Колеги от доста време имам странен проблем с автомобилът ми с мотор 2.0/ADY. При леко чукване на педала га газта колата бърка обороти в покой при 780-820 оборота. При разкачен дебитомер този проблем изчезва. Смених дебитомера но проблема си остана същият. В даден момент при смяна на предавки колата забива и при ускорение е мудна в зависимост от метереологичните условия. Почистих си дросела но ефект няма. Датчика за температура входящ въздух показва 18 градуса при външна 5 градуса. Грешки в компютърната система не се отчитат. Сменени са свещи кабели дистрибуторна капачка с палец ,но .... :(
Някакви идеи !?
Странен проблем с мотор 2.0/ADY
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
А така като е на място и работи какви обороти държи с закачения дебитомер? Като е изрежеш рязко първо припуква и тогава се форсира или? По принцип се оставя да позагрее около 40-50 градуса и на място е изфорсирай без дебитомер или с него,ако мотора издаде странен шум и има припукване,проблема е в делкото - има закъснение и има едно мудно форсиране, пляскане в кутията на филтъра.Завърташ го на усет обратно на часовниковата стрелка,при всяко твое помръдване на делкото му подаваш газ докато не изчисти работата на мотора.
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
Да ти мерише на суров бензин от двигателя ?
понеже на моя само дето е 2E имах подобен проблем да не кажа същия при запалване не се форсираше все едно заглъхва и няма сила да се изфорсира и при тръгване е много мудно замисляше се също така след като съм го карал при изгасването и примерно не съм го палил от да кажем половин час като го запаля пак така не се форсира и е мудно докато не покачи температура,обаче разхода ми се струваше не обичаен и ми миришеше на суров бензин от двигателя оказа се че маркучето дето вкарва бензин във инжекторите се беше охлабила гривничката и от там изтичаше бензин и не вкарваше нужния бензин във двигателя
след като затегнах скобата този проблем отмина вече е както си трябва направо стана друга кола,другото което ми идва на ум е пак за инжекторите може да са ти запушени 
понеже на моя само дето е 2E имах подобен проблем да не кажа същия при запалване не се форсираше все едно заглъхва и няма сила да се изфорсира и при тръгване е много мудно замисляше се също така след като съм го карал при изгасването и примерно не съм го палил от да кажем половин час като го запаля пак така не се форсира и е мудно докато не покачи температура,обаче разхода ми се струваше не обичаен и ми миришеше на суров бензин от двигателя оказа се че маркучето дето вкарва бензин във инжекторите се беше охлабила гривничката и от там изтичаше бензин и не вкарваше нужния бензин във двигателя


- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
При поддаване на газ непрекъснато на на около 800-900 оборота колата яко бърка оборотите ,а отзад излиза черен пушек ,а при пълна газ излиза бял пушек с черен както и мирише на суров бензин !!!
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
много странно...
.Какво си сменвал като части? Ангренажа сменяван ли е да не би нещата да отиват на центровка.При полужение,че идва гориво има ток и не ра работи правилно и има не пълно изгаряне нищо чудно да е прескочил и 1 зъб на разпределителния вал

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
Не , центровката на ремаците е точна. При изключване на дебитомера дефакто компютъра влиза в авариен режим колата спира да прави този проблем и пушекът и бъркането на оборотите изчезва. Добре ,но пък и с 3 те дебитомера които пробвах да са били умрели ?! При положение че последният го свалих от работещ автомобил ,а моят го сложихме на не негово място и автомобилът на колегата работише перфектно ?
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
Ха направо незнам. Преди малко слезнах и запалих колата работише като на 3 цилиндъра с разкачен дебитомер. Мотора загря и прехвърли автоматично на газ и се оправи работата на мотора и след това ускоряваше прекрастно. Загасих мотора и пак го запалих ,но просто без дебитомер немога да повярвам колко перфектно работи както и да поддавам газ ! Сякаш този дебитомер не е за моят мотор!
Моделът монтиран на автомобилът ми е:
HITACHI
037 906 461B
AFH60-10A
Моделът монтиран на автомобилът ми е:
HITACHI
037 906 461B
AFH60-10A
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
Днес проверих температурните датчици - нямат отклонения ! Закачих дебитомера и двигателят започна да поддържа високи обороти до в момента когато тръгна да се движа.
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
много странно явление сефте чувам такава история,все пак са курници на по 20год.,очаквай неочакваното
- izvraten
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 12:34
- Автомобил: passat b 5-5 variant
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
Провери в какво състояние са релета 167 и 30,особено 2то :)
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
А след като почисти дроселовата клапа адаптация направи ли и?
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
znainainai написа:А след като почисти дроселовата клапа адаптация направи ли и?
Да колега но проблема го имаше и преди това :( Вече незная какво да измеря ,но както каза колегата ще проверя изброените релета!
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
izvraten написа:Провери в какво състояние са релета 167 и 30,особено 2то :)
Добре колега ще ги проверя. Но да попитам те каква роля извършват? Преди около година изгубих и комуникация и с ABS блока. Незная дали имат и те нещо общо с това.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
Всичко що е диагностика се качи на един общ разпределител който при МК3 е или над таблото със предпазителите или зад таблото със уредите. Ако се откачи някой кабел от там губиш комуникация със съответният контролер. На всички контролери диагностиката е сив със бяла лента.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: Странен проблем с мотор 2.0/ADY
izvraten написа:Провери в какво състояние са релета 167 и 30,особено 2то :)
Релетата са проверени и работят ,а състоянието им от вътре е перфектно !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 42 госта