термостат- венто1.8
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
термостат- венто1.8
често при по-продължително изкачване т-става95-100гр. казаха ми че това било нормално за тези автомобили пък беше и лятото но скоро при същото изкачване при т-отвън около 15гр. т-на таблото показа100гр.и се включи за пръв път светлинна и звукова сигнализация светна 3 пъти лампата с внимание . Спрях и установих че перката на радиатора не се върти моля за мнение БЛАГОДАРЯ
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
1) изгоряла мотор на перката
2) прецакан датчик на перката
3) някакви въздушния ями по охладителната система (вероятно в радиатора)
4) запушвания по охл. система
това са част от въможните проблеми.....
Аз лично бих започнал с обезвъздушаване. Перката трябва да захапе на около 92+ градуса. Датчика и се намира долу на радиатора някъде. Ми дерзай по тези проблеми и ползвай търсачката мисля че има поне 10 теми за такъв проблем....
2) прецакан датчик на перката
3) някакви въздушния ями по охладителната система (вероятно в радиатора)
4) запушвания по охл. система
това са част от въможните проблеми.....
Аз лично бих започнал с обезвъздушаване. Перката трябва да захапе на около 92+ градуса. Датчика и се намира долу на радиатора някъде. Ми дерзай по тези проблеми и ползвай търсачката мисля че има поне 10 теми за такъв проблем....
Re: термостат- венто1.8
ventotosasho написа:често при по-продължително изкачване т-става95-100гр. се включи за пръв път светлинна и звукова сигнализация светна 3 пъти лампата с внимание .
Да не е била лампата на маслото

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: термостат- венто1.8
Окъси си кабелчетата на датчика (по принцип без значение но за всеки случай остави на контакт )на радиатора и виж дали ще завърти перката ,ако завърти значи сменяш датчика ако не, гледаш предпазителите и нататък към двигателчето на перката ако все пак всичко е ок, прегледай термостата дали отваря на точната температура,начините за проверка са като го свалиш и го поставиш в топла вода и с термометър гледаш на колко отваря......успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта