голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
аз питам нещо елементарно вие ме пращате да си мера компресията и едва ли не да фърля двигателя на боклука .....
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Ако беше елементарно всички щяхме да сме или врачки или помпаджии
Ти ли беше, дето седмица и нагоре се чудеше дали да си ремонтираш колата? Имам спомен за една дъъълга тема с изпълнена с предположения (някои от които верни)?

Ти ли беше, дето седмица и нагоре се чудеше дали да си ремонтираш колата? Имам спомен за една дъъълга тема с изпълнена с предположения (някои от които верни)?
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
аз съм бил и ??? Аз казвам че преди го правеше за некви 10-20 секунди и спираше сега го прави доста продалжително хората ме праштат да си замеря компресията едва ли не двигателя е заминал



- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Ти какви отговори очакваш? Това е машина, може всичко да е станало. Освен това е на 20 години поне. Много интересен човек си. Нали все отнякъде трябва да започнеш? Иначе само ще си чешем клавиатурите, докато ни писне и не останеш сам да си пишеш 
Най-малкото можеш да идеш да се консултираш с някой дизелджия, който е в час със старите дизелаци, предполагам, че пари няма да ти поискат за 2-3 минути разсъждение

Най-малкото можеш да идеш да се консултираш с някой дизелджия, който е в час със старите дизелаци, предполагам, че пари няма да ти поискат за 2-3 минути разсъждение

-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
а3 питах моя майстор от какво може да е той кара съшия голф същия двигател и каза че е дюза и утре ще хода да при него да видим как стоят нещатаа ...
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Човек ти да не си "БОТ", защо пишеш толкова неграмотно, постарай се малко? Проблема едва ли ти е в дюзите, по скоро е помпата така и така щом си при "твоя майстор" му кажи да провери и нея или както сам преположи сменяй двигателя.
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
може да е и шибаното зъбно колело преди беше се счупила шпонката и губеше центровка..... сега май ми мерише на същата работта... към 5 ше хода при него да видим какво е :)
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
grishitu написа:Човек ти да не си "БОТ", защо пишеш толкова неграмотно, постарай се малко? Проблема едва ли ти е в дюзите, по скоро е помпата така и така щом си при "твоя майстор" му кажи да провери и нея или както сам преположи сменяй двигателя.
най се дразна кат някой се прави на грамотен и прави забелешки на друг човек... преположи къде си бе грамотния :)
Последна промяна от hdn23 на Пон 25 фев 2013 16:34, променено общо 1 път.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
Със старата глава не ти е правила така ,а сега с нова почна . Защо си мислиш ,че не можеш да имаш слаб цилиндър ...може клапаните да не сте ги паснали , да има нагар или центровката на двата вала да бяга 2 милиметра ... Слаб цилиндър не означава само износени сегменти ...стегни се малко и разсъждайвай без майстора си . Претриса ти колата ,защото в един от четирите ти цилиндъра не достига компресия . Един собственик на автомобил е длъжен на 100% да си знае компресията на цилиндрите и налягането на маслото долу на филтъра и горе на главата . Тези неща знаят ли се от там на сетне играта става белот със открити карти !
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
ventotdi след смяната на глава съм минал 1500 км и нямаше никакви ядове ..... сега я закарах при майстора проверихме центровката сичко 6 щот си мислех че може пак шпонката да се е пребала като предния път ..
каза че най вероятно е помпа или клапана дето каза ти вътре в помпата 
ventotdi колега няква идея колко пара стува тоя клапан ?


ventotdi колега няква идея колко пара стува тоя клапан ?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
около 42 лева но не си купувай нов няма смисъл. Сменят се двата О-пръстена с нови общо 50 стотинки ,а самия клапан се регулира.Той преставлява пружина и буталце.Помпаджията ти ще знае как да го нагласи за да качи налягането си . И разпилян да е лесно се сглобява . Ако има манометър за налягане нека да измери помпата и да гласи клапана докато направи и потдържа 8 бара !
-
- R.I.P
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
- Автомобил: golf 2
- Двигател: SB 1990
- Местоположение: София
Re: голф 2 1.6 тди палене и прекъсване
мерси за инфото той каза че в сряда ше я свали шот имаше няква друга кола .... тогава ще видим какво е




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта