radi_nrj написа:batmit написа:Съгласен съм с тебе. Само давам пример. А тди-то го кара, като учебен и няма нищо общо с бегачка.
15W-40 на TDI е равносилно на ритуално самоубийство без значение как се кара колата.
То, че е извръщение да. Скоро замина за скраб на общо 450 000км от които 200 000 в Германия и 250 000 тук, а купето се радва на "нов" двг на 150 000.
За един автомобил, който е на километри "?" , по километраж 120 000 и години 10+ - масло 5л на цена, колкото половин двг втора ръка е ....... Важно е да се сменя на 1г или 10 000. Това си е мое мнение и не искам да ангажирам никого.
Колегата и 10w 40 да сложи и 5w 40 или 15w 40 пак ще тракат повдидачите. При 90гр вискозитета на трите масла е еднакъв. А повдигачите тракат, защото маслото става на чорба и няма необходимото налягане в системата, затова някои автомобили имат уреди показващи температура и налягане на маслото и имат маслен охладител. Трябва втория индекс да е 50, както препоръчват колегите по-горе, 60 е много. Все пак, няма само да се състезаваш.