
Червената шапчица - Golf mk2 1.6 EZ - 1.8 PB
- vucata
- Мнения: 3611
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Еее разгеле, красота ! Сега остава да се къпеш всеки ден за да не загрозяваш и вмирисваш картинката и всичко ще е ток и жица  
			
									
									
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Обещавам ти ако всеки ден ми оставяш на предния капак по 5 лева докато съм на даскало,така и така от там минаваш,ще я мия всеки ден.  
			
									
										
						
- vucata
- Мнения: 3611
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Тоя па...аз говорех за теб бе...ти да се къпеш   
   
   
  
			
									
										
						 
   
   
  
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Мисля си ако сложа по ниски тампони на макферсоните дали ще я смъкна мъничко,дайте мнение ?   
 

			
									
										
						 
 
- 
				golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Червената шапчица - Golf mk2
По-ниски няма според мен.Има по-ниски но са стари и смачкани 
			
									
										
						
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Дайте тогава идея как да го смъкна малко ?
			
									
										
						- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Еми явно трябва да смениш пружините отпред.Колко понижават тези? Предполагам 40мм,сложи 60.Или е прекалено? Гумите не са ти големи във всеки случай.Стойката е стегната,но може малко надолу да :) Успех ги желая  
			
									
										
						
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Гумите са на 50,мисля да слагам на 45 но честно казано не знам с колко свалят тези,ще потърся пружини на 60 както каза и ще опитам,много благодаря,поздрави  
			
									
										
						
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Червената шапчица - Golf mk2
И аз вече карам с 15-ка на 45 и да ти кажа ще падне малко. Отделно по-малката гума стои по-добре на самата джанта   А това сваляне, което мислиш да направиш, става с едни по-малки чинийки, които стоят в горния край на амортисьора, но такива чинийки само Доктора продаваше
 А това сваляне, което мислиш да направиш, става с едни по-малки чинийки, които стоят в горния край на амортисьора, но такива чинийки само Доктора продаваше  Не знам другаде къде може да се продават, но със сигурност ще ги има някъде
 Не знам другаде къде може да се продават, но със сигурност ще ги има някъде  
И още една снимка на моя фаворит от червените МК2 с тясна броня 
 

			
									
										
						 А това сваляне, което мислиш да направиш, става с едни по-малки чинийки, които стоят в горния край на амортисьора, но такива чинийки само Доктора продаваше
 А това сваляне, което мислиш да направиш, става с едни по-малки чинийки, които стоят в горния край на амортисьора, но такива чинийки само Доктора продаваше  Не знам другаде къде може да се продават, но със сигурност ще ги има някъде
 Не знам другаде къде може да се продават, но със сигурност ще ги има някъде  
И още една снимка на моя фаворит от червените МК2 с тясна броня
 
 
- Vw vento 1.9 TDI
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 18 юли 2012 14:34
- Автомобил: vw vento 1.9 tdi
- Двигател: 1z 90 hp
- Местоположение: София
Re: Червената шапчица - Golf mk2
az sum sus projini fk i amortisiori GTS i mnogo nisko mi d0ide vw vento 1.9tdi
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от gr_kanev на Пон 25 фев 2013 19:55, променено общо 1 път.
					
Причина: К И Р И Л И Ц А ! ! !
			
										
						Причина: К И Р И Л И Ц А ! ! !
- icotoooo
- Мнения: 379
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 15:52
- Автомобил: VW Golf MKIV GT-TDI
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Мисля,че колегата Slaveiko67 продаваше такива чашки 
			
									
										
						
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Благодаря Ви,ще поразпитам как стоят нещата и кой има такива..  
			
									
										
						
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Бях гледал в ebay,бяха около 10ина лв,ако намеря ще ти поръчаме ако искаш   Само да ги намеря
 Само да ги намеря  
			
									
										
						 Само да ги намеря
 Само да ги намеря  
- jocha
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.3NZ 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Колега честно казано идеална е с тези пружини а относно макферсоните на нашите дупки те сами ще станат по-ниски за около половин година гаранция ти давам   иначе като цяло и моята е с 40/40 и при смяната сложих нови макферсони за около месец се набиха с около 0.7 и от двата края като от дясно съм сложил старата шофьорска пружина защото е по-мека и е с около 1см по-ниска от пасажерската, а пасажерската на мястото на шофьорската и в момента колата си стои перфектно с една идея е по-ниска отпред (особено като махнах 40кг. музика от багажника стана още по-явно
 иначе като цяло и моята е с 40/40 и при смяната сложих нови макферсони за около месец се набиха с около 0.7 и от двата края като от дясно съм сложил старата шофьорска пружина защото е по-мека и е с около 1см по-ниска от пасажерската, а пасажерската на мястото на шофьорската и в момента колата си стои перфектно с една идея е по-ниска отпред (особено като махнах 40кг. музика от багажника стана още по-явно   ) и поне за мен това е идеалният размер на пружини, защото не те задължават да се съобразяваш прекомерно от къде минаваш а същевременно пак е ниска и стабилна всичко останало е красиво за гледане, но трябва да си с 3 на ум къде и как караш и ако не си със спортни амове колко силно ще удариш в дупката защото при 60мм отпред при силен рязък удар амортисьора се свива почти до край и има голяма опасност да изплюе маслото (по каталог на стандартен маслен амортисьор дават пружина до 40мм което е оптималното без да навреди особено и да скъси живота на амортисьора)
 ) и поне за мен това е идеалният размер на пружини, защото не те задължават да се съобразяваш прекомерно от къде минаваш а същевременно пак е ниска и стабилна всичко останало е красиво за гледане, но трябва да си с 3 на ум къде и как караш и ако не си със спортни амове колко силно ще удариш в дупката защото при 60мм отпред при силен рязък удар амортисьора се свива почти до край и има голяма опасност да изплюе маслото (по каталог на стандартен маслен амортисьор дават пружина до 40мм което е оптималното без да навреди особено и да скъси живота на амортисьора) 
			
									
										
						 иначе като цяло и моята е с 40/40 и при смяната сложих нови макферсони за около месец се набиха с около 0.7 и от двата края като от дясно съм сложил старата шофьорска пружина защото е по-мека и е с около 1см по-ниска от пасажерската, а пасажерската на мястото на шофьорската и в момента колата си стои перфектно с една идея е по-ниска отпред (особено като махнах 40кг. музика от багажника стана още по-явно
 иначе като цяло и моята е с 40/40 и при смяната сложих нови макферсони за около месец се набиха с около 0.7 и от двата края като от дясно съм сложил старата шофьорска пружина защото е по-мека и е с около 1см по-ниска от пасажерската, а пасажерската на мястото на шофьорската и в момента колата си стои перфектно с една идея е по-ниска отпред (особено като махнах 40кг. музика от багажника стана още по-явно   ) и поне за мен това е идеалният размер на пружини, защото не те задължават да се съобразяваш прекомерно от къде минаваш а същевременно пак е ниска и стабилна всичко останало е красиво за гледане, но трябва да си с 3 на ум къде и как караш и ако не си със спортни амове колко силно ще удариш в дупката защото при 60мм отпред при силен рязък удар амортисьора се свива почти до край и има голяма опасност да изплюе маслото (по каталог на стандартен маслен амортисьор дават пружина до 40мм което е оптималното без да навреди особено и да скъси живота на амортисьора)
 ) и поне за мен това е идеалният размер на пружини, защото не те задължават да се съобразяваш прекомерно от къде минаваш а същевременно пак е ниска и стабилна всичко останало е красиво за гледане, но трябва да си с 3 на ум къде и как караш и ако не си със спортни амове колко силно ще удариш в дупката защото при 60мм отпред при силен рязък удар амортисьора се свива почти до край и има голяма опасност да изплюе маслото (по каталог на стандартен маслен амортисьор дават пружина до 40мм което е оптималното без да навреди особено и да скъси живота на амортисьора) 
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Червената шапчица - Golf mk2
Благодаря ти за изказаното мнение и добрия съвет от твоя страна.
А сега е ред да събудя малко темата с днешната работа която свърших а тя е да сменя грозното и не до измислено табло с часовник с табло с оборотомер.Не знам какво да напиша като допълнителна информация освен че за човек който не ги прави всеки ден се справих за 1 час с доста мъки и останах с доста белези по ръцете от теснотията.Все пак успях и за мое огромно щастие всичко работи перфектно без никаква забележка.




Поздрави колеги.. 
   
			
									
										
						А сега е ред да събудя малко темата с днешната работа която свърших а тя е да сменя грозното и не до измислено табло с часовник с табло с оборотомер.Не знам какво да напиша като допълнителна информация освен че за човек който не ги прави всеки ден се справих за 1 час с доста мъки и останах с доста белези по ръцете от теснотията.Все пак успях и за мое огромно щастие всичко работи перфектно без никаква забележка.




Поздрави колеги..
 
   
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта
 
			   






