Не съм сигурен дали темата е точно за тук и ще помоля модераторите, ако трябва да я преместят.
Идеята я такава преминаване към по-голям мотор примерно 2,0 чрез смяна та блок + (глава) и скорости, или само Бутала + колянов вал и скорости.
При смяната на скоростите на пръв поглед виждам различен съединител, вътрешни карета и управлението на скоростите.
Намерил съм двигател АПК комплект с скоростите за 700лв и честно казано си мисля, че няма да има проблем с насаждането му, като съм замислил да ползвам цялата инсталация и управление от по малкия мотор.
Ако някой е правил нещо такова и може да даде съвет или жокер ще съм благодарен.
Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
Re: Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
И аз съм замислил смяна на АКЛ мотора,само че с AQY 2.0 спира ме това,че са много редки мотори в нашата страна и не съм срещал да се продава някъде. Някой ако е правил подобна интервенция да дава съвети и мнения 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
То за ставане ще стане, ама освен скоростите с жилата, ще трябва да смениш и полуоските. Ако решиш да си оставиш твоите скорости, ще трябва да сложиш маховика и съединителя от твоите, щото са различни.
Виж, главата и всичко по нея, клапани, повдигачи, разпределителен вал и т.н. са едно към едно с твоите.
Най-голямия проблем ще ти е, че някой трябва да пренапише флаша, щом ще ползваш твоята си инсталация. Горивните карти са различни. И този някой трябва много добре да си разбира от работата, щото последствията може да са фатални.
Виж, главата и всичко по нея, клапани, повдигачи, разпределителен вал и т.н. са едно към едно с твоите.
Най-голямия проблем ще ти е, че някой трябва да пренапише флаша, щом ще ползваш твоята си инсталация. Горивните карти са различни. И този някой трябва много добре да си разбира от работата, щото последствията може да са фатални.
Re: Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
то е ясно,че такъв мотор от 4-ка надали ще намеря.. как стоят нещата при бора/пасат/битъл/джета - еднакви ли са захватите на двигателя и скоростите с тези на голфа? Най-вече за бора ме интересува,щото се намират най-лесно.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
Най-голямия проблем ще ти е, че някой трябва да пренапише флаша, щом ще ползваш твоята си инсталация. Горивните карти са различни. И този някой трябва много добре да си разбира от работата, щото последствията може да са фатални.
А ако го оставим с този на 1,6 да си работи? Другия вариант е вече писан такъв.
А за скоростите ще сменя и тях, но мисля че с едни вътрешни карета всичко ще заспи!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
Близо три години по-късно мисля да подновя проекта, обче сега ми дойде друга идея, да разтъргам блока и да сложа бутала, биели и колянов вал от АПК 2000куб 115 коня, двигател за донор имам, но преди да разглобя и да действам трябва да разбера еднакво високи ли са двата блока, и дали може да се вкара КВ от 2ката в блока на 1,6 разликата е 5мм в хода на двата вала но от там трябва да са различни буталата и биелите. Та имаше в форума някъде тая информация майче и немога да я открия.
-
- VW експерт
- Мнения: 13408
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 от 1,6 АКЛ към 2,0 АПК
dabich написа: да разтъргам блока .
Откажи се на момента.
Блока на АКЛ е някъкав гаден,не подлежи на стъргане,чегъртане и други такива железообработващи процедури.
На 2.0/115кс от поколението на Голф4 блока е чугунен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта