Вто 19 фев 2013 11:42


няма проблем да я караш "на лампа" - ама лампата свети поне 70км преди да загасне мотора...
Аз на 2 пъти съм треперил да не ми свърши горивото - единия път в Швейцария при -18С в един планински проход... Там бензиностанциите не работят през нощта... Само колонки с кредитна карта, ама не навсякъде ги има...
Втория път пътувах за Ивайовград и се бях заблудил, че има втора ЕКО на магистралата... Тогава пък беше към 38С жега... Слава Богу и двата пъти стигнах до колонката въпреки, че ми показваше "0км"...

Преди години с рено 1.9ДТИ ми свърши нафтата на излизане от Сф малко преди караулката (бях решил да зареждам на Лукойла)... Голям резил -15С и с бебе на 3 месеца в колата... Хванах кола на стоп, изрових от кофите на бензиностанцията една 10л туба от мин вода и си заредих :) За 20сек въртене запали пущината. :mhihi


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Мнениеот lz2aii » Вто 19 фев 2013 16:07


Колегата така и не драсна някой ред какво е направил с паленето. Дано да се сети за форума и да сподели какво се е случило, защото това може на всеки да се случи.


kurmijanko
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Мнениеот kurmijanko » Чет 14 ное 2013 9:59


извинявам се, вече е много късно но забравих да споделя.
Дръпнаха ме до бензиностанцията, заредих още, въртях бая, падна ми акумулатора, дадоха ми ток, въртях още и запали.
Искам само да се включа и за бутането. Доколкото знам новите дизели, които палят там с налягане, копресия, не трябва да се бутат за да не се развали това дето прави компресията. Така ми каза човека от когото купих колата. Дали е така, ще е добре някой по-запознат да потвърди.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Мнениеот drago_tr » Чет 14 ное 2013 12:35


Николай Ангелов написа:
п.п. Може ли да споделиш какъв е риска за двигателя при бутане за описаната ситуация? Ще ми бъде полезно да науча нещо ново :redface .


Тънкия момент при дърпането е или бутането е да не отпускаш рязко съединителя от веднъж....да има лееееко обиране на въртящия момент...не знам как точно да се изразя :banghead ...дано да сте разбрали.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали

Мнениеот phantom_ » Чет 14 ное 2013 16:46


kurmijanko написа:извинявам се, вече е много късно но забравих да споделя.
Дръпнаха ме до бензиностанцията, заредих още, въртях бая, падна ми акумулатора, дадоха ми ток, въртях още и запали.
Искам само да се включа и за бутането. Доколкото знам новите дизели, които палят там с налягане, копресия, не трябва да се бутат за да не се развали това дето прави компресията. Така ми каза човека от когото купих колата. Дали е така, ще е добре някой по-запознат да потвърди.

Това със компресията няма много общо всички двигатели я имат,но дизелите повечко..опасното в случая с паленето на дърпане е че повечето коли агренажа им е с ремък и когато се прави такъв опит е опасно да не прескочи ремъка icon_idea



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, lubomir911 и 43 госта