Здравейте,момчета!Времето се затопля,птичките пеят,"рацерите" излизат от дупките,дрифтят,сочат ми светофарите,подсмихват се като видят черния пушек от ауспуха... И аз като един от многото рацери отвръщам на удара и стягам Голфа-нови джанти,гуми,пускане на гориво,пък защо не скоро и на турбото-легендарното ККК24...но всичко по малко :) Засега изпробвам Мишлен Пилот '10 ДОТ 195/50/15 и АТS Сup(полирани).Калниците се наложи да се повдигнат с изчукване отвътре,за да не опират гумите в купето и засега всичко върви добре.Буустметърат си показва обичайно 1-1.1 бара,контролера си е на макс,тъй като няма голяма файда от него-диапазонът му е 1-1.1 =мин -макс при това положение на горивото.
Воланът замених с махагонов за Голф за малко разнообразие,ръждата си показва зъбките по малко,но това не ме притеснява.Даже ми харесва-има си белези по муцуната,рани и болежки като старо куче.Все пак си е '90 набор и 23 годинки са оставили следи.Но душата на Голфа е важна.Държи се,зверчето.Смених тази зима радиатор и антифриз,но останалото е добре.Малко ми идват недостатъчни финансите,защото си взех още едно VW(Сантана '83).Но лятото в града е силата на Голфа,Сантаната е лимузина и е за дълъг път.Оборотите на празен хода са 1200,пушекът е много в началото като настъпя газта,но мине ли 2500 оборота Голфа се изтрелва,пушекът спира.Мисля,че трябва да сменя горивната помпата.Мислех си да взема от СБ-мотора.Ако някой има идеи - моля да сподели.Проблем е,че джантите,които купих са с 4 различни централи отвора.Дадох 40 лв на стругаря в маргел,който ги мери една по една и ми направи тефлонови втулки...И ето го проблема-сложа ли втулките гумите се въртят накриво- във 3 равнини.Ужас,колеги..сега карам без втулки и не знам къде е проблема.Мисля да отида в Маргел и да им кажа те да си сложат втулките да видят за какво става въпрос.Този майстор пък толкова да се е объркал-чудя се дали този ,който е разпилвал централния отвор не го е правил много калпаво и затова да е така...
Ето и няколко снимки на дизела :)
