Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
здравейте колеги моля малко за помощ който може да помогне пасата е 1.8 моно в бобината влизат една букса с 2 кабела и от другата страна има още 2 кабелчета до нито едно от тях не стига 12v+ и поради това няма палене проверил съм всички бушони здрави са някой знае ли по кой кабел идва тока до бобината и от къде идва да го търся за сега съм решил проблема с паленето като сам извел едно кабелче до бобината от акумулатора с ключе мерси предварително
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
Ако имаш аларма,погледни връзките към нея!Може да има и скрито някъде ключе,което да я прекъсва умишлено!Вероятно си с RP-двигател!
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
Има и още два евентуални виновника да не ходи ток до бобината:
1. Датчик на Хол
2. Комутатор
1. Датчик на Хол
2. Комутатор
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
На бобината са фабрично 3 кабела
черен +12В
зелен идва от комутатора
червен със черна лента отива към таблото със уредите за оборотомера и сигнализацията за ниско маслено налягане
Като дадеш на контакт трябва да имаш +12В на бобината ЗАДЪЛЖИТЕЛНО няма ли ги търси причината.
Възможни причини
клеморед (таралежка) на контактният ключ
аларма със блокировка на запалването
Ако няма + на бобината то тогава значи няма + и към компа и комутатора (при старата бобина със външния комутатор)
черен +12В
зелен идва от комутатора
червен със черна лента отива към таблото със уредите за оборотомера и сигнализацията за ниско маслено налягане
Като дадеш на контакт трябва да имаш +12В на бобината ЗАДЪЛЖИТЕЛНО няма ли ги търси причината.
Възможни причини
клеморед (таралежка) на контактният ключ
аларма със блокировка на запалването
Ако няма + на бобината то тогава значи няма + и към компа и комутатора (при старата бобина със външния комутатор)

Re: Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
да имам аларма но я изключвам махам и двете букси върта клюцча сичко свети но неиска да запали няма + на бобината мачех се да махам клемореда да видя там да не е нещо нагорияло но нещо неуспях а комутатора наистина е отделно от бобината седи до компа.то ако е комутатор или датчика на холт колата неби трябвало да запали си мисля а аз и пускам едно + през бушон разбира се към бубината и тя пали веднага в бобината ми влизат един черен с един чевен кабел на едната клема от другата страна един зелен с един червено с черни ивици кабел и по нито един нейдва 12+
Re: Пасат B3 1.8 моно - до бобината не стига ток
този черния кабел дето по него върви 12+ от къде идва къде да го търся от таблото с бушоните ли
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта