Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Здравейте
имам следния проблем с пасат 97 год AEB двигател
Когато пробвам да го закача с ваг ком 311 (регистрирана) не може да намери нито един контролер,само за проба закачам ауди същата година и няма проблем.Намалих скоростта на порта но пак без резултат...
Другия ми въпрос е за Ваг тахо.До колкото знам когато не знаеш какъв е километража натискам да се свърже с което и да е еку и то си го намира и изписва каква марка и модел е.Но в случая не намира нито едно!
Пробвах ги всичките подред ръчно и но не се върза към нито едно.
Към колегите който ще рогаят с автоджамбази и други глупости,не съм автокъща и не го правя с цел печалба.Искам на мой приятел да зануля километража това е.
Кабела е пробван и си работи нормално
Някакви идеи?
имам следния проблем с пасат 97 год AEB двигател
Когато пробвам да го закача с ваг ком 311 (регистрирана) не може да намери нито един контролер,само за проба закачам ауди същата година и няма проблем.Намалих скоростта на порта но пак без резултат...
Другия ми въпрос е за Ваг тахо.До колкото знам когато не знаеш какъв е километража натискам да се свърже с което и да е еку и то си го намира и изписва каква марка и модел е.Но в случая не намира нито едно!
Пробвах ги всичките подред ръчно и но не се върза към нито едно.
Към колегите който ще рогаят с автоджамбази и други глупости,не съм автокъща и не го правя с цел печалба.Искам на мой приятел да зануля километража това е.
Кабела е пробван и си работи нормално
Някакви идеи?
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помощт при вързването на пасат с ваг ком/тахо
колега най-вероятно няма връзка с компа на колата провери окабеляването
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Помощт при вързването на пасат с ваг ком/тахо
шанса е доста малък защото е вързвана към друг комп скоро.Проблема е при мен и комуникацията с коата, но не знам къде да го потърся.
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Помощт при вързването на пасат с ваг ком/тахо
След като запалих колата ВАГ тахото се върза веднага и всичко заработи за него.
Отностно ваг кома обаче нещата не се подобриха.Пак няма връзка с никой модул дори двигателя
Свалих и пробвах с VCDS-Lite (не регистрирана) пак не показва връзка с никой модул.
Отностно ваг кома обаче нещата не се подобриха.Пак няма връзка с никой модул дори двигателя
Свалих и пробвах с VCDS-Lite (не регистрирана) пак не показва връзка с никой модул.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Колега колата предполагам не е с оригиналния касетофон а има слаган друг, най-вероятно CD. Вадиш го и гледаш отзад кабелите в буксата. Не съм сигурен кой кабел беше. Бял или сив. Режеш го и си готов. Този кабел е за диагностика на фабричната музика и когато я замениш обърква повечето диагностичен софтуер. Просто трябва да се отреже ако не е направено. Кабела е за диагностика по К линия. Ако не знаеш кой е утре вечер мога да снимам и да ти го покажа.
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
не го знам кой е кабела но ще го потърся,
Може да не е направено да,но това може ли повлияе на различна работа на 2 еднакви кабела?
с единия кабел просто работи с другия не.С този който не работи го пробвам на друга кола няма проблем със същия лаптоп.
нормално ли е когато натисна на ODB Compatibility test резултата да е следния:
Car is not ISO/ODB-II compatible!
if this car is VW/Audi/Seat/Shkoda try SELECT -> individual controlers
пробвах го и така директно да пробвам който и да е контролер
Не се закачи с нито един.
Може да не е направено да,но това може ли повлияе на различна работа на 2 еднакви кабела?
с единия кабел просто работи с другия не.С този който не работи го пробвам на друга кола няма проблем със същия лаптоп.
нормално ли е когато натисна на ODB Compatibility test резултата да е следния:
Car is not ISO/ODB-II compatible!
if this car is VW/Audi/Seat/Shkoda try SELECT -> individual controlers
пробвах го и така директно да пробвам който и да е контролер
Не се закачи с нито един.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
След 2000-2001 мисля, че са OBD II съвместими. Тази в случая излиза, че не е такава ;)
Дам, прав съм:
1996: The OBD-II specification is made mandatory for all cars sold in the United States.
От 1996 е задължителен за всички коли продавани в САЩ.
2001: The European Union makes EOBD mandatory for all gasoline (petrol) vehicles sold in the European Union, starting in MY2001 (see European emission standards Directive 98/69/EC
От 2001 е задължителен за всички БЕНЗИНОВИ коли продавани в ЕС
2004: The European Union makes EOBD mandatory for all diesel vehicles sold in the European Union
От 2004 е задължителен за всички дизелови коли продавани в ЕС
P.S. Макар, че нашата Шкода Октавия е 1997 да ползвам VCDS 11.4 без проблеми.
Значи май проблема е на друго място...
Дам, прав съм:
1996: The OBD-II specification is made mandatory for all cars sold in the United States.
От 1996 е задължителен за всички коли продавани в САЩ.
2001: The European Union makes EOBD mandatory for all gasoline (petrol) vehicles sold in the European Union, starting in MY2001 (see European emission standards Directive 98/69/EC
От 2001 е задължителен за всички БЕНЗИНОВИ коли продавани в ЕС
2004: The European Union makes EOBD mandatory for all diesel vehicles sold in the European Union
От 2004 е задължителен за всички дизелови коли продавани в ЕС
P.S. Макар, че нашата Шкода Октавия е 1997 да ползвам VCDS 11.4 без проблеми.
Значи май проблема е на друго място...
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
аз това го дадох за съместимостта като просто странно но явно не е толкова :))
Програмата си го изписва че колата не е съвместима и следователно да се пробват индивидуално модулите.
Това и правя,но определено Никой от модулите не иска да се разпознае от програмата.
Другото което забелязах е когато се мъчи да се върже...
обяснено с прости думи: на другата ми кола когато влизам в даден контролер 2 секунди преди да го прочете се чува един много лек и тих звук от таблото...
Дори и някога към някой контролер по трудно да се вързва,мисли колкото е необходимо и след като се чуе този много тих звук от таблото тогава се появяват данните в ваг компа.звука не е от зумер нито нещо подобно...
Когато пробвам да прочета някой контролер на пасата по някое време докато се опитва да се върже се чува този звук но нищо повече... чува се еднократно (колкото и на другата ми кола дори е същия) но просто не излизат никакви данни за контролера.
Извинявам се за глупавото и просто обяснение...
Поздрави
Програмата си го изписва че колата не е съвместима и следователно да се пробват индивидуално модулите.
Това и правя,но определено Никой от модулите не иска да се разпознае от програмата.
Другото което забелязах е когато се мъчи да се върже...
обяснено с прости думи: на другата ми кола когато влизам в даден контролер 2 секунди преди да го прочете се чува един много лек и тих звук от таблото...
Дори и някога към някой контролер по трудно да се вързва,мисли колкото е необходимо и след като се чуе този много тих звук от таблото тогава се появяват данните в ваг компа.звука не е от зумер нито нещо подобно...
Когато пробвам да прочета някой контролер на пасата по някое време докато се опитва да се върже се чува този звук но нищо повече... чува се еднократно (колкото и на другата ми кола дори е същия) но просто не излизат никакви данни за контролера.
Извинявам се за глупавото и просто обяснение...
Поздрави
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Здравейте отново
до момента само един път успя да се върже ваг-ком и на следващия оптит пак не успява.
Интересното е че като пусна да сканира всички контролери има достъп само до централното и климатроника,а до двигателя не иска да се върже.
Някакви идеи къде да търся проблема?
Акумулатора е махан но резултат няма.
до момента само един път успя да се върже ваг-ком и на следващия оптит пак не успява.
Интересното е че като пусна да сканира всички контролери има достъп само до централното и климатроника,а до двигателя не иска да се върже.
Някакви идеи къде да търся проблема?
Акумулатора е махан но резултат няма.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Ако си рестартираш Компютъра(Лаптоп,ПЦ) и опиташ веднага след това да се свържеш с колата,какво става?
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
резултата е същия.
току що го пробвах ;)
А отностно рязането на кабел за евентуален проблем със СД-то - направо откачих СД-то.
току що го пробвах ;)
А отностно рязането на кабел за евентуален проблем със СД-то - направо откачих СД-то.
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Или просто джамбазите са резнали К линията от моторния ЕБУ за да не се виждат неизправностите при покупка.Много такива съм оправял-Отварям кабелния сноп до ЕБУ и там се връзвам ,после си пускам един постоянен проводник от там и така когато идва клиента си провеждам диагностиката.
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 2:01
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Има логика въпреки че един път според собственика се е вързвало.
Ако има резнат кабел няма ли да има проблем с всички контролери?
Защото сега има достъп до два но не и до двигателя ?
Ако има резнат кабел няма ли да има проблем с всички контролери?
Защото сега има достъп до два но не и до двигателя ?
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
[quote="rudoni"]Или просто джамбазите са резнали К линията от моторния ЕБУ за да не се виждат неизправностите [/q
Всички са вързани заедно и за това едни се виждат ,а други не!
Всички са вързани заедно и за това едни се виждат ,а други не!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат Б5 AEB помощ при свързването с ваг ком/тахо
Колегата е споменал веднъж,че е успял да се свърже! 
