Шаран АФН 110 бавно ускорява
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Не става добре на четвърта,прави си "ластиците" от 2000об до 140км/ч /не гледай оборотите като ускоряваш а километража/ на пета ,няма нужда да стигаш по-големи скорости !
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Е то аз на 5-та не съм стигал никога до 4000 оборота защото все пак живота не съм си го намерил на пътя та там да си го оставя . Та взимаш ускоряваш на всяка предавка поне до 4000 хил. да речеме аз си знам на колата възможностите ,които са допустими ,та взимам на 2-ра към 60км. вдигам,3-та 120км. ,4-160км. до 180 макс (ама е опасно ) иначе истината е караш си със 140км. и на моменти вдигаш 160-170 ,ама не за много дълго и като има инерция аз лично пускам по инерция за известно време, понеже някак си съм жалостив и си мисля че така двигателя си отпочива от постоянното натоварване .След това като се прибереш ще видиш че колата ще бъде много по пъргава ,ако всичко е нормално по нея разбира се.
П,п Нещата които споделям са само от личен опит ,да не кажете че се правя на професор

П,п Нещата които споделям са само от личен опит ,да не кажете че се правя на професор


- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Каква е идеята на тези странни писания,които описвате-ластици,обороти и убийствени скорости,а!?
Ако няма правилно управление тази турбина,на някой ластик може да остане чист дизел,без турбо.

Ако няма правилно управление тази турбина,на някой ластик може да остане чист дизел,без турбо.

- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
nasko1978 написа:Каква е идеята на тези странни писания,които описвате-ластици,обороти и убийствени скорости,а!?![]()
Ако няма правилно управление тази турбина,на някой ластик може да остане чист дизел,без турбо.
140км/ч на магистрала ли е убийствена скорост ?? И идеята на "ластиците" е да се продуха нагара на турбото натрупан от "пенсионерско" каране ! Колегата не споменава някога колата му да е забивала че да се предполага проблем в управлението на турбото а просто че му се струва по-мудна !
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Нищо не се издухва в случая. Единственото което може да стане е да си купи друга турбина. Не се ли изчисти на ръка нищо не става. Номера е да я изчистиш и после да си я "продухваш",а не като се затлачи и започне да пренадува зверски
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
IvailoOo написа:Нищо не се издухва в случая. Единственото което може да стане е да си купи друга турбина. Не се ли изчисти на ръка нищо не става. Номера е да я изчистиш и после да си я "продухваш",а не като се затлачи и започне да пренадува зверски
За да пренадува значи лопатките трябва да са запекли в затворено положение,но в този случай в ниските обороти трябва да е куршум и след това да мине в авариен режим а аз чета точно обратното което говори или за неработещ актуатор или за незатваряща геометрия като и при двете може да си скъсаш гъза ама няма да строшиш турбината !
- mucy
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: AFN 110 1997
- Местоположение: Gorna Orqhovica, default
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Ами първо да кажа ,че довечера като тръгна за София ще опитам тези ластици защото и без това много четох за тях в форума и тук и в един немски.Искам да видя ще помогне ли нещо на колата а и да не помогне поне ще се изгорят наистина някой нагари смятам.Така или иначе после ще споделя и аз за да знаят и други колеги ако има със същия проблем.Все пак до сега почти никога оборотомера ми не е минавал 2000об.
А иначе както и започнах темата- нямам кой знае какви забележки към колата само дето при рязко подаване на газ пуши черно и докато не станат поне 1800об. не спира.И дето като ме вози приятел с кола 90 коня ми скри шапката на 2-ра и 3-та.Нямам го този ряз да те залепи на седалката като както караш с 20 км. и натиснеш педала до край и да се изстреля колата.
Даже не разбирам на кой канал да гледам ,но направих някой снимки на ВАГ-КОМ да ги видите.Който разбира.
А и един друг въпрос имам -някой знае ли защо винаги като подам газ отзад хвърля със саждите и вода?Ама много вода"конденз",и няма значение колко е загряла винаги го прави.Все едно е на газ!!!Странно ли е това?
А иначе както и започнах темата- нямам кой знае какви забележки към колата само дето при рязко подаване на газ пуши черно и докато не станат поне 1800об. не спира.И дето като ме вози приятел с кола 90 коня ми скри шапката на 2-ра и 3-та.Нямам го този ряз да те залепи на седалката като както караш с 20 км. и натиснеш педала до край и да се изстреля колата.
Даже не разбирам на кой канал да гледам ,но направих някой снимки на ВАГ-КОМ да ги видите.Който разбира.
А и един друг въпрос имам -някой знае ли защо винаги като подам газ отзад хвърля със саждите и вода?Ама много вода"конденз",и няма значение колко е загряла винаги го прави.Все едно е на газ!!!Странно ли е това?
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
На 2-та снимка 1вия ред там където е 2.9 ( 3-та клетка ) трябва на загряла кола да е равно или малко по-високо от исканото предварение във 2-ра клетка ( в случая 1.5 ) и % в 4-та клетка да са между 3 и 10 . Направи милиграмите (2-ри ред 2-ра клетка ) на празен ход към 4.5 и ще намалее пушека.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
При изправните коли не пуши и под 3 мг., с това 4.5 мг. пушека ще е почти същия, обаче ще иска повече натискане на педала на газта, тромава ще е в ниските оброти разхода дори ще се качи, освен това е възможно да започне да пали по-трудно студена. Причините за пушека и невървенето в ниските е свързано с въздуха /турбина, турбопътища/ и евентуално дебитомер. Сега като може да се чете с ваг-ком вече мога да ти бъда полезен ако обадиш.
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Zinoto написа:При изправните коли не пуши и под 3 мг., с това 4.5 мг. пушека ще е почти същия, обаче ще иска повече натискане на педала на газта, тромава ще е в ниските оброти разхода дори ще се качи, освен това е възможно да започне да пали по-трудно студена. Причините за пушека и невървенето в ниските е свързано с въздуха /турбина, турбопътища/ и евентуално дебитомер. Сега като може да се чете с ваг-ком вече мога да ти бъда полезен ако обадиш.
Как да направя милиграмите от 6,5 на 2,5 - от ваг ком сваля най много на 6 и не иска повече?
И тези проценти там са ми на 60 вместо да са 3% - те как се свалят?
Колата се изстрелва на първа и втора, но от трета трябва да мине 2000 оборота за да има ефект от настъпен докрай педал на газта, иначе до 2000 оборота на трета само избучава и се разтриса леко и не ускорява както трябва
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
kalin_as написа:Как да направя милиграмите от 6,5 на 2,5 - от ваг ком сваля най много на 6 и не иска повече?
И тези проценти там са ми на 60 вместо да са 3% - те как се свалят?
Щом не иска от Вага -само от помпата - слагаш на вага стандартното 32768 на 01 канал и после виж приложения файла долу в частта Hammer mode
А за процентите ( гледай ги само на загрят мотор ! ) вдигаш леко аванса от помпата да станат към 10 %
- Прикачени файлове
-
- hammer mode.docx
- (218.67 KиБ) Свален 200 пъти
- mucy
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 19:04
- Автомобил: VW Sharan
- Двигател: AFN 110 1997
- Местоположение: Gorna Orqhovica, default
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Ами да споделя какво стана след ходенето ми до София:почти през цялата магистрала карах с 120-140км и впечатленията ми са че като че ли наистина малко се поотпуши да върви тази кола,но не е както трябва.Някак си набира ,но не осезаемо рязко през цялото време,а чак след 2500-2800 об. се отпушва.(говоря за 5 скорост)дотогава набирането е много плавно,а мисля че не трябва да е така при променливата геометрия.Иначе няма забиване в никакви обороти и на никаква предавка. Не знам какво да правя вече .Четох в други теми тук да взема май да проверявам дали акуатора дърпа лостчето или да не би кулера да се е позапушил или и аз не знам какво вече.!!!
Между другото и друго все ми е правило впечатление:като дам газ да я форсирам на място и отзад хвърля сажди и вода(конданз) ама много !!!Хаиде сажди ясно ама тази вода??Все едно карам на газ толкова излиза!Това пък какво е и има ли връзка с проблема ми ???
Иначе като разход от Сф. до Търново и обратно 32л. нафта.Ако можете помагайте.На Ваг-Ком никакви грешки не дава.Всичко уж добре.





- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
Актуатора лесно ли се сваля ,някой може ли да ми обясни как става и ако го свалям чувал съм че той има някаква настройка ,та се чудя да не му разваля нещо настройките 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
smash22 написа:Актуатора лесно ли се сваля ,някой може ли да ми обясни как става и ако го свалям чувал съм че той има някаква настройка ,та се чудя да не му разваля нещо настройките
На място е много трудно свалянето му!


- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Шаран АФН 110 бавно ускорява
И да не ги знам ,ще ги науча ,все пак не обичам всякакви да ми пипат по колата :) значи ще го сваля като сваля и турбото :) 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта