ТА, проблемът е много популярен при 1.9ТДИ на ВАГ групата и се изразява в това.
При студен или не достатъчно загрял двигател направя ли опит да изфорсирам над 3000 оборота двигателя се разтриса, клапаните започват да чукат много зловещо.


, отзад започва да пуши черно страшно много и започва да работи на 2/3 цилиндъра, ако съм в движение след около 10/15секунди двигателя се опомня, а ако съм на място и пусна педала на газта колата угасва и след това пали много тегаво (все едно я запъва нещо). Проблемът не е в маслената помпа защото помпата е сменена с чисто нова, в повдигачите също не е защото и те са нови "ИНА". Питах тук там и ми казаха че е възможно да са се разширили леглата на повдигачите (което според мен са глупости) Преди да се сменят повдигачите и помпата пак си го имаше проблема.
Колата е с 1.9ТДИ 90к.с. 1з/АХУ
Когато двигателят е загрял проблемът го има, но по-рядко, в движение ако реша да направя някой старт само на първа го има след това нагоре почти не се забелязва (ако не е загрял на 90* проблемът е при всички предавки мине ли 3000об/мин)