Благодаря за разяснението. Явно съм извадил късмет. Дано колегата е решил проблема си.
п.п. А към останалата част от поста ти - предполагам, това е градивна критика и ще го приема така. Но съгласи се, че понякога нещата се развиват не както сме очаквали. От споделеното в предния ми пост става ясно, че пътувах на разстояние над 100 километра (направило ти е впечатление). Предполагам не на сериозно си на мнение, че бих тръгнал "на лампа", независимо от стойността на автомобила. Излишно е да обяснявам как се стигна до там (а и не е важно), но ако не си изпадал в подобна ситуация, то на мен ми се случи (а не съм единствен). Не е приятно. Не го пожелавам на никого.



Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пет 17 дек 2010 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали
няма проблем да я караш "на лампа" - ама лампата свети поне 70км преди да загасне мотора...
Аз на 2 пъти съм треперил да не ми свърши горивото - единия път в Швейцария при -18С в един планински проход... Там бензиностанциите не работят през нощта... Само колонки с кредитна карта, ама не навсякъде ги има...
Втория път пътувах за Ивайовград и се бях заблудил, че има втора ЕКО на магистралата... Тогава пък беше към 38С жега... Слава Богу и двата пъти стигнах до колонката въпреки, че ми показваше "0км"...
Преди години с рено 1.9ДТИ ми свърши нафтата на излизане от Сф малко преди караулката (бях решил да зареждам на Лукойла)... Голям резил -15С и с бебе на 3 месеца в колата... Хванах кола на стоп, изрових от кофите на бензиностанцията една 10л туба от мин вода и си заредих :) За 20сек въртене запали пущината.
Аз на 2 пъти съм треперил да не ми свърши горивото - единия път в Швейцария при -18С в един планински проход... Там бензиностанциите не работят през нощта... Само колонки с кредитна карта, ама не навсякъде ги има...
Втория път пътувах за Ивайовград и се бях заблудил, че има втора ЕКО на магистралата... Тогава пък беше към 38С жега... Слава Богу и двата пъти стигнах до колонката въпреки, че ми показваше "0км"...
Преди години с рено 1.9ДТИ ми свърши нафтата на излизане от Сф малко преди караулката (бях решил да зареждам на Лукойла)... Голям резил -15С и с бебе на 3 месеца в колата... Хванах кола на стоп, изрових от кофите на бензиностанцията една 10л туба от мин вода и си заредих :) За 20сек въртене запали пущината.

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали
Колегата така и не драсна някой ред какво е направил с паленето. Дано да се сети за форума и да сподели какво се е случило, защото това може на всеки да се случи.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали
извинявам се, вече е много късно но забравих да споделя.
Дръпнаха ме до бензиностанцията, заредих още, въртях бая, падна ми акумулатора, дадоха ми ток, въртях още и запали.
Искам само да се включа и за бутането. Доколкото знам новите дизели, които палят там с налягане, копресия, не трябва да се бутат за да не се развали това дето прави компресията. Така ми каза човека от когото купих колата. Дали е така, ще е добре някой по-запознат да потвърди.
Дръпнаха ме до бензиностанцията, заредих още, въртях бая, падна ми акумулатора, дадоха ми ток, въртях още и запали.
Искам само да се включа и за бутането. Доколкото знам новите дизели, които палят там с налягане, копресия, не трябва да се бутат за да не се развали това дето прави компресията. Така ми каза човека от когото купих колата. Дали е така, ще е добре някой по-запознат да потвърди.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали
Николай Ангелов написа:
п.п. Може ли да споделиш какъв е риска за двигателя при бутане за описаната ситуация? Ще ми бъде полезно да науча нещо ново.
Тънкия момент при дърпането е или бутането е да не отпускаш рязко съединителя от веднъж....да има лееееко обиране на въртящия момент...не знам как точно да се изразя

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат 5.5, 1,9 ТДИ свърши горивото и не може да запали
kurmijanko написа:извинявам се, вече е много късно но забравих да споделя.
Дръпнаха ме до бензиностанцията, заредих още, въртях бая, падна ми акумулатора, дадоха ми ток, въртях още и запали.
Искам само да се включа и за бутането. Доколкото знам новите дизели, които палят там с налягане, копресия, не трябва да се бутат за да не се развали това дето прави компресията. Така ми каза човека от когото купих колата. Дали е така, ще е добре някой по-запознат да потвърди.
Това със компресията няма много общо всички двигатели я имат,но дизелите повечко..опасното в случая с паленето на дърпане е че повечето коли агренажа им е с ремък и когато се прави такъв опит е опасно да не прескочи ремъка

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen, lubomir911 и 43 госта